Урок з математики 4 клас.

Про матеріал
Урок закріплення знань умінь і навичок учнів з теми "Ділення багатоцифрових чисел на 10,100,1000. Розв'язування задач на спільну роботу".
Перегляд файлу

Тема уроку: Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Ділення на 10,100,1000 . Задачі на спільну роботу.

Мета уроку: формування предметних компетентностей: вдосконалювати вміння учнів ділити багатоцифрові числа на одноцифрові, розв'язувати задачі на сумісні дії; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне; • формування ключових компетентностей: уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес; комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів; соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату; інформаційної: розширити знання учнів про красу річок  України ; про значення сортування сміття для довкілля.

Тип уроку: урок закріплення нового матеріалу.

Форма проведення: інтегрований урок (математична галузь, природнича галузь, технологічна галузь).

Обладнання: презентація , індивідуальні картки, шаблони птахів, підручник, кубик Блума, мікрофон, контейнери для сортування сміття.

Хід уроку

I . Організаційний момент.

Вправа «Привіт!»

  • «Привіт, дівчатка!»
  • «Привіт, хлоп’ятка!»
  • «Привіт, тим, кого сьогодні у школу проводжали посмішкою!»
  • «Привіт, тим, хто сьогодні снідав!»
  • «Привіт, тим кому подобається навчатися!»
  • «І привіт усім, у кого сьогодні класний натрій!»

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Бесіда вчителя.

  • «Сьогодні ми з вами у дуже гарному настрої і я цьому надзвичайно рада, але , на жаль, такий настрій не у всіх. Наша річка засмутилася, вона плаче, погляньте і скажіть, чому?

(На дошці малюнок річки, у якій знаходиться сміття).

  • «Так, діти, вірно! Річка наша дуже забруднена і вона благає нас про допомогу, допоможемо їй?»
  • «Для цього  ми виконуватимемо завдання  і очищаючи річку, ми повертаємо домівку її мешканцям. Коли буде вирувати життя, то повернуться птахи і на своїх крилах принесуть весну.

III. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Сьогодні  незвичайний день, у нас з вами дуже важлива місія- зробити світ чистішим! Тому запам’ятаємо  дату  уроку і запишемо її.

«Каліграфічна хвилинка».

На дошці подані картки із багатоцифровими числами. Дітям необхідно розмістити їх у порядку зростання. Кожне число має на зворотній стороні назву річки і це означає її протяжність.

483 км - річка «Стир»

774 км – річка «Буг»

1130 км – річка «Десна»

1362 км - річка «Дністер»

Учні розміщують числа і називають найкоротшу і найдовшу річки.

Виконавши це завдання учні витягують з річки сміття (пластикову пляшку) і кидають її у контейнер для пластикових відходів.

Вчитель наголошує, що пластик перегниває від 100 до 200 років.

IV. Розвиток математичних вмінь.

1.Вправа «Кубик»

Вчитель:

-«Завітав сьогодні в клас,

кубик знов до нас,

кубик ,діти, не простий,

кубик, діти, чарівний,

він доріжку прокладає-знання ваші перевіряє!

На гранях кубика подані вирази, учень, котрий отримав кубик, зчитує вираз і обчислює його.

30600:100                                 

240000:1000              

1720:10                                    

306000:1000

17200:100                                 

2400:10

 

Діти витягують з річки картонну коробку. Дізнаємось, що картон розкладається близько 3 місяців.

2.Робота в парах.

Розв’язування рівняння. Вправа «Мікрофон»

Учні 1 ряду:

100 × Х = 2400

Учні 2 ряду:

176000 : Х = 1000

Учні 3 ряду:

Х × 10 =  420

Розв’язання перевіряємо за допомогою мікрофону.

Діти  витягують із річки целофановий пакет і дізнаються, що розкладається він 100 років.

3. Фізкультхвилинка з танцювальними рухами.

4.Розв’язування задачі. № 746

-Прочитайте задачу.

-Повторення задачі.

-До якого типу належить ця задача?(на сумісні дії)

-Чи можемо ми дати відповідь на головне запитання?(ні)

-Чому?

Розгляньте короткий запис задачі (на презентації)

 

Розв’язання задачі:

 

  1. 600: 24=25( ц.)  - перевіз ГАЗ за один рейс;
  2. 600 : 12 = 25(ц.) – перевіз ГАЗ за один рейс;
  3. 50+25 =75(р.)

Відповідь: за 75 рейсів автомобілі ГАЗ і КрАЗ зможуть перевезти 600 центнерів вантажу.

Учні прибирають сміття – пластмасову ляльку, термін розпаду якої 180- 200 років.

V. Хвилинка творчості. «Виготовлення лелек».

Бесіда вчителя про культуру праці під час роботи з клеєм.

5. Виготовлення лелек з вирізаних поробок. Діти створюють паперових лелек, шляхом перегинання паперу і склеювання окремих частин.

VI. Підсумок уроку.

Бесіда вчителя.

  • «Діти ,як виглядає зараз наша річка?»
  • «Так, красивою, чистою і тому ми із задоволенням можемо нопоїти наших лелек у ній».

6. Рефлексія.

  • «Скажіть діти, вам сподобався урок?»
  • «Що найбільше сподобалось?»

 

 

 

 

docx
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
1626
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку