Урок з математики "Застосування дужок для запису виразів. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв'язування складених задач."

Про матеріал
Урок з математики для 2 класу "Застосування дужок для запису виразів. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв'язування складених задач." Метою уроку є навчити учнів застосовувати дужки під час запису виразів, розв’язувати вирази в яких використано дужки; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати любов до лісових мешканців та математики.
Перегляд файлу

Урок з математики для 2 класу

Тема: Застосування дужок для запису виразів. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв'язування складених задач

Мета: навчити учнів застосовувати дужки під час запису виразів, розв’язувати вирази в яких використано дужки; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати любов до лісових мешканців та математики.

Обладнання: малюнки білочки, їжачка,  зайчика, таблиця виразів із дужками, роздатковий матеріал, підручник з математики.

Хід уроку

Ι. Організація класу

ΙΙ. Актуалізація опорних знань

1. Вступне слово вчителя

- Відгадайте загадку

Вона дітей вчить рахувати,

Ще й читати і писати

всіх дітей збирає довкола

наша люба, рідна … (школа)

 - Діти, сьогодні ми з вами на уроці  ми побуваємо в школі, але не у звичайній, а в лісовій. Тобто у школі для лісових мешканців. Там є  їжачки, білочки, лисички, зайці та інші звірі. Звірята теж хочуть швидко та правильно рахувати, розв’язувати задачі, вирази, рівняння.

- Діти, а ви хочете їм допомогти?

- Тож давайте і ми разом з лісовими мешканцями  повторимо те, що вивчали на попередніх уроках.

- Як називаються числа при додаванні?

- Як знайти невідомий доданок?

- Як називаються числа при відніманні?

- Як знайти невідоме зменшуване?

- Як знайти периметр?

2.Усний рахунок

- Ось їжачок грибочків назбирав, діткам полічити дав.

           

 

ΙΙΙ. Робота в зошитах

1.Каліграфічна хвилинка

2.Математичний диктант

По деревах наша білочка стрибала, а диктант математичний ще не записала.

Допоможемо білочці.

Тож , діти, запишіть:

- число, яке йде наступним за числа 9; 15; 13;14.

- число, яке йде попереднім за число 16; 9; 12; 10; 4.

ΙV. Повідомлення теми і мети уроку

- Діти, сьогодні на уроці ми будемо вивчати вирази з дужками та навчимося визначати порядок виконання дій у виразах, що містять дужки.

1.Робота з підручником №220

Вираз: 15-(5+3)=7 (м)

Відповідь: 7 м тканини залишилося в сувої.

2.Робота над правилом.

Якщо у виразах є дужки, то першою виконують дію записану в дужках.

- Діти, а ви хочете погратись? 

3.Гра «Коло-виручало»

А воно, коло, допоможе вивчати нову тему, коло буде замість дужок.

- Хто бажає грати та вивчати нову тему?

(Діти виходять і стають, як у виразі).

Вираз:

3+(4+1)=

Раз, два, три у коло стрибни!

(Стрибають діти 4+1).

Полічіть спочатку дітей, які стоять у колі, а потім додайте тих, які поза колом.

- У математиці не так, як у грі, замість кола там використовують дужки.

- Яку дію виконують першою, якщо є дужки?

4.Висновок.

У виразах із дужками першою виконують дію над числами, записаними в дужках.

5.Робота в зошиті

Конкурс «Хто швидше»

13-(5+3)=

9+(8-3)=

17-(7+3)=

13-(5-5)=

15-(6+2)=

6+(17-7)=

Вирази ми будемо писати.

- Нову тему будемо вивчати.

- Яку дію виконаємо першою?

6.Задача№222

Їжачок-тато задачу сам розв’язав, а тоді своєму сину-їжачку розв’язати дав.

Вираз:12-(4+3)=5(авт.)

Відповідь: 5 автомобілів залишилося.

7.Фізкультхвилинка

Білочка горшки собі рвала,

У торбинку їх складала.

З глочки на гілочку все скакала,

Скік-скок, скік-скок.

 

8.Геометричне завдання

- Їжак у трьох соснах заблудився, бо з периметром не подружився.

- Як знайти периметр трикутника?

 

             

 

                      3                        3

 

 

                               4

Р=a+b+c

P=3+3+4

H=10 (см)

Відповідь:10 см периметр трикутника.

9.Задача № 223

- Щось білочки засумували, бо в задачі 223 горішки не порахували.

- Діти, допоможіть білочкам порахувати горшки.

9+9=18 (г.)

Відповідь: 18 горіхів у двох білочок.

10.Рівняння

Ще рівняння ми розвяжем.

Гостям знання свої покажем.

х+7=12 х-6=6 х-4=10

х=5 х=12 х=14

V. Підсумок уроку

- Діти, що ми сьогодні вивчали на уроці?

- Що вам найбільше сподобалось?

- Скажіть, якщо у виразі є дужки, то яку дію будемо першою виконувати?

Гра «Передай свої знання?»

Діти передають м’ячик промовляючи: «Першу дію виконую у дужках».

- Діти, ви всі гарно вивчили нову тему, а разом із вами вивчили всі звірята  у казковій лісовій школі.

VΙ. Домашнє завдання

№225, №226

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
29 січня 2020
Переглядів
930
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку