Урок з математики натему: "Ділення звичайних дробів".

Про матеріал

Мета цього уроку відпрацювати навички виконання всіх арифметичних дій зі звичайними дробами; діагностику засвоєних знань і вмінь. Розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, вміння аналізувати, узагальнювати. Виховувати охайність, уважність, активність, самостійність. Під час уроку застосовується декілька форм робот. Є додаткові завдання на картках, для сильніших дітей

Перегляд файлу

6 клас                                                                                                                      Дата: ___________________

Тема: Ділення звичайних дробів.                                                                                                                            Мета: відпрацювати навички виконання всіх арифметичних дій зі звичайними дробами;  діагностику засвоєних знань і вмінь. Розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, вміння аналізувати, узагальнювати. Виховувати охайність, уважність, активність, самостійність.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

ІІ. Перевірка д/з, актуалізація опорних знань.

1.   Гра «Знайди помилку»

Записуємо на дошці розв'язання домашніх вправ, припустившись кількох «найбільш типових» помилок; учні шукають і виправляють помилки, коментуючи свої дії.

2.   Усні вправи (фронтальна робота із сигнальними картками)

1.   Назвіть число, обернене до дробу: https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image068.gif; https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image074.gif; https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1320.gif; 0,7.

2.   Поділіть центральне число на число в кружечку.

https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1321.gif

1.   Як поділити:

а) два звичайних дроби;

б) два мішаних числа;

в) натуральне число на дріб;

г) дріб на натуральне число? 

III. Мотивація навчальної діяльності.

ІV. Розв’язування  вправ.

1)  Знайдіть значення виразу: а) https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1324.gif;  б) https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1325.gif;  в) https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1326.gif.

2)  Знайдіть значення виразу: а) https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1327.gif;https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1328.gif;  в) https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1329.gif;     г) https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1330.gif.

@ He забуваємо, що, https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1331.gif і навпаки!

3.   Додатково

а) Задача. За https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1332.gif м бавовняної тканини і за https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1333.gif м сатину заплатили 80 грн. Скільки коштує 1 м сатину і 1 м бавовняної тканини, якщо за всю бавовняну тканину заплатили у 14 разів більше, ніж за сатин? 

V.  Самостійна робота.

1.   Обчисліть корінь рівняння https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1349.gif,      

2.   Знайдіть значення виразу https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1353.gif,      https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1373.gif.

 

VІ. Підсумки уроку

https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image1380.jpg

 

VІІ. Д/з  п.    ,     

 

 

 

 

К-1    Задача. За два дні турист подолав 26 км. Шлях, який він подолав першого дня, складав https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image220.gif шляху, який турист подолав другого дня. Скільки кілометрів проходив турист щодня?

 

К-1   Задача. За два дні турист подолав 26 км. Шлях, який він подолав першого дня, складав https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image220.gif шляху, який турист подолав другого дня. Скільки кілометрів проходив турист щодня?

 

К-1   Задача. За два дні турист подолав 26 км. Шлях, який він подолав першого дня, складав https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image220.gif шляху, який турист подолав другого дня. Скільки кілометрів проходив турист щодня?

 

К-2     Задача. Турист 3 год йшов пішки із швидкістю 5 км/год, а далі 4 год їхав потягом, швидкість якого у 12 разів більша. Шлях, що залишився, турист проїхав автобусом за 8 год. 3 якою середньою швидкістю рухався турист за весь час своєї подорожі, якщо швидкість автобуса становила https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image097.gif швидкості потяга?

 

К-2      Задача. Турист 3 год йшов пішки із швидкістю 5 км/год, а далі 4 год їхав потягом, швидкість якого у 12 разів більша. Шлях, що залишився, турист проїхав автобусом за 8 год. 3 якою середньою швидкістю рухався турист за весь час своєї подорожі, якщо швидкість автобуса становила https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image097.gif швидкості потяга?

 

К-2      Задача. Турист 3 год йшов пішки із швидкістю 5 км/год, а далі 4 год їхав потягом, швидкість якого у 12 разів більша. Шлях, що залишився, турист проїхав автобусом за 8 год. 3 якою середньою швидкістю рухався турист за весь час своєї подорожі, якщо швидкість автобуса становила https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics6/mathematics6.files/image097.gif швидкості потяга?

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку