2 грудня о 18:00Вебінар: Предмет «Захист України» у школі: теоретичні засади, цікаві ідеї, поради для дистанційного навчання

Урок з математики "Вчимося додавати і віднімати числа.Складання схем та виразів до сюжетних малюнків"

Про матеріал

Урок розроблений для 1 класу за програмою під керівництвом О. Я. Савченко на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.

Перегляд файлу

Урок  з  математики

Тема.Вчимося додавати і віднімати числа.

Мета уроку: формувати уміння додавати числа частинами; учити учнів самостійно розв’язувати приклади користуючись знаннями, як побудовано натуральний ряд чисел; розвивати логічне мислення, кмітливість, спостережливість; прищеплювати любов до математики; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги.

Обладнання:Мультфільм «Легке життя», рахувальні палички,LEGO,стікери,олівці,зошит,Танграм,прищіпки,ілюстрація сонечка,мишки,малюнки з виразами.

                                         Хід уроку

І. Організація класу

Кличе нас дзвінок до класу.

Наш урок почнемо відразу.

Математику ,малята,

Будемо разом ми вивчати

Пропоную переглянути  мультфільму «Легке життя».

Чого навчає нас цей мультфільм? (Відповіді дітей)

Добре було б, не докладаючи зусиль, отримувати високі результати, чи не так?

Цей мультик про дівчинку-школярку демонструє, які наслідки може мати те, що хтось користується результатами праці інших, ставлячись до власного навчання безвідповідально.Тому,зробивши висновки,на уроках будемо працювати  розраховуючи на власні сили,щоб не перетворитися на таку ляльку.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці ми будемо рахувати

Нам приклади потрібно розв’язати

З геометричним матеріалом працювати.

То ж всі запам’ятайте:

Щоб вийшов урок наш на славу,

Не ловіть на уроці гаву!

Щоб багато знати ,треба вправно працювати.

Тож візьмемо на урок старання і вміння,

Увагу й терпіння.

ІІІ. Актуалізація знань і вмінь.

1.Робота  з геометричним матеріалом.

Вправа  «Танграм». Треба скласти  звірят за схемами. Працюємо в групі. Повторюємо роботу в групі.

-працюємо швидко;

-працюємо тихо;

-не залишаємо робочого місця.

Закінчивши роботу,сигналізуємо.Називаємо звіря,що утворилося.

З якими геометричними фігурами ви працювали?

2.Усний рахунок

Давайте розвеселемо наше Сонечко,що розгубило промінчики.

Візьміть дві прищіпки і прикріпіть на його бічок. А тепер ще  дві прищіпки прикріпіть.Скільки стало промінчиків у сонечка?Прикріпіть ще одну прищіпку.Скільки тепер стало промінчиків?Прикріпіть ще три прищіпки.Порахуйте.Молодці! Розвесилили Сонечко.

3.Каліграфічна хвилинка.

Запишіть в зошитах ряд чисел від 1 до 10.Намагайтеся цифри писати каліграфічно. Пам’ятаємо про правила сидіння під час письма

Виберіть цифру, яка написана найкраще і намалюйте над нею корону.

4.Склад числа.

Мишка принесла завдання з числом 5. Порахуйте скільки є цукерок?Скільки не вистачає?(На вибір учителя дитина  доповнює малюнок. Аналогічно рахуємо і квіти. (Учні перевіряють.)

 Ð¡Ð²Ñ–тлина від Ірини Драч.

 

                                       Руханка

ІV.Робота з новим матеріалом.

Вчитель роздає картки з малюнками,а діти складають вирази і записують. По закінченню роботи сигналізуємо.

Світлина від Ірини Драч.

 

V. Узагальнення знань,умінь,навичок

Робота з Лего. Вправа «Збудуй вежу»

Вам треба у правильній послідовності кольорів побудувати вежу. Кожному кольору відповідає певне число, яке є розв"язком прикладу. Вежу будуємо знизу вверх (розв"язуємо останній приклад - беремо цеглинку відповідного кольору і т.д.) Карточка на групу дітей

По закінченню роботи сигналізуємо  і перевіряємо.

 

Світлина від Марти Сердюкової.

VІ.Рефлексія

Діти у мікрофон висловлюють думки про  хід уроку. Беруть прищіпки і визначають настрій після уроку.

 

 

docx
Додав(-ла)
Пугач Вікторія
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 листопада 2018
Переглядів
1742
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку