Віднімання виду 623-347,705-137,1000-667. Розв'язування задач.м

Про матеріал
Конспект уроку з математики "Віднімання виду 623-347,705-137,1000-667. Розв'язування задач." Мета якого навчити учнів віднімати письмово вирази виду 623-347, 705-137, 1000-667. Удосконалити навички та вміння в розв'язуванні задач, обчисленні виразів. Розвивати пам'ять, логічне мислення, спостережливість. Виховувати увагу, охайність у записах.
Перегляд файлу

     14.02.22      Математика

Тема. Повторення вивченого. Порівняння виразів. Нерівності. Розв'язуванн задачач.

 Мета. Закріпити навички і вміння учнів письмово додавати і віднімати трицифрові числа вивчених видів, розв'язувати задачі на збільшення та зменшення величин; удосконалювати вміння у порівнянні виразів, розв'язуванні нерівностей. Розвивати логічне мислення. Виховувати увагу, охайність у записах.

 

Обладнання. І Д

                                                       Хід уроку

І.Організація класу.

 

ІІ. Повідомлення теми і мети.

 

ІІІ. Усний рахунок (І.Д.   № 223,225,226с.42)

 

ІV. Закріплення вивченого  матеріалу. Письмове додавання  відніманя  трицифрових чисел. Нерівності. Обчислення виразів. розв'язування задач.

     

      1. Обчислення виразів №225- кол.с.42.

      2. Коментоване письмо. Перевірка дії додавання 325с.42.

      3. Розв'язування задач:

            а) №227-кол.    б)№228-сам.    в) №229-кол.     

     

V. Підсумок. Бесіда

                 - Які завдання були легкими?

                 - Які завдання вдавалося виконати важко?

    

 

VІ. Д/З С.43 № 230,231. Т.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Урок  математики. За підручником Н. Листопод   3 клас .

 Підготувала  Хворостинко Тетяна Вадимівна , вчитель початкових                                             

 Добренського ліцею  Наталинської сільської ради Красноградського району  Харківської області  

 

 Тема. Віднімання виду 623-347,705-137,1000-667. Розв'язування задач.  

 Обчислення виразів (с. 43-44)

 

 Мета. Навчити учнів віднімати письмово вирази виду 623-347, 705-137, 1000-667. Удосконалити навички та вміння  в розв'язуванні задач,  обчисленні виразів. Розвивати пам'ять, логічне мислення, спостережливість. Виховувати увагу, охайність у записах.

 

Обладнання. Інтерактивна  дошка,підручники,зошити, індивідуальні картки, схеми.

                                              Хід уроку

І. Організація класу

                                    Добрий день! У добрий час,

                                    Радо ми вітаєм вас.

                                    Здоров'я, щастя вам бажаємо.

                                    Урок математики розпочинаємо.

                                              

ІІ. Повідомлення теми і мети.

                    1. Ознайомлення з планом  роботи

 

                                                    спостереження

                                                                

  повторення вивченого                                                                 ґронування         

 

                                                        План   роботи                     творче завдання

 

      самостійна робота                                                              розв'язування

                                                                                                       задач

    стратегія "Кубування"                                 мікрофон

 

 

                      2. Спостереження. Які вирази ви ще не вмієте обчислювати?

                             На дошці записані вирази: 843-629   705-137,327- 275,

                             623-347,274-54,1000-667.

                                - Яка тема нашого уроку, на вашу думку?

    ІІІ. Математична розминка (Інтерактивна дошка)

                               1. Зменшити на 6 кожне число:14, 44,144,444,744.

                            2. Порівняти: 538 ? 582 ? 596       329 ? 361 ?  348               ІV. Повторення вивченого.

           1. Взаємоперевірка домашнього завдання (Інтерактивна дошка.

                     Розв'язані  завдання №230,231 с.43)

           2. Повторення вивченого. Самостійна робота. Індивідуальні картки.

                        Прізвище_________   Дата____________

                       Завдання. 1. Обчислити вирази :

                          356+293 =        482+247 =         793- 265 =

                       2. Розв'язати рівняння   х - 567 = 212

                       3. Прівняти вирази:  543+230 ? 543+203   456-56 ? 4 65-56    

 V. Вивчення нового матеріалу. Письмове  віднімання трицифрових         чисел . Розв'язування задач. Обчислення виразів.

          1. Мотивація навчальної діяльності. Стратегія "Кубування"

                                           Завітав сьогодні в клас

                                            На урок знову до нас

                                            Кубик , діти, не простий.

                                            Кубик, діти, чарівний.

                                            Він доріжку прокладає,

                                            Знання ваші перевіряє.

                                - Увага! Аналізуємо завдання "Чарівного кубика"

                                   ( На кожній стороні кубика записано запитання.)

                    * Яку дію будемо виконувати? (Віднімання)

                    * Як будемо виконувати віднімання?(Письмово)

                    * Як запишемо числа? (Стопчиком)

                    * На що звертаємо увагу при записуванні чисел?(На розряд)

                    * Назвіть розряди трицифрового числа(Одиниці,десятки,сотні)

                    * З якого розряду почнемо віднімати? ( З розряду одиниць)

 

 

 

 

  

 

        

                                                      

 

 

                                                                                                                       

       2. Спостереження (№233 с.43 )

        -   Пояснити, як отримали число одиниць , десятків, сотень у кожному   

             виразі.      

       3. Набуття навичок віднімання (№ 234 с.43 - коментоване письмо).

       4. Творче завдання .Складання виразів та їх обчислення (№237 с.43,

             № 238 с.44 . Сердечка з числами у кожної групи. Робота у групах)  

       6. Перевірка роботи в групах.            

       5. Розв'язування задач ( №236, с.43 -колективно)

       6. Вправа " Ґронування" ( Етапи виконання дії віднімання)

  

                                            записую числа стопчиком*

 

       віднімання                                                     

починаю з одиниць                    Віднімання         одиниці під одиницями

      

                                                                                     десятки під десятками

                                            сотні під сотнями

 

VІ. Підсумок. Вправа " Мікрофон"

                      - Що вам сподобалося на уроці?

                     - Навіщо вміти віднімати письмово?

                     - Де в житті ви зможете застосувати ці вміння?

 

 

VІІ. Д/З с. 44, № 239,240 . (Вчитель аналізує з дітьми завдання)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                    16.02.22.    Математика

 

Тема.Розв'язування рівнянь. Вирази на дві дії. Знадачі на знаходження відстані.Час.(с.44-46)

 

Мета. Закріпити навички і вміння учнів письмово додавати та віднімати

трицифрові числа. Розвивати вміння складати рівняння за твердженнями та розв'язувати; визначати час за годинником; розв'язувати задачі на знаходження відстані. Розвивати логічне мислення, пам'ять. Виховувати увагу. 

 

Обладнання. І.Д.

 

                                                Хід уроку

І. Організація класу.

 

ІІ. Повідомлення теми і мети.

 

ІІІ. Усний рахунок. І Д (№241 -усно)

 

ІV. Перевірка Д/З. № 239,240 с.44

 

V. Закріплення вивчення  матеріалу. Розв'язування задач. Обчислення виразів. Визначення часу. Рівняння.

 

              1. Письмове додавання і віднімання №242-кол.,

              2. Робота в парах №243

               3. Перевірка роботи в парах №243

                     а). х-356=528   б). а+725=912      в) 278+в=545

               4. Розв'язування рівнянь №243. Перевірка.

               5. Розв'язування задач: а) № 245-кол. №№246-усно, №247-письм.

               6. Самостійно №244 хл-587,дівч.- 440.

               7. Перевірка с/м: хл - 635-587+513=48+513=561

                                            дів.-635-440+513=195+513=708

               

 VІ. Підсумок. Гра "Я-перший" (№248 - у парах) м=331грн

 

VІІ. Д/З С.46 №249,250.Т.

 

 

 

 

                      17.02.22.           Математика

 

Тема. Самостійна робота.

 

Мета.Перевірити навички і вміння учнів  письмово віднімати і додавати трицифрові числа; розв'язувати задачі і рівняння. Розвивати обчислювальні навички. Виховувати самостійність в роботі,охайність у записах.

 

Обладнання. ІД,індивідуальні картки.

 

                                                 Хід уроку

І.Організація класу.

 

ІІ. Повідомлення теми і мети.

 

ІІІ. Усний рахунок (І.Д.)

 

ІV. Перевірка д/з (І.Д.) №249,250 с.46

 

V. Перевірка вивченого матеріалу. Розв'язування задач, виразів, рівнянь.

 

       1. Інструктаж щодо виконання с/р.

       2. Самостійна робота за картками.

 

     VІ. Підсумок. Гра "Я- перший" (непряме збільшення числа)

        

     - У мене число 230 і це на 30 менше,ніж у вас. Яке число у вас?(260)

     - Яблук купили 45кг і це на 20кг менше ,ніж груш.Скільки груш? (65кг)

 

 

VІІ.Д/З Індивідуальні катртки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  18.02.22.                  Математика

 

Тема. Аналіз самостійної роботи. Повторення вивченого.

 

Обладнання. І.Д.

 

                                             Хід уроку

І. Організація класу.

 

ІІ. Повідомлення теми і мети.

 

ІІІ. Усний рахунок (І.Д.)

 

ІV. Аналіз с/р нового матеріалу. Повторення і закріплення вивченого.

 

      1. Аналіз с/р: а) успішність    б) типові помилки

     

       2. Повторення вивченого:

               а) розв'язування задач за карткою ;

               б) обчислення виразів (к.)

               в) розв'язування рівнянь(к)

     

      

V. Підсумок. Гра "Я - перший" таблиці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 лютого 2022
Переглядів
694
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку