Урок з математики «Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Вправи і задачі на застосування таблиці. Множення числа 5.»

Про матеріал
Конспект уроку у формі гри. Мета: ознайомити учнів із розв'язанням простих задач на збільшення та на зменшення числа у декілька разів; закріпити знання таблиці множення числа 5; розвивати пізнавальну діяльність, навички самостійної роботи й об'єктивного оцінювання своїх знань і умінь; виховувати доброзичливість у спілкуванні, почуття дружби, взаємодопомоги.
Перегляд файлу

Урок з математики «Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Вправи і задачі на застосування таблиці. Множення числа 5.»

2 клас

Підготувала

вчитель початкових класів

Нововолинської ЗОШ І - ІІІ ступенів №4 імені Т.Г. Шевченка

Волинської області

Гах Яна Олегівна

 

Тема: Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Вправи і задачі на застосування таблиці. Множення числа 5.

Мета: ознайомити учнів із розв'язанням простих задач на збільшення  та  на зменшення числа у декілька разів; закріпити знання таблиці множення числа 5; розвивати пізнавальну діяльність, навички самостійної роботи й об'єктивного оцінювання своїх знань і умінь; виховувати доброзичливість у спілкуванні, почуття дружби, взаємодопомоги.

 

 

Хід уроку

І. Організаційний момент. 

Дзвоник пролунав веселий,

Дружно кличе всіх нас в клас.

Цікаві дії на уроці

Пропоную я для вас.

Діти, Добрий день!.... Вітаю вас. Давайте познайомимось. Мене звати Яна Олегівна, а з вами я буду знайомитися під час уроку.

На дошці зображено  дерево. Чого на вашу думку не вистачає? А також листочків з вашими побажаннями. Кожен з вас прикріпить з листочок і скаже своє побажання однокласникам.

(кожен учень стає ланцюжком  і прикріплює)

я бажаю тобі веселого дня!я дуже радий тебе бачити! я хочу щоб день у тебе був щасливим.)

А моє побажання для вас побільше посмішок  і гарного дня. А також  мої  завдання з побажаннями:

1.Писати каліграфічно.

2.Рахувати швидко.

3.Обчислювати  точно.

4.Працювати  самостійно.

5.Відпочивати  весело.

6.Творити  разом.

7. Радіти успіхам.

Тож девіз нашого уроку:

Вивішую на дошку

Давайте повернемося до нашого дерева, на якому є самотнє гніздечко. Чи може так бути? (взимку самотнє, а влітку є птах) Ми  запросимо до нього птахів, виконаємо перше завдання.

ІІ. Усний рахунок .

  1. завдання

Отож потрібно  розв’язати ланцюжок прикладів і ми дізнаємося, який розмах крил має малинівка?(перший птах)

4·5    -10  :2   · 6  -2   :4  ·3- 1:4  ·3 +5   (на дошці ланцюжок)

У нас вийшло 20. Розмах крил Малинівки 20 см

Дайте йому аналіз. Число 20…

( Кругле, двоцифрове, має 2 десятки і 0 одиниць, сусіди числа 19 і 21 А стільки пальців має людина. )

Ви молодці виконали правильно завдання, а пташка зробила сюрприз і залишається на дереві.

Отож, відкриваємо зошити і записуємо число, 13лютого класна робота.

 

Запишемо Каліграфічну хвилинку.

 Поставити числа у порядку зростання.

30    15    40   5   25   10    35   20 

в       с       а    л      і    а       к      т

Яку ви помітили закономірність? Особливість?

(відповіді або добутки таблиці множення числа  5,  - - яке число пропущене? -  45,

- як воно утворилося ? 9* 5

Кожному числу відповідає буква. Яке слово утворилося?

Отже,  ще один  сюрприз -  до нашого гніздечка прилетіла ластівка.

4. Робота з підручником

А ми відкриваємо підручники на сторінці 102 вправа 663. Це кругові приклади. Виконуємо самостійно, ми повторили множення числа 5. Перевіримо ваші вміння.

Артем прошу тебе підійти до дошки і виконати дуже цікаве завдання. Пояснюю.

 

 

 

 

 

Скажіть у кого зійшлися кругові приклади?

Поплескайте собі. Похваліть один одного.

Ви молодці. Наступний птах лелека. Птах живе до 20 років.

Одже, що ми повторили? (таблиця на 5)

Змучилися. Відпочиваємо.

Фізкультхвилинка

(музичний супровід)

Малюнки з Яблуками і листям.

А зараз ми навчимося збільшувати і зменшувати числа у кілька разів.

Уважно подивіться на дошку. На одному дереві росло 5 яблук, а на другому у 3 рази більше. У 3 рази більше, яка це дія? (Дія додавання, так ми можна додати, але давайте замінимо дію + на дію множення)  

Зверніть увагу, що у нас перший множник 5, а другий 3. Щоб знайти у 3 рази більше. Потрібно 5*3=15 

Подивіться на зображення. На одному дереві виросло 20 листочків, а на другому  у 4 рази менше. Скільки на другому дереві листочків. Потрібно 20 : 4 =5

Щоб знайти у скільки разів менше виконуємо дію ділення.

Перегляд відео

Поспішаючи, листоноша передала вам. Цікаво що ж там таке?

А зараз прошу відкрити підручники на сторінці 101 завдання 658. Разом виконуємо із завдання з равликом равликом.

(завданням від сонечка про смужки на флешці)

Ще один сюрприз. Прилетів соловейко.

Уявіть, що ви у лісі. Закривайте очі і подумайте про щось веселе, добре.

Повертаємось до роботи.

У зошиті записуємо задача 661.

Зачитає нам задачу…

Підсумок уроку.

Плескаємо в долоні

  • Що ми повторили?
  • Збільшити у дія множення?
  • Зменшити у дія ділення?
  • Ми виконали всі завдання?
  • Ми навчилися збільшувати і зменшувати?
  • Чи сподобався урок?

Погляньте на наше деревце, скільки багато птахів. Ви знаєте, що наше дерево дуже добре і йому сподобалося. І щоб ви були здорові і сильні. Подарунки

 

Домашнє завдання

С. 102, завдання 666, 667.

 

Елементи «Ейдетики» (Уяви)

 

   Уявіть собі,  що ви художник чарівник. Візьміть пензлик до рук, виберіть фарбу і помандруймо приміщенням школи, класом і писатимемо, де хочемо.

 Напишіть

 букву м на дверях спортзалу,

букву о на спортмайданчику,

л – на вхідних дверях,

 о – на дверях класу,

д  - на вікні,

ц – на стелі,

і – на дошці. Яке вийшло слово

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Гах Яна Олегівна
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Інкл
Додано
23 вересня 2019
Переглядів
5593
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку