Урок з образотворчого мистецтва для 5 класу "Ляльковий театр"

Про матеріал
Конспект уроку з образотворчого мистецтва для 5 класу "Ляльковий театр". Цей урок спрямований на ознайомлення учнів з театральним мистецтвом, видами театрів, театром ляльок, ще діти самостійно створюватимуть ляльку на шарнірах за допомогою кольорового картону та паперу, провалки.
Перегляд файлу

Урок___

Дата:

Клас: 5

Школа: Князівський НВК

Вчитель: Кібець Анна Віталіївна

Вид уроку: Декоративно-прикладний

Тема: Ляльковий театр

Техніка роботи: традиційна

Мета:

    навчальна: ознайомити учнів з театральним мистецтвом, видами театрів, театром ляльок, навчити створювати ляльку ;

   розвивальна: розвивати вміння образно мислити, аналізувати театральні вистави; формувати естетичні почуття, смак; активізувати творчу ініціативу учнів;

    виховна: виховувати любов до театрального мистецтва, охайність під час роботи над створенням театрального лялькового образу.

 

Обладнання:

1. Для вчителя: зразок виробу, дидактичний матеріал.

2. Для учнів: кольоровий картон, кольоровий папір, клей, ножиці, олівець, гумка.

Тип уроку: комбінований

План

  1. Організаційна частина (1 хв.)

Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку.

II. Робота над темою (7-10 хв.)

1. Повідомлення теми

2. Вступна бесіда

4. Інструктаж до виконання роботи

ІІІ. Практична робота. (25-30 хв)

1. Індивідуальна робота

2. Фронтальна робота

IV. Заключна частина (4-5 хв)

1. Виставка робіт

2. Аналіз робіт.

3. Оцінювання робіт.

4. Закріплення матеріалу

5. Домашнє завдання

45 хв.

 

Хід уроку

 

I. Організаційна частина

 - Добрий день! Сідайте. На сьогоднішній урок нам знадобляться такі художні матеріали: кольоровий картон, папір, клей, ножиці, олівець,гумка. Діти давайте перевіримо чи всі матеріали ви приготували і розпочнемо урок.

  II. Робота над темою:

1.Повідомлення теми.

 ● Чи були ви в театрі?

    Яку виставу ви переглядали?

    Чи знаєте ви, що існують різні види театру? Які саме?

 Сьогодні ми поговоримо про ляльковий театр.

  2. Вступна бесіда 

Театр, театральне мистецтво... Ці слова заворожують нас, приводять у світ казки. Театр (від грецьк. — theatron) — місце видовищ, вид видовищного мистецтва

.

Театр ляльок — один із різновидів театру. У виставах театру ляльок зовнішність та дії персонажів зображуються або позначаються ляльками. Ляльками-акторами зазвичай керують люди, актори-ляльководи, а іноді автоматичні пристрої. Тоді ляльок-акторів називають ляльками-роботами. Слід зазначити, що словосполучення «ляльковий театр» є некоректним і ображає професійну гідність лялькарів, оскільки прикметник «ляльковий» асоціюється з поняттям «несправжній». Правильно говорити: «театр ляльок», так, до речі, називаються всі професійні театри анімації. Першим театром ляльок в Україні, традиції якого сягають Пізнього Середньовіччя, можна вважати вертеп, а перший професійний театр ляльок в Україні відчинив свої двері у Києві (тепер Київський державний академічний театр ляльок) 27 жовтня 1927 року. Спочатку він був заснований як філія Театру юного глядача. Перший театральний сезон у цьому театрі було відкрито двома виставами — «Старовинний петрушка» та «Музики» за Л. Глібовим у постановці П. Щербатинського. Сьогодні існують різні види ляльок для вистав. Найвідоміші з них — рукавичні (різновид — пальчикові); тростинні; маріонетки; пласкі (використовують у тіньовому театрі); автомати (механічні).

3. Інструктаж

 Створення з картону пласкої ляльки, руки та ноги якої рухаються

  • Якщо ви його малюєте, пам'ятайте, що кожна деталь повинна бути закінченою. Зазвичай, лялечки рухливі сполучаються в шиї, плечах, ліктях, стегнах, колінах, гомілковоступневих. У вас зчленувань може бути більше або менше

.

  • Переведіть заготовку на картон, за необхідності, розфарбуйте і декорують ляльці одяг.
  • Акуратно виріжте ляльку.

    

  • З'єднайте зчленування заклепками. Проробіть отвори шилом. Вам також підійдуть маленькі гвинтики, як в оправах очок.
  • Зберіть ляльку, потім зробіть для неї одяг.
  • Діти, перед виконанням роботи, давайте згадаємо правила безпеки користування ножицями та клеєм:
  • Не можна класти ножиці на робочому столі так, щоб вони виходили за край парти;
  • Не тримай ножиці вістрями догори;
  • Передавай ножиці закритими і кільцями вперед;
  • Клей треба наносити пензликом від середини до країв;
  • При потраплянні клею до очей або рота  його слід негайно вимити водою;
  • Закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити, пензлик і посуд помити.

           III. Практична частина:

  1. Індивідуальна робота:

  Прохожу між рядами надаю індивідуальну допомогу.

  1. Фронтальна робота :

Якщо діти допускають загальні помилки, зупиняю роботу класу та надаю роз’яснення.

  1. Заключна частина:
  1. Виставка робіт

Демонструю найкращі роботи.

  1. Аналіз роботи

Разом з дітьми аналізуємо роботу.

  1. Закріплення матеріалу

 

  1. Домашнє завдання.

 

docx
Додано
2 лютого 2020
Переглядів
6920
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку