23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Урок з математики у 8 класі: "Віднімання мір часу з роздробленням".

Про матеріал
Розробка урока з математики у 8 класі на тему: "Віднімання мір часу з роздробленням". Матеріал для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Тема. Віднімання мір часу з роздробленням.

Мета.

Навчальна: вчити дітей прийомам письмового та усного віднімання мір часу з роздробленням.

 

Корекційна: розвивати увагу, сприймання, пам'ять, мислення, уяву за допомогою спеціально підібраних завдань із життєвим змістом, розвивати уміння застосовувати математичний досвід під час розв’язування навчально-пізнавальних і практично зорієнтованих завдань.

 

Виховна: виховувати зацікавленість предметом, любов до Батьківщини, дружні стосунки.

 

Обладнання. Картки із завданнями для самостійної роботи та роботи в групах, дидактичний матеріал до практичного завдання (годинник), таблиця «Міри часу», мультимедійна дошка, проектор, презентація до уроку.

 

Хід уроку.

І Вступна частина.

1. Нервово-психічний настрій на урок.

Девіз уроку.

Міркуємо – швидко!

Відповідаємо – точно!

Лічимо – правильно!

Пишемо – гарно!

 

2. Організаційний момент.

Загадки

Стоїть дуб, на ньому 12 гілок, на кожній гілці по 4 гілочки, на кожній гілочці по 7 жолудів. (Рік, місяці, тижні, дні)

Вони не схожі на обличчя.

Різниця вічна є у них:

Він завше всіх до праці кличе,

Вона до сну скликає всіх. (День і ніч)

 

- А разом що буде? (Доба)


- Рік, місяць, тиждень, доба. Як їх можна назвати одним словом? (одиниці часу)

ІІ Основна частина.

1. Перевірка домашнього завдання.

- Давайте повторимо співвідношення мір часу.

1 хв = …с                            1 міс = …діб               

1 год = …хв                        1 рік = …діб

1 доба = …год                    1 рік = …міс

1 тиждень = …діб               1 ст. = …років

 

- Яка була тема минулого уроку? (Додавання мір часу з послідуючим перетворенням)

- Як виконати додавання мір часу?

- Що означає перетворити іменоване число?

- Що було задано додому?

- Перевіримо д/з. Фронтальна перевірка (наявність в зошитах)

2. Математичний диктант.

1. Запишіть одиниці часу від найменшої до найбільшої.

2. 48 год = … доби

3. 35 с + 25с =

4. Урок триває 45 хв і розпочався о 8 год ранку. О котрій годині закінчиться урок?

5. Скільки діб в одному тижні?

 

3. Актуалізація опорних знань.

Учень спить 9 годин на добу. Скільки часу учень не спить?

4. Повідомлення теми й мети уроку.

5. Робота за темою уроку.

При відніманні мір часу спочатку потрібно виконати роздроблення зменшуваного, а потім виконати віднімання.

Приклади № 586 с.97

Фізкультхвилинка

6. Самостійна робота.

І, ІІ,  ІІІ група – картки для самостійної роботи.

7. Практична робота (робота в групах).

- А тепер пропоную вам попрацювати в групах та розв’язати задачу.

Задача.

  Група спортсменів вирушає з Таврійського навчально-реабілітаційного центру до м. Києва на спортивні змагання. Потяг від залізничного вокзалу у м. Херсон відправляється о 17 год 40 хв. О котрій годині спортсменам потрібно вийти з центру, щоб встигнути на потяг?

ІІІ Заключна частина

  1. Повідомлення та пояснення домашнього завдання

 

І рівень - № 613 с.100

ІІ рівень - № 608 с.100

ІІІ рівень - № 586(2) с.97

  1. Підведення підсумків та оцінювання учнів.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 8 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
10 лютого
Переглядів
148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку