Урок з літературного читання в 2 класі "Українська народна казка "Півник і двоє мишенят"

Про матеріал

В конспекті використано інтерактивні вправи, які сприяють формуванню вміння виразно читати казку за особами, орієнтуватися у її змісті та відтворювати його, уміння висловлювати свою думку, збагачувати життєвий досвід школярів.

Перегляд файлу

Тема. Українська народна казка «Півник і двоє

            мишенят».

Мета: продовжити ознайомлення учнів з українськими

           народними казками; формувати вміння виразно

            читати казку за особами, орієнтуватися у її змісті

             та відтворювати його, уміння висловлювати

             думку, збагачувати життєвий досвід школярів,

           розвивати пам’ять, увагу, уяву; виховувати

            бажання допомагати іншим, зростати

             працелюбними, засуджувати хитрість,

             ледарство, боротися з ними у повсякденному

          житті.

Обладнання: ілюстрації півника і мишей , малюнки

             млина, ціпа.

                               Хід уроку.

1.Вступна частина.

1)Організаційний момент.

2)Артикуляційні вправи.

а)Дихальні вправи.

Б)Робота над чистомовкою.

в)Вправа «Хто це любить їсти?»

г)Перевірка домашнього завдання.

а)Бесіда.

-З якою українською казкою ми ознайомилися попереднього уроку?

-До якого виду казок вона належить?

-Чого навчає нас ця казка?

б)Переказ казки.

2.Основна частина.

1)Відгадайте загадки.

На дворі і на току-

Скрізь луна: Ку-ку-рі –ку!.

Гордо птах цей походжає,

Дуже пишний хвостик має,

Шпори,гребінець чарівний…

Що за птах цей , дітки?

          Ніч…Злодюжки довгохвості

          До комори ходять в гості.

         Хвать торбинку із зерном-

        І в шпаринку шасть бігом.

(Демонстрування ілюстрацій)

-що вам відомо про повадки цих тварин?

2)Повідомлення теми та завдань уроку.

а)Вправа «Передбачення»

-Прочитайте заголовок.Про що може йтися у цій казці?

б)Виразне читання вчителем.

-Чи сподобалась вам ця казка?

-Що вас здивувало?вразило?

-Чи справдилось ваше передбачення?

в)Словникова робота.

Пояснення значення незрозумілих слів.

г)Читання казки «ланцюжком».

д)Бесіда за змістом казки з елементами вибіркового читання.

-Хто є головними героями казки?

-Які в них були імена? Як ви гадаєте , чому їх так назвали? Доведіть свою думку словами тексту.

-Що знайшов півник?

-Що він запропонував зробити із знахідкою?

-Як відреагували мишенята?

-Прочитайте, чим займався півник.

-Що кожного разу відповідали мишенята на прохання півника допомогти?

-Як учинив півник з мишенятами?

-Як ви гадаєте, чого навчає нас ця казка? Прочитайте речення, де йдеться про це.

д)Робота над образними висловами.

е)Фізкультхвилинка.

є)Гра «Хто що робив?

з)Робота в групах.

Кожна група отримує малюнок, що ілюструє фрагмент казки.

-Розподілити ролі, знайти і підготувати читання за особами цього фрагмента.

и)Метод «Прес».

-Я вважаю, що…

-Тому, що…

-Наприклад…

-Отже, я вважаю…

3.Заключна частина.

1)Вправа «Крісло автора»

-Змініть сюжет казки так, щоб мишенята змогли їсти пиріжки.

2)Інтерактивний прийом «Мікрофон».

-Як називається казка, яку вивчали на уроці ?

-Чого вона нас навчає?

-Хто з героїв сподобався? Чому?

-Які поради ви б дали своїм друзям, щоб вони не потрапили у такі неприємні ситуації, як мишенята?

4.Домашнє завдання.Читати казку за особами.

 

 

 

 

 

-

 

docx
Додав(-ла)
Горон Марія
Додано
18 грудня 2018
Переглядів
1071
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку