Урок з образотворчого мистецтва "Творча майстерня. сучасні художні техніки" 6 клас

Про матеріал
Відкритий урок з образотворчого мистецтва "Творча майстерня. Сучасні художні техніки" 6 клас
Перегляд файлу

Відкритий урок  з образотворчого мистецтва    6 клас

Тема: Творча  майстерня. Сучасні художні техніки.

Мета: Формувати компетенцію учнів стосовно сучасних та нетрадиційних художніх технік, формувати навички роботи в техніці пластилінового живопису. Закріплювати знанняелементів світлотіні  як  засобу виразності.  Розвивати: аналітико-синтетичну діяльність учнів відповідно до зорової  патології, окомір, дрібну моторику рук, асоціативно-образне мислення, творчу  уяву, художню пам'ять, кольоросприймання,  кольоророзрізнення.  Виховувати:  допитливість, потребу в нових знаннях, зацікавленість у власному результаті роботи. Коригувати: зорове, слухове, дотикове  сприймання, зорове навантаження.

Візуальний ряд:відеопрезентація з теми, зразки художніх робіт  в техніці пластилінового живопису, картки.

Обладнання та матеріали:ІКТ,пластилін, дощечка, стеки, серветки, картонні шаблони.

Тип уроку: комбінований урок

ХІД    УРОКУ

І. Організаційний момент.

ІІ. Повторення раніше вивченого матеріалу.

  1. Епіграф:  «Творчість – заразлива,  поширюйте її…»

Альберт  Енштейн

  1. Вправи  з  основ  кольорознавстваОскільки ми знаємо, що найголовніший засіб виразності – це колір, тож  пригадаємо основні  знання з основ кольорознавства(слайд  2, 3, 4,5 )

ІІІ. Мотиваціянавчально-пізнавальної діяльності.

1.Слово вчителя

Образотворче мистецтво, починаючи з  наскельного живопису (розписів  із зображенням бізонів  на стінах печери Альтаміри - Іспанія) і до сьогодення перебуває у творчому пошуку, оновлюючись та змінюючись. Наскільки вражаючими для нас залишаються  найвизначніші  шедеври  різних видів образотворчого мистецтва, настільки  цікавими є і сучасні художні техніки. Що змінилося? Як на мене, то зміни великі: змінилося світосприйняття , матеріали, технічний прогрес, ІКТ, вплинули  на винахід нових сучасних художніх технік. Відповідно до шкільної програми, з більшістю  нетрадиційних художніх технік ми знайомі. Давайте згадаємо їх.

2. Перегляд  відеопрезентації  (нетрадиційні художні техніки).слайд (6-10)

ІV. Повідомлення теми і мети уроку.      слайд  11

V. Сприймання нового матеріалу.

1. Перегляд  відеопрезентації  (сучасні  художні  техніки)слайд (12 – 20)

Слайд 12 Картини з природнього матеріалу

Надія Антонець     картини  з ожини,  з квасолі,  перцю,  маку,  базиліку,  зеленої цибулі, пелюсток квітів.

Слайд 13 Картини з квітів

Джузеппе Арчимбольдонародився  у Мілані    на поч. 16 ст.

Жустіна Блейкней з Лос-Анджелеса   США
Слайд 14 Малювання баскетбольним  м'ячем

Китаянка  Хонг Ю  вирішила створити портрет свого кумира, баскетболіста Яо Міна. Він недавно закінчив свою зоряну кар’єру в «Х’юстон Рокетс». Але чим краще всього намалювати баскетболіста? Звичайно ж, м’ячем! Вона наносила  фарбу і кидала у полотно. На полотні залишався слід. Ролик про таку незвичайну техніку отримав понад 400 000 переглядів на YouTube.

Слайд 15   Цвяхи + нитки

13 тис. цвяхів не втомився забити та ще й сполучити їх 24 км ниток    Зіновій Палагнюк   із Тернополя. На створення такого портретуДжастінаТімберлейкахлопця надихнула творчість відомого співака.Нині відео "народження" портрета переглянули вже понад два мільйони глядачів.

Слайд  16   Малювання  язиком

Ані Кей  пише свої картини власним язиком. Коли Ані вирішив писати картини незвичайним способом, то спершу він обирав у якості інструменту ніс. Але виявилося, що цей метод був уже випробуваний іншими художниками. Перші спроби використовувати язик обернулися серйозними болями в голові й тілі через гострі випари від фарби. Гордістю художника є  полотно завдовжки 2,5 метра, що копіює ”Таємну вечерю” Леонардо да Вінчі. Робота над цією картиною зайняла 5 місяців.

Слайд  17  Підводні  картини

Андре Лабан – французький  художник, підводний оператор команди легендарного Жака ІваКусто першим почав писати підводний світ з натури після того, як місяць прожив в підводному будинку. 47-річний підводний художник з Києва Олександр Білозор потрапив до Книги рекордів України, намалювавши картину розміром 0,7х1,0 м на глибині 12 метрів за 1 годину 20 хвилин. Творив він біля берегів Ялти у Криму. На картині митець-дайвер зобразив баржу, яка затонула неподалік від Масандрівського пляжу.Перед початком малювання креативний дайвер покриває свої полотна водонепроникним клеєм. Набагато важче підібрати фарбу – знайшовся тільки один сорт, який не розмиває вода. Причому автор гарантує, що і через п'ять років полотно не осиплеться.

 

Слайд  18  Техніка  розлитих  фарб. 

Джексон  Полок  «Номер 5, 1948»_американский художник і справжня гордість Америки.  140 млн.S на аукціоні Сотбіс.

Слайд  19Мурали

м. Чернігів    (Родриго  Бранко вул. Серьожнікова,

Віталій Гідеван вул. 1 Травня, Олексій Олексійович вул. Белова )

Слайд  20  Пластиліновий  живопис

 Алла ВостряковаВ одній картині  може бути до 200 відтінків. До слова, у світі художників, які використовують цей матеріал для писання картин, - приблизно 10. Живе у Львові, малює з 12 років звичайним пластиліном.

2. Демонстрація зразків художніх робіт з техніки пластилінового живопису

3. Бонусні запитання

  • Хто склав перший зоряний каталог в 150 році до н.е.? 
  • Найменша  та найбільша планети Сонячної системи ?
  •  Яка тривалість першого виходу в космос ?
  • Назва  найменшого сузір'я на небі(в ньому найбільша концентрація яскравих зірок) ?
  • Які планети втратила наша Сонячна система?

ВІДПОВІДІ:

  • Перший зоряний каталог склав Гіппарх в 150 році до н.е. 
  • Найменша планета Сонячної системи - Плутон, найбільша – Юпітер.
  •  Тривалість першого виходу в космос (Леонов) становила - 12 секунд
  • Південний Хрест - найменше сузір'я на небі, але в ньому найбільша концентрація яскравих зірок.
  • Наша Сонячна система втратила мінімум дві планети: Плутон і Вулкан. Плутон відносно недавно перестали вважати планетою і перейменували в карликову.

4.Матеріали для роботи, інструктаж з ТБ слайд  23

ГІМНАСТИКА ДЛЯ ОЧЕЙ

РУХАНКА:   Елементи світлотіні  (картки)слайд 24

VІ. Коригування набутих компетенцій.

  1. Встановлення поетапності виконання роботи. 
  2.  Практична діяльність учнів.

Вчитель призначає помічників-консультантів,  стимулює творчу активність учнів, надає індивідуальну допомогу та додаткові завдання, звертає увагу на зорове навантаження учнів, поставу.

VІ. Підсумок уроку.

1.Виставка, аналіз учнівських робіт.

2. Слово вчителя.  слайд   26

ВІРШ

Блакитні простори, зелені ліси —

Ніде не знайдеш ти такої краси!

Укосмосі є ще багато планет,

Немає лишень життя там прикмет.

Ти наша домівка, плането Земля,

Ти гарна і зблизька, красива здаля.

Дивуються інші планети всі щиро:

«Яка ж ти, сестричко, блакитно-зелено- вродлива!»

 

VІІ. Домашнє завдання.  Повторити тему «Натюрморт»,

                                             підготувати живописні матеріали.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КЗ «Чернігівський навчально-реабілітаційний центр» Чернігівської обласної ради

 

 

Відкритий урок

на тему:

 

 

«Творча  майстерня. Сучасні художні техніки»

 

 

 

 

 

Вчитель образотворчого мистецтва Сила Л.В.

 

 

 

Чернігів, 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 березня
Переглядів
233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку