Урок з літературного читання в 2 класі "Українська народна казка "Лисиця та їжак"

Про матеріал

Конспект уроку містить цікавий і змістовний матеріал до уроку читання,артикуляційні вправи, вправи для мовленнєвої розминки. Підібрано різні форми і методи роботи, що сприяють розвитку швидкого, виразного читання і розуміння прочитаного.

Перегляд файлу

Тема. Українська народна казка «Лисиця та їжак».

Мета: формувати вміння виразно читати казку за

          особами ,відтворювати зміст прочитаного,

          інтонаційно передавати мову дійових осіб,

          формувати вміння відповідати на запитання

           повними реченнями, знаходити спільне та

           відмінне в образах, бачити у вчинках героїв

          приклад для наслідування, розвивати увагу ,

          пам’ять, виховувати відповідальність, уміння

          знайти вихід зі складних ситуацій.

Обладнання: таблиці складів, малюнки лисиці і їжака

           картки зі словами для характеристики героїв.

                      Хід уроку

1.Вступна частина.

1)Організаційний момент.

2)Артикуляційні вправи.

а)Розчитування за складовою таблицею.

б)Робота над скоромовкою.

в)Вправи на розвиток швидкості сприймання.

3)Перевірка домашнього завдання.

-Який розділ ми почали вивчати?

-Що таке казка? Які казки є найдавнішими?

-Хто є героями цих казок?

-З якою казкою ознайомилися?

-Хто її автор?

-Чи можна її віднести до групи казок про тварин?

Доведіть.

а)Переказ казки.

2.Основна частина.

1)Повідомлення теми і мети уроку.

-Відгадайте загадки.

        В мене шубка з колючок,

         В мене сіра спинка,

        Ніс, як чорний п’ятачок,

        Очі –намистинки.

        Здогадався ,мабуть всяк,

        Що зовуть мене … (їжак).

Очі в неї вузенькі,

Ніжки в неї тоненькі,

Жовтувато-рудий кожушок,

Хвіст у неї розкішний,

І пухнастий, і пишний,

А на кінчику – білий пушок. (лисиця)

-Що ви знаєте про цих тварин?

-Сьогодні ми продовжимо ознайомлення із українськими народними казками.

-Як ви вже здогадалися, героями цієї казки будуть їжак

та лисиця.

2)Робота над заголовком.

3)Виразне читання вчителем.

-Чи сподобалась вам казка? Що вас здивувало? Вразило?

4)Словникова робота.

а)Пояснення слів.

б)Читання слів у «пірамідах»

в)Читання ланцюжком.

г)Бесіда за змістом прочитаного.

5)Фізкультхвилинка.

6)Вибіркове читання.

-Виберіть і прочитайте окличні речення, питальні .

7)Читання казки за особами.

8)Робота в парах. Складання характеристики героїв.

Діти обирають слова, які характеризують лисичку і

їжака, прикріплюють біля малюнків героїв.

Добр…Хиж…Кмітлив…Хитр…Розумн….Голодн…

Винахідлив…Підступн…Зл…Дотепн…Безсоромн….

-Кому в цій казці більше симпатизуєте?Чому?

3.Заключна частина.

а)Скринька прислів’їв.

б)Робота в групах.Гра «Намалюй карту».

в)Рефлексія.

Інтерактивний прийом «Незакінчене речення»

-Ми ознайомилися з казкою…

-Вона вчить нас…

-Мені сподобалося…

-У мене виникло бажання…

-Я би порадив лисичці…..

г)Домашнє завдання.

Читати казку в особах.

Намалювати ілюстрацію до казки.

 

docx
Додав(-ла)
Горон Марія
Додано
18 грудня 2018
Переглядів
524
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку