Урок з математики в 3 класі

Про матеріал
Урок з математики в 3 класі Навчальний проєкт № 5 «У чому потреба в людини оперувати трицифровими числами? Мій бюджет». На прикладі даної уявної родини розрахувати надходження, видатки родини і скласти та проаналізувати сімейний бюджет;
Перегляд файлу

Урок з математики в 3 класі

     Навчальний проєкт № 5 «У чому потреба в людини оперувати трицифровими числами? Мій бюджет».

 Мета проекту:
• на прикладі даної уявної родини розрахувати надходження, видатки родини і скласти та проаналізувати сімейний бюджет;

• закріпити вміння додавати і віднімати трицифрові числа ;

• підготувати рекомендації для раціонального ведення бюджету.

 

Проблема проекту: У чому потреба в людини оперувати трицифровими числами? Мій бюджет.

Обладнання:  мультимедійний комплект, презентація, фліпчарт, картки для роботи в парах Гра «Шифрувальник», малюнки і слова з теми «Бюджет», гра «Сімейний бюджет», картки для групової роботи, малюнки до вправи «Знайди пару», смайлики для самоперевірки, цеглинки Лего, відеоролики «Усний рахунок», «Фізхвилинка», «Історія гривні».

Хід уроку

  1. ОК (організація класу)

Демонстрація навчальної презентації.

Слайд 2. Емоційне налаштування.

  1. Актуалізація опорних знань

Сдайд 3-7

- А розпочнемо наш урок із загадки.  Копійка для вас влаштувала декілька завдань. Давайте їх виконаємо.

Слайд 8 Усний рахунок.

Я бачу що копійчина вас гарно розігріла, тож я хочу з вами усно порахувати. Рахуємо усно, записуємо відповідь, перевіряємо.

Самоперевірка з використанням смайликів.

 3. Відтворення та узагальнення знань

- Отже, ви здогадались мабуть про що ми з вами на сьогоднішньому уроці будемо говорити? Вірно, про гроші.

- Давайте пригадаємо із уроків ЯДС та фінансової грамотності деякі економічні визначення. У цьому вам допоможуть слова –підказки, а вам потрібно з’єднати із малюнком і пояснити значення даного слова.

 Слайд 9-16 Бесіда.

 «Назва "бюджет" походить від французького слова, яке у перекладі означає "шкіряний гаманець". Зараз це слово означає поєднання доходів та витрат, які можуть бути у родини, окремого підприємства, міста або всієї держави»

Що таке доходи родини? (зароблені членами родини гроші, наприклад, зарплата і пенсія)

• Що таке витрати родини? (гроші, які члени родини витрачають на оплату товарів і послуг)

 • Які витрати родини є постійними? (продукти харчування, комунальні послуги, транспорт, побутова хімія та ін.)

Підсумуйте: «Витрати є постійними та додатковими. Від додаткових витрат можна частково відмовитися, наприклад, менше витратити грошей на розваги, щоб пізніше зробити дорогу покупку».

«Економія — це ощадливість у витрачанні чогось. Завдяки економії людина отримує вигоду, адже не витрачає гроші даремно. Наприклад, якщо економити електрику або воду, за них доведеться менше платити. Також економія сприяє накопиченню заощаджень — це частина доходу, яка залишається після того, як зроблено всі витрати.

Гра «Знайди пару». (додаток 1)

Учні вибирають малюнок, який відповідає слову: бюджет, витрати, доходи, економія, дефіцит і вішає на дошці (фліпчарт) відповідно до слова.

Слайд 16-18 Робота в парах.

Мозковий штурм.

  • Дайте відповідь на питання. Без чого неможливо скласти сімейний бюджет? Без грошей.

Гра «Шифрувальник». (додаток 2)

  • Які назви грошових одиниць ви склали?
  • Зачитайте відповіді і прочитайте інформацію про ці купюри та в якій країні ними користуються?
  • Яка з цих купюр належить до нашої національної валюти?
  • Пропоную переглянути відео «Історія гривні»
  • На якому континенті розташовані ці країни?
  • Яка з них найбільша?
  • Чи всі ці країни входять до Європейського союзу?
  • Скільки зірок на прапорі Євросоюзу? Що вони означають?

Слайд 19. Переегляд відео «Історія гривні»

Слайд 20   Фізхвилинка

4.Практична робота.

Слайд 21-23 Робота над задачами.

Практична робота. Навчальний проект «Дослідження  витрат» (додаток 3)

5.Узагальнення знань. Рефлексія.

Слайд 24       Гра «Сімейний бюджет»

https://learningapps.org/view288570

Слайд 25-27 Рефлексія

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коба Ірина Олексіївна
    Гарний матеріал! А чи можно переглянути презентацію до цього проєкту? Дякую
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 лютого 2022
Переглядів
1953
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку