Мета цього уроку відпрацювати навички виконання всіх арифметичних дій зі звичайними дробами; діагностику засвоєних знань і вмінь. Розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, вміння аналізувати, узагальнювати. Виховувати охайність, уважність, активність, самостійність. Під час уроку застосовується декілька форм робот. Є додаткові завдання на картках, для сильніших дітей
6 клас Дата: ___________________
Тема: Ділення звичайних дробів. Мета: відпрацювати навички виконання всіх арифметичних дій зі звичайними дробами; діагностику засвоєних знань і вмінь. Розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, вміння аналізувати, узагальнювати. Виховувати охайність, уважність, активність, самостійність.
Хід уроку
І. Організаційна частина.
ІІ. Перевірка д/з, актуалізація опорних знань.
1. Гра «Знайди помилку»
Записуємо на дошці розв'язання домашніх вправ, припустившись кількох «найбільш типових» помилок; учні шукають і виправляють помилки, коментуючи свої дії.
2. Усні вправи (фронтальна робота із сигнальними картками)
1. Назвіть число, обернене до дробу: ; ; ; 0,7.
2. Поділіть центральне число на число в кружечку.
1. Як поділити:
а) два звичайних дроби;
б) два мішаних числа;
в) натуральне число на дріб;
г) дріб на натуральне число?
III. Мотивація навчальної діяльності.
ІV. Розв’язування вправ.
1) Знайдіть значення виразу: а) ; б) ; в) .
2) Знайдіть значення виразу: а) ;; в) ; г) .
@ He забуваємо, що, і навпаки!
3. Додатково
а) Задача. За м бавовняної тканини і за м сатину заплатили 80 грн. Скільки коштує 1 м сатину і 1 м бавовняної тканини, якщо за всю бавовняну тканину заплатили у 14 разів більше, ніж за сатин?
V. Самостійна робота.
1. Обчисліть корінь рівняння ,
2. Знайдіть значення виразу , .
VІ. Підсумки уроку
VІІ. Д/з п. , №
К-1 Задача. За два дні турист подолав 26 км. Шлях, який він подолав першого дня, складав шляху, який турист подолав другого дня. Скільки кілометрів проходив турист щодня? |
К-1 Задача. За два дні турист подолав 26 км. Шлях, який він подолав першого дня, складав шляху, який турист подолав другого дня. Скільки кілометрів проходив турист щодня? |
К-1 Задача. За два дні турист подолав 26 км. Шлях, який він подолав першого дня, складав шляху, який турист подолав другого дня. Скільки кілометрів проходив турист щодня? |
К-2 Задача. Турист 3 год йшов пішки із швидкістю 5 км/год, а далі 4 год їхав потягом, швидкість якого у 12 разів більша. Шлях, що залишився, турист проїхав автобусом за 8 год. 3 якою середньою швидкістю рухався турист за весь час своєї подорожі, якщо швидкість автобуса становила швидкості потяга? |
К-2 Задача. Турист 3 год йшов пішки із швидкістю 5 км/год, а далі 4 год їхав потягом, швидкість якого у 12 разів більша. Шлях, що залишився, турист проїхав автобусом за 8 год. 3 якою середньою швидкістю рухався турист за весь час своєї подорожі, якщо швидкість автобуса становила швидкості потяга? |
К-2 Задача. Турист 3 год йшов пішки із швидкістю 5 км/год, а далі 4 год їхав потягом, швидкість якого у 12 разів більша. Шлях, що залишився, турист проїхав автобусом за 8 год. 3 якою середньою швидкістю рухався турист за весь час своєї подорожі, якщо швидкість автобуса становила швидкості потяга? |
|
|
|
|
|