Анотація
Подано урок з математики у 6 класі на тему «Узагальнення знань з теми: «Множення і ділення звичайних дробів».
Метою цього уроку було повторити та вдосконалити навички множення та ділення звичайних дробів, перетворення десяткових дробів на звичайні, та звичайних у десяткові. Поєднуючи матеріал про Другу світову війну з математичними завданнями, виховувати почуття пошани до тих, хто не повернувся з пекла війни, почуття гордості за наш славний український народ.
Використані роздаткові картки з диференційними завданнями дали можливість сильнішим учням більше попрацювати самостійно.
Даний урок допоміг учням емоційно налаштуватися на роботу, викликав в багато позитивних емоцій, пробудив інтерес до вивчення історії України в цифрах і фактах.
Тема:
Узагальнення знань з теми «Множення і ділення звичайних дробів»
Мета уроку:
навчальна: повторити та вдосконалити навички множення та ділення дробів, перетворення звичайних дробів у десяткові і десяткових дробів у звичайні.
розвивальна: розвивати логічне мислення й обчислювальні навички, формувати культуру математичних записів та мови, формувати пізнавальну компетентність;
виховна: узагальнити знання учнів про Другу світову війну 1941-1945 р. виховувати почуття шани до тих, хто не повернувся з пекла війни, почуття гордості за наш славний український народ.
Тип уроку : удосконалення вмінь і навичок.
Обладнання: Карта України, таблиця з українським алфавітом, картка.
Хід уроку
І.Організаційний момент.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Урок сьогодні наш буде незвичайним. На уроці ми будемо повторювати та удосконалювати вміння та навички виконання дій множення та ділення зі звичайними дробами. Протягом року на уроках історії ви мандрували з давнини до сьогоднішніх днів, знайомилися з історією землі, на якій ми живемо. Перед вами відкривалися сторінки історичного минулого, сповнені трагізмом, славою і гордістю за наш народ. Поведемо мову про другу світову війну 1941-1945 років. Адже сьогодні, 28 жовтня – 70 річниця вигнання нацистських окупантів з української землі.
ІІІ. Розв’язування задач і вправ.
Завдання(на дошку)
Діти , ви одержали сумнозвісну дату. Пригадайте, що це за дата. Правильно, 22 червня 1941р. українська земля прийняла перші бомбові удари з німецьких літаків. Німці окупували Дрогобич, Рівне, Львів, (діти показують на карті міста) .
Завдання
Оборона Києва тривала -72 дні
Оборона Одеси тривала -73 дні
Оборона Севастополя тривала - 250 днів
З таблиці видно скільки днів мужні воїни обороняли рідні міста від фашистів (показати міста на карті).
|
1 |
|
|
|
|
|
|
||
|
2 |
|
|
|
|
||||
|
3 |
|
|
|
|||||
4 |
|
|
|
|
|
|
|||
5 |
|
|
|
|
|
|
|||
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
||
Діти, що ви знаєте про Бабин Яр? Так, протягом усього періоду окупації кожного вівторка і п’ятниці у Бабиному Яру , в Києві розстрілювали людей різних національностей, переважно євреїв. Такий Бабин Яр був майже у кожному місті України.
4)Розв’яжемо задачу.
До магазину завезли 360 кг овочів. Маса картоплі становила маси овочів, а решту становила капуста. Скільки кг капусти завезено до магазину?
Відповідь:200 кг
Чи знаєте ви, як пов’язано число двісті з війною? За час війни фашисти повністю знищили понад двісті українських сіл.
5.)Виконайте дії. (роздати картки із завданнями.)
Кожний одержав у відповіді дріб, чисельник якого 89. А це число пов’язане з нашим селом. 89 наших односельців не повернулися з війни. Страшна була війна, але народ не корився лютому ворогу.
6.)Знайдемо значення виразу:
В результаті ми одержали десятковий дріб 28,1944. Якщо в ньому замість коми написати слово «березня», то матимемо дату 28 березня 1944 рік. Що ви про неї знаєте? Так, 28 березня 1944року визволення прийшло на нашу миколаївську землю.
7. Записати дроби в порядку зростання.
0,5; ; 1,6;2 ; ; .
Давайте останній дріб перетворимо у неправильний. І скажемо, що відбулося 28 жовтня 1944р. -? Рівно 70 років назад ,28 жовтня ,було вигнано нацистських окупантів з території України.
8.) Зараз ми пограємо в гру «Сонечко»
У табличку будемо записувати букви, що в алфавіті відповідають числам, які ми одержимо внаслідок усного виконання обчислень.
Відповідь: «Перемога»
Ви здогадалися, що мова йдеться про День Перемоги. Пригадайте, коли ми святкуємо перемогу над нацистами.(відповідь) Молодці, 9 травня 1945 р.
Скільки років минуло відтоді. Правильно, 9 травня 2015р будемо відзначати - 70 років після дня закінчення війни. Це день нашого болю, скорботи і радості. Мільйони людей віддали життя за перемогу. Пам’ятайте про це!
ІV.Підсумок уроку:
Діти , сьогодні на нетрадиційному уроці ви вдосконалювали свої обчислювальні навички, продемонстрували навички самостійного і творчого мислення, переконалися, що математика допомагає вивчати інші предмети.
Ми повторили і систематизували ваші знання про війну 1941-1945р. за допомогою математичних обчислень, пригадали основні дати і числа страшної війни. Велика перемога дісталася українському народу життям мільйонів людей. Пам’ятайте про них. Ви ніколи не народилися б на цій землі, і батьки б ваші не з’явилися на світ, коли б інші люди не віддали за ваше народження своє життя.
V. Домашнє завдання
По підручнику Тарасенкова «Математика 6 клас», №635, №642.
Відомості про роботу |
|
Назва: |
Розробка уроку з математики на тему «Узагальнення знань з теми «Множення і ділення звичайних дробів» |
Номінація: |
Авторський навчальний урок : математика, історія |
Файли роботи: |
Рибаківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
вул. Поштова, 7, с.Рибаківка.Березанського району, Миколаївської області, 57460,
тел. 0 (5153) 9-91-68,
е-mail: drot_07@ukr.net Код ЄДРПОУ 24781060
ВИТЯГ
із протоколу № 7 засідання педагогічної ради
Рибаківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Березанської районної ради Миколаївської області
03.11.2014
Голова Дротенко Г.В.
Секретар Чечуй С.В.
2.СЛУХАЛИ
Чечуй С.В. – заступника директора з навчально-виховної роботи з пропозицією про направлення творчих робіт учителів школи в МОІППО для участі в обласному заочному конкурсі «Від творчого вчителя – до обдарованого учня».
ВИСТУПИЛИ
Старостенко Татяна Василівна, вчитель математики. « Мною подано урок з математики у 6 класі «Узагальнення знань з теми: «Множення і ділення звичайних дробів».
Метою цього уроку було повторити та вдосконалити навички множення та ділення звичайних дробів, перетворення десяткових дробів на звичайні, та звичайних у десяткові. Поєднуючи матеріал про Другу світову війну з математичними завданнями, виховувати почуття пошани до тих, хто не повернувся з пекла війни, почуття гордості за наш славний український народ.
Використані роздаткові картки з диференційними завданнями дали можливість сильнішим учням більше попрацювати самостійно.
Даний урок допоміг учням емоційно налаштуватися на роботу, викликав в багато позитивних емоцій, пробудив інтерес до вивчення історії України в цифрах і фактах.
Прошу направити матеріали на обласний заочний конкурс «Від творчого вчителя – до обдарованого учня».
Постарніченко Світлана Йосипівна, вчитель початкових класів з інформацією про урок, який вона презентує для участі у конкурсі. Урок «Традиції збереження здоров’я у сім’ї » є вступним уроком з теми «Соціальна складова здоров’я».
На уроці діти закріплюють вчаться аналізувати людські відносини в сім’ї та суспільстві, вчаться цінувати рідних, спілкуватися з іншими, з повагою ставитися до старших.
Розширюючи уявлення про сім’ю, як чинник здоров’я, учні знайомляться з народними традиціями лікування: це лікарські рослини, обереги, щирі відносини, добрі стосунки в сім’ях. Знайомлячись з народними прислів’ями про здоров’я, діти поглиблюють знання з усної народної творчості.
Працюючи в групах – вчаться самостійно знаходити завдання, висловлювати власну думку, розвивати особисті пізнавальні інтереси.
Урок вчить цінувати власне здоров’я та здоров’я інших, піклуватися про старших та молодших членів родини; цінувати народні звичаї та традиції, любити свій народ і цінувати його спадщину.
« Прошу направити матеріали на обласний заочний конкурс «Від творчого вчителя – до обдарованого учня».
Горбурова Любов Леонідівна, вчитель інформатики, із проханням про направлення матеріалів уроку у 8 класі з теми «Підсумковий урок з теми
«Комп’ютерні презентації » на конкурс. Створення презентацій дозволило учням не тільки закріпити знання з інформатики, а й помандрувати куточками рідної України.
Фокіна Наталя Василівна, керівник гуртка природничо-натуралістичного напрямку «Лелека» із пропозицією про направлення її роботи на обласний заочний конкурс «Від творчого вчителя – до обдарованого учня». У поданому конспекті заняття увагу акцентовано на застосуванні різноманітних дослідницьких методів, спрямованих на самостійну діяльність та роботу в групах дітей 9-10 років. Це заняття - дослідження, пошук. Його мета - розширити знання учнів про природу рідного краю, формувати поняття про рослини , їх значимість у житті нашого народу; вчити дітей спостерігати за змінами в навколишньому середовищі під впливом людей. Розвивати допитливість, творчість учнів, викликати зацікавленість можливостями спостереження та дослідження, допомогти переконатись дітям у невичерпному багатстві природи рідного краю, збагачувати життєвий досвід дітей на основі власних спостережень і висновків.
Працюючи в режимі постійних шукань, досліджень,висновків та набутої новизни, учні розвивають мислення і уяву, набувають навичок зв’язного мовлення, та виявляють творчі можливості.
УХВАЛИЛИ
Направити в Миколаївський ОІППО для участі в обласному заочному конкурсі «Від творчого вчителя – до обдарованого учня» матеріали вчителів Рибаківської ЗОШ І-ІІІ ступенів:
Голова Г.В.Дротенко
Секретар С.В.Чечуй
1