Матеріал уроку допоможе учням зрозуміти різницю між колом та кругом. Познайомить із поняттями радіус та діаметр кола.
Математика, 2 клас.
Тема.Досліджуємо коло і круг.Розв’язування вправ і задач на вивчені випадки арифметичних дій
Мета: ознайомити учнів із кругом і колом; навчати розрізняти круг і коло; вчити працювати з циркулем; формувати вміння розв’язувати приклади і задачі на вивчені випадки арифметичних дій; розширювати геометричні уявлення учнів; розвивати пам’ять, логічне та наочно-образне мислення учнів; виховувати культуру спілкування,турботливе ставлення до тварин.
Спрямованість корекційно-розвиткової роботи
Розвиток вміння працювати за зразком та словесною інструкцією, з коментуванням власних дій. Розвиток вміння орієнтуватися в способах виконання практичного завдання.
Формування та розвиток слухового та зорового сприймання, активізація вольових зусиль учня, їхньої самостійності та інтересу до виконання навчальних завдань.
Хід роботи
І. Організаційний момент
II.Рефлексія.
Показуємо, в кого який настрій ( лайк чи дизлайк) та в дорогу!
ІІI. Мотивація навчальної діяльності та емоційне налаштування учнів.
Всі стають у коло, повертаються спинками один до одного.
Вчитель промовляє рядки , діти виконують малювання на спинці свого однокласника за допомогою цеглинок Лего:
Я всміхаюсь сонечку,
Хай воно сія.
Я всміхаюсь квіточці,
Хай вона цвіте.
Друзям посміхаюся,
Зичу всім добра! (Малюємо сонечко та квіточку)
ІV. Повідомлення теми та мети роботи.
Давайте візьмемось за руки. Що ми з вами утворили? ( Живе коло). Отож , сьогодні ми поговоримо про те, що таке коло та круг, як їх розрізнити, де можна бачити предмети, що включають таку форму, у нашому житті. Дізнаємось, які елементи є в кола та круга. А також, як зазвичай, наша робота не обійдеться без улюблених нами задач та виразів.
V. Вивчення нового матеріалу.
Правило ефективної роботи. ( слайд 4)
Зараз ми утворимо коло за допомогою цеглинок Лего.
Тепер малюємо коло в повітрі
Які предмети з навколишнього світу нам нагадують коло? ( перегляд слайдів)
Зараз ми навчимося перетворювати коло у круг, подивіться наступний слайд і розкажіть, як це зробили на прикладі апельсина. (слайд)
Далі ми подивимося, чим ці фігури різняться і які елементи можна виділити в них.( Перегляд презентації)
VI.Закріплення отриманої інформації та формування відповідних умінь та навичок
Робота в малих групах
Діти об’єднуються в малі групи по 4 учні. Починають працювати на ватманах, що лежать на столах.
Учні обводять пальчиком кола, кладуть цеглинку Лего в центр кола. Проводять радіус та діаметр, досліджують, що їх може бути безліч.
Друге коло перетворюють на круг. З’ясовують, що для цього потрібно зробити.
Креслять коло довільного радіуса. ( Дитина з ООП працює разом з асистентом.) Підписують роботу.
Створення галереї з робіт на стіні, підведення підсумків.
VI.Розв’язування задач та вправ на вивчені випадки арифметичних дій
Інтерактивна гра “ Магазин”
Дівчатка “купують “ математичне печиво, а хлопчики - бублики.
Дитина з ООП виконує завдання на ноутбуці під керівництвом асистента.
Робота з підручником( задача 5 с.81)
Діти з ООП розв’язують задачу на 1 дію, змінюючи запитання. ( Схема 2)
VІІ. Підсумок роботи.