Урок з математики у 3 класі

Про матеріал
Розробка уроку з математики для 3 класу. Закріплення знань про таблицю множення.
Перегляд файлу

Урок-подорож  у 3 класі

Тема тижня «Мандрівки».

Тема дня «Туристи»

Мета. Повторити і закріпити знання здобуті під час вивчення таблиці множення. Розвивати математичні здібності при розв`язуванні задач, прикладів , рівнянь . застосовуючи табличне множення. Виховувати любов до природи, бережне ставлення до неї.

Хід уроку.

Ранкова зустріч.

1.Діти вітаються один до одного різними жестами і словами.

  Вибирають смайлик з обличчям їхнього настрою.

  Учні діляться своїми подіями і враженнями.

2.Визначення дня за календарем (день тижня, місяць, рік).

3.Гра «Впізнай предмет» (Діти, сидячи на килимку, передають закриту скриньку з невідомим предметом по колу. Задають питання вчителю про цей предмет по черзі поки не відгадають, що там знаходиться (компас).

4.Діти хором промовляють:

«Хай завжди посміються діти! Хай завжди посміються дорослі! Хай завжди посміхаюся я!»

Вчитель.

 

Діти, що ви очікуєте від нашого уроку.

(Учні відповідають)

 

Давайте прочитаємо, як ми будемо працювати на уроці.

(Учні читають з екрану:

  • Старанно.
  • Уважно.
  • Наполегливо.
  • Продуктивно.)
  •  

1.Виберіть кожен собі карточку з прикладом  і розв`яжіть.  Шукайте свій стіл, на якому стоїть картка саме з вашим числом, яке ви отримали в результаті.(8; 9; 72)

(Діти сідають по групам)

 

 2.Діти, які вирази можна скласти з цих чисел.

(Учні відповідають:8*9=72 ; 72:9=8 ; 72:8=9)

Як називаються числа при множенні?

Як називаються числа при діленні?

Як називаються числа при додаванні?

Як називаються числа при відніманні?

А тепер подивіться на іншу сторону картки. Що там зображено?

(Турист, намет, рюкзак)

Що об`єднує ці малюнки?

Як називають людей , які подорожують?

(Туристи, мандрівники, дослідники, археологи, геологи)

Як можна назвати ці слова?

(Синоніми)

До якої частини мови вони відносяться?

(Іменники)

Сьогодні на уроці ми теж з вами станемо  туристами. А вони завжди мандрують групами. Тому ви теж будете працювати в групах.

Діти, я теж в свій час, коли навчалася в нашій школі ходила в справжній похід, який запам`ятався мені на все життя. А подорожувала я аж цілий тиждень і три дні. Скажіть, скільки це днів?

(7+3=10днів)

 

3.Перш ніж помандрувати. Треба скласти рюкзак.

Виконайте завдання. Знайдіть  картку №1 і обчисліть вирази , з`єднавши   рівними лініями їх з правильними відповідями. Ви дізнаєтеся , які рюкзаки несли всі члени родини.

(Результати перевіримо на екрані)

Що ми дізналися ,коли обчислили ці вирази?

(Масу, вагу рюкзаків)

       Що означають лінії , якими ви з`єднали приклади з

        відповідями?           

         ( Римське число 21)

        А що означає це число в даний час?

 (21 сторіччя)

       На скільки кілограмів  маса рюкзака тата більша від

       рюкзак доньки?

       У скільки разів рюкзак мами важчий від рюкзака сина?

 

4.Як називається наша планета?

(Зображення сонячної системи)

        Яку форму вона має?

Чи вона рухається і як?

За який проміжок часу вона рухається навколо своєї осі?

А навколо сонця?

 Скільки днів може мати рік?(365;366)

 Скільки і які пори року ви знаєте?

Скільки місяців у році і у кожній порі року?

 Скільки днів можуть мати місяці?

Дівчатка будуть сонечком. А хлопці планетами, які рухаються. Перевіримо, як ви знаєте таблицю множення.

(Гра «Сонячна карусель»)

 

5.Природа нашого краю неймовірно-прекрасна і різноманітна.

Які рослини ми можемо побачити?

А яких тварин зустрінемо?

Знайдіть карточку №2 . Складіть задачу за малюнками і запишіть її розв`язування.

(Один учень від групи презентує роботу )

 

        6.Вчитель.

На шляху у туристів трапляються різні перешкоди.

Ось і перед нами бурхлива річка , через яку треба переправитися. Як називається річка , яка протікає вдовж нашого села?

Оберіть конверт№3.Розв`язавши рівняння ми подолаємо цю перешкоду.

(На екрані зображені  нерозв`язані рівняння)

Поміняйтеся рівняннями і перевірте  один одного.

(На екрані з`являються розв`язані рівняння)

Складіть слово з правильних відповідей рівнянь. Біля відповідей стоять букви. Ви дізнаєтеся на чому ми перепливимо нашу річку.(Пліт)

 

Фізкультхвилинка

( Гра «Український дощ». Під музичний супровід діти зображують різний дощ ).

 

       7.Тепер треба обсушитися і заварити чайку.

Щоб розпалити багаття, вогнище треба скласти і розв`язати задачу . Я хочу , щоб вийшло 6 хлопчиків і дві дівчинки.

(Учні складають задачу)

(На екрані палає вогнище)

Діти, а як треба поводити себе на природі?

 

8.Ось ми обігрілися і перекусили. Час повертатися додому. Щоб знайти шлях додому треба виконати ще одне завдання .

Знайдіть конверт під №4. Складіть з геометричних фігур транспорт, на якому поїде ваша група додому. Адже, ми дуже втомилися . У нас болять ніжки.

(Учні складають)

(На екрані з`являються три види транспорту)

З яких геометричних фігур ви склали малюнки?

Що таке квадрат?

Що таке прямокутник?

Що таке трикутник?

Що таке периметр?

Обчисліть периметр прямокутника на екрані.

(Учень записує обчислення  на дошці)

 

9.Ось ми і дісталися домівки.

Нас зустрічає журналіст, який хоче написати статтю про нашу подорож.

(Гра «Мікрофон»)

Що вам сподобалося на уроці?

Що ви робили на уроці?

Про що нового дізналися?

Як ви вважаєте як працювала ваша група?

 

10.У вас на столах лежить ще один конверт №6.

Знайдіть у ньому листочки. Напишіть на листочку своє ім`я і поставте собі оцінку за урок. Повісьте свій листочок на наше чудове дерево. Згадаємо, дивлячись на це дерево тепле сонячне літо. Нехай воно нас зігріє.

 

Підсумок уроку.

І добігла до кінця

Наша подорож знавця.

Дякуємо за увагу

Ви отримали розраду?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 вересня 2019
Переглядів
386
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку