УРОК
З ПІДПРИЄМНИЦЬКИМ ФОНОМ
11клас
Рєпкіна Валентина Єгорівна.
Вчитель математики
КЗ «НВК№2 м.Покров Дніпропетровської області»
ТЕМА: Узагальнення та систематизація знань з теми : « Просторові фігури»
МЕТА: Розширити знання старшокласників з теми « Просторові фігури» через розв’язування прикладних задач.
Формувати підприємницьку компетентність в рамках уроку.
Розвивати у учнів здатність практично діяти та творчо застосовувати отримані знання, досвід в різних нестандартних ситуаціях.
Розвивати ініціативу, логіку, вміння вибирати та презентувати ; розвивати комунікативність в спілкуванні; вміння користуватися ІТК та мультимидійними ресурсами.
ОБЛАДНАННЯ: Питні трубочки, шпажки, 3D ручка.
І. Клас, використовуючи жеребкування , розбивається на групи- компанії,
кожна з яких обирає лідера- «боса» компанії. Згідно теми уроку – назву
компанії.
І компанія- «КУБ».
ІІ компанія- « Піраміда».
ІІІ компанія- « Призма».
ІV компанія- «ЦИЛІНДР».
V компанія- «КОНУС».
VI компанія-«КУЛЯ».
ІІ ЗАВДАННЯ: Використовуючи ІТК та мультимідійні ресурси представити
свою компанію.
І. «Куб» - це грецьке слово походить від « гральна кість».
ІІ. «Піраміда»- означає «вогонь».
ІІІ. «Призма»- в переводі з грецького « обпиляна».
ІV. «Циліндр»- означає «валик».
V. « Конус»- пояснюється « соснова шишка».
VI. «Куля»- переводиться « м’яч»
ІІ ЗАВДАННЯ: Скласти та розв’язати прикладну задачі відповідно назві компанії.
І. Оригінальні кубічні будинки в Роттердамі повернуті на 450 і стоять на вершині шестикутника. Визначити кубометраж бетону, що пішов на побудову 10 таких будинків, якщо його внутрішній вимір 10м, зовнішній- 10,3м. Розміри чотирьох вікон 1,5х 1,5м.
ІІ. Скляна піраміда Лувру у дворі Наполеона служить головним входом до Лувру і є основним символом Парижа
Визначити об’єм скла, що знадобилось для побудови такого шедевра.
ІІІ. Одним з елементів при будівництві комплексу був відкритий плавальний басейн з квадратним дном об’ємом 32000м3 .Будівельникам треба визначити розміри такого басейну, щоб на його облицьовування стін і дна було витрачено найменшу кількість матеріалу.
IV. Циліндричний головний убір, батьківщина якого Європа, набуває все ‘більше і більше популярності- входить в моду. Розрахувати квадратометри, необхідні для того, щоб пошити 100 шляп. Розміри: діаметр основи 20см, ширина поля шляпи 5см, висота 15см. Втрати складають 5% того матеріалу, що іде на виготовлення безпосередньо одиниці товару
V. Підприємство налагодило виробництво вафільних стаканчиків під морозиво. Скільки необхідно щомісяця борошна на виготовлення щодня 10000 штук морозива, якщо діаметр основи конусоподібного стаканчика 6см, висота-12см,товщина- 3мм.
VI. Останній Apple Store, розроблений британською архітектурною студією Foster + Partners, – це сферична будівля, яка ніби плаває в межах бухти поряд з Сінгапур.
Магазин повністю оточений водою. До нього можна буде дістатися мостом від набережної та підводним тунелем, який з'єднує його з торговим центром.
Визначте обєм цієї чудової споруди, якщо її висота дорівнює зросту 5 людей
(середній ріст приблизно 1,75м)
VI Завдання: Скажи мені- я забуду.
Покажи мені- я запам’ятаю.
Дозволь мені зробити самому- це стане моїм назавжди.
( Китайська мудрість)
Проявити творчість, креативність та змоделювати вироби, в яких будуть фігурувати просторові фігури, що розглядались на уроці.
МІСТ да ВІНЧІ
Моделі трикутної призми: а)зелена-за стандартною розгорткою; б) золота- за трикутною розгорткою (картон)
Моделі трикутної призми
(питні трубочки)
Моделі куба
(паперові трубочки)
Моделі тетраедра
(матеріал- питні трубочки)
VII Домашнє завдання. Підготувати презентації : « Просторові фігури навколо нас».
РЕЛАКСАЦІЯ.
Доповніть речення: 1) На сьогоднішньому уроці я зрозумів(ла)…
2) Я хочу похвалити себе за те,що на уроці…
3) Знання із сьогоднішнього уроку мені знадобляться …
4) На уроці мене здивувало…
ДЯКУЮ ЗА УРОК!