Урок з математики, 2 клас "Досліджуємо коло і круг. Розв’язування вправ і задач на вивчені випадки арифметичних дій "

Про матеріал

Матеріал уроку допоможе учням зрозуміти різницю між колом та кругом. Познайомить із поняттями радіус та діаметр кола.

Перегляд файлу

Математика, 2 клас.

Тема.Досліджуємо коло і круг.Розв’язування вправ і задач на вивчені випадки арифметичних дій

 

Мета: ознайомити учнів із кругом і колом; навчати розрізняти круг і коло; вчити працювати з циркулем; формувати вміння розв’язувати приклади і задачі на вивчені випадки арифметичних дій; розширювати геометричні уявлення учнів; розвивати пам’ять, логічне та наочно-образне мислення учнів; виховувати культуру спілкування,турботливе ставлення до тварин.

Спрямованість корекційно-розвиткової  роботи

Розвиток вміння працювати за зразком та словесною інструкцією, з коментуванням власних дій. Розвиток вміння орієнтуватися в способах виконання практичного завдання.

Формування та розвиток слухового та зорового сприймання, активізація вольових зусиль учня, їхньої самостійності та інтересу до виконання навчальних завдань.

 

 

                                         Хід роботи

І. Організаційний момент

II.Рефлексія.

  Показуємо, в кого який настрій ( лайк чи дизлайк) та в дорогу!

ІІI. Мотивація навчальної діяльності та емоційне налаштування учнів.

Всі стають  у коло, повертаються спинками один до одного.

 Вчитель промовляє рядки , діти виконують малювання на спинці свого однокласника за допомогою цеглинок Лего:

Я всміхаюсь сонечку,

Хай воно сія.

Я всміхаюсь квіточці,

Хай вона цвіте.

Друзям посміхаюся,

Зичу всім добра! (Малюємо сонечко та квіточку)

 

ІV. Повідомлення теми та мети роботи.

Давайте візьмемось за руки. Що ми з вами утворили? ( Живе коло). Отож , сьогодні ми  поговоримо про те, що таке коло та круг, як їх розрізнити, де можна бачити предмети, що включають таку форму, у нашому житті. Дізнаємось, які елементи є в кола та круга. А також, як зазвичай, наша робота не обійдеться без улюблених нами задач та виразів.

V. Вивчення нового матеріалу.

Правило ефективної роботи. ( слайд 4)

Зараз ми утворимо коло за допомогою цеглинок Лего.

Тепер малюємо коло в повітрі

Які предмети з навколишнього світу нам нагадують коло? ( перегляд слайдів)

Зараз ми навчимося перетворювати коло у круг, подивіться наступний слайд і розкажіть, як це зробили на прикладі апельсина. (слайд)

Далі ми подивимося, чим ці фігури різняться і які елементи можна виділити в них.( Перегляд презентації)

 

VI.Закріплення отриманої інформації та формування відповідних умінь та навичок

Робота в малих групах

 Діти  об’єднуються в малі групи по 4 учні. Починають працювати на ватманах, що лежать на столах.

 Учні обводять пальчиком кола, кладуть  цеглинку Лего в центр кола. Проводять  радіус та діаметр, досліджують, що їх може бути безліч.

  Друге коло перетворюють на круг. З’ясовують, що для цього потрібно зробити.

 Креслять  коло довільного радіуса. ( Дитина з ООП працює разом з асистентом.) Підписують роботу.

Створення галереї з робіт на стіні, підведення підсумків.

VI.Розв’язування задач та вправ на вивчені випадки арифметичних дій

Інтерактивна гра “ Магазин”

 Дівчатка “купують “ математичне  печиво, а хлопчики - бублики.

Дитина з ООП виконує завдання на ноутбуці під керівництвом асистента.

Робота з підручником( задача 5 с.81)

Діти з ООП розв’язують задачу на 1 дію, змінюючи запитання. ( Схема 2)

VІІ. Підсумок роботи.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
25 жовтня 2023
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку