Урок з математики та ЯДС "Віднімаємо числа різними способами. Розв’язування задач. Ознаки осені. Назви осінніх місяців."

Про матеріал
Інтегрований урок з математики та ЯДС Мета формування предметних компетентностей: Математика: закріплення вмінь розв’язувати вирази; розв’язувати задачі за короткою умовою. Природознавство: продовжувати роботу у встановленні причинно-наслідкових зв’язків в живій і неживій природі, у трудовій діяльності людей; розвивати спостережливість, уміння застосовувати на уроці власний досвід і здобуті раніше знання; виховувати дбайливе ставлення до природи, до праці людей. Формування ключових компетентностей: Уміння вчитися:здатність переключатися з одного виду роботи на інший. Загальнокультурний:учити дотримуватися норм культурної поведінки. Соціальний: удосконалювати вміння продуктивно працювати у групах та парах.
Перегляд файлу

Математика, ЯДС.

Тема Віднімаємо числа різними способами. Розв’язування задач.

Ознаки осені. Назви осінніх місяців.

Мета формування предметних компетентностей:

Математика: закріплення вмінь розв’язувати вирази; розв’язувати задачі за короткою умовою.

Природознавство: продовжувати  роботу у встановленні причинно-наслідкових зв’язків в живій і неживій природі, у трудовій діяльності людей; розвивати спостережливість, уміння застосовувати на уроці власний досвід і здобуті раніше знання; виховувати дбайливе ставлення до природи, до праці людей. Формування ключових компетентностей:

Уміння вчитися:здатність переключатися з одного виду роботи на інший.

Загальнокультурний:учити дотримуватися норм культурної поведінки.

Соціальний: удосконалювати вміння продуктивно працювати у групах та парах.

Тип уроку: інтегрований.

Обладнання: презентація, картки, підручник.

Хід уроку

I Організація класу. 1хв

1.Привітання

Холодно зараз в лісах і лугах,

Холодно зайчикам, лискам, птахам.

Тепло і затишно в класі у нас,

Дітки, я вітаю всіх вас!

 

Заплющить очі і повторюйте за мною:

Я уважний.

Я все можу.

Я все хочу знати.

У мене все вийде.

Розплющуйте очі, я вам бажаю успіху і очікую цікавої, плідної праці, щирого обміну думок.

II Повідомлення теми і мети уроку 2хв

Діти, на мою електронну адресу надійшов лист «Любі діти, сьогодні на уроці ви будете закріплювати вміння віднімати різними способами. Пригадаєте осінні явища в природі, назви осінніх місяців.»                                                                                    (Слайд 1. Робота в парах

А хто надіслав цей лист ви дізнаєтеся, коли обчислите приклади та розшифруєте слово.

9

12

14

10

11

ь

о

н

с

і

 

7+5=

13-3=

9+2=

7+7=

16-7=

Тож яка красуня завітала до нас на урок

III Актуалізація опорних знань 3хв

1.Бесіда.2хв

- Яка зараз пора року?

- Пригадайте назви осінніх місяців.

- Які зміни в природі ви помітили з приходом осені?

- Скільки місяців має кожна пора року?

-  Сьогодні на уроці ми помандруємо в осінній сад. Осінь прикрасила його своїми барвами та дивами.

 Пригадайте, які дерева в осінньому саду.

2. Хвилинка каліграфії 1хв

Запишіть число, Класна робота

Пропишіть каліграфічно цифру 3. Оберіть цифру – королеву.                                             

IV Узагальнення і систематизація знань 22хв

1.Пояснення способів віднімання 4хв

Осінь не сама прийшла, а синів своїх в гості привела. Послухайте загадку і скажіть, про який місяць іде мова.

  

Місяць вересень передав нам свої завдання, на ось такому листочку. Діти, а з якого дерева цей листочок? Але спочатку пропонує відкрити підручники на с.46 №1 і пригадати різні способи додавання.

C:\Users\uzer\Desktop\Захват-1.jpg

А тепер давайте виконаємо приклади і дістанемося до наступного завдання. (сходинки)

C:\Users\uzer\Desktop\Захват-1.jpg

2.Робота над задачею 5хв

Послухайте наступну загадку

    Чарівник прийшов у ліс,

    Фарби, пензлика приніс.

    У діброві та садочку

    Стали жовтими листочки.                         Жовтень              

Місяць жовтень приніс завдання на такому листочку. З якого дерева листочок?

 З’єднати частини прислів’їв. Пояснити їх.

Осінь збирає,                                а осінь – насіння.

Весна красна квітами,                а зима – з’їдає.

Літо дає коріння,                        а осінь – плодами.

Якими плодами красна осінь?

Чому осінь називають щедрою?

Які дарунки приносить людям осінь? А які турботи?

- А тепер давайте розглянемо задачу №3.

C:\Users\uzer\Desktop\Рисунок1.jpg

А ось ще одне завдання. З якого дерева листочок? Обчислити вирази №1 на с.47. Коментоване письмо.                                 

Фронтальна робота

Фізхвилинка 1хв

Каплі з неба, дахів, стріх,

Дощ холодний, перший сніг,

Почорнів без листя сад

Що за місяць?          Листопад                                                 

Місяць листопад приніс нам завдання на такому листочку. З якого дерева листочок?

1.Гра « Не помились» - наступне завдання Осені.

(плеснути у долоні, якщо почуєте назву рослини, дари якої збирають восени)

Калина, яблуня, картопля, суниця, черешня, морква, буряк, груша, горіх, капуста, малина, смородина, пшениця, абрикос, гарбуз.

Робота в парах 4хв

Пропонує у парах виконати завдання 2.

Запис двох задач колективно.

Робота в групах 3хв

Наступне завдання від осені на такому листочку. З якого дерева?

Попрацюйте у групах над задачами.

*Восени діти посадили на шкільному подвір’ї 7 лип, 5 дубів, а кленів стільки, скільки лип і дубів разом. Скільки посадили кленів? (12)

* З одного дерева зібрали 15 кг яблук, а з другого – на 8 кг менше. Скільки кілограмів яблук зібрали з другого дерева? ( 7)

* У вересні було 2 похмурих дня, у жовтні – 7, а у листопаді –9 . Скільки всього похмурих днів було восени? (18)

* Навесні посадили 6 відер цибулі. А восени зібрали –12. На скільки більше відер цибулі зібрали восени? ( 6)

*В магазин привезли 17 кг картоплі. До обіду продали 8 кг. Скільки кілограмів картоплі залишилося? (9)

*Першого дня згребли у парку 5 мішків опалого листя, а другого дня – 8. Скільки мішків згребли за 2 дні? ( 13)

Завдання на такому листочку.

Самостійно 5хв

Розв’язати приклади і розфарбувати.

C:\Users\uzer\Desktop\1.png

V Підсумок уроку 2хв

Рефлексія

Що найбільше вам сподобалося на уроці?

Що вам було складно? Легко?

Що корисного для себе взяли?

 

VI Домашнє завдання

- Оцініть свою роботу на уроці за допомогою світлофору самооцінки.(слайд № 7)

(у дітей на партах листочки, вони їх піднімають, коментують свій вибір)

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
28 грудня 2020
Переглядів
313
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку