Тема:<<My Family>>
Урок засвоєння навичок і умінь
Мета:
Is this a …? Речення – I have got a…
Застосування учнями отриманих знань на практиці.
Обладнання:CD-програвач,проектор,флеш-картки з кольорами,із зображенням літери англ.. алфавіту,мультиплікаційні ролики та пісні,
Друковані зошити та підручники.
ПЛАН УРОКУ
I.Мотиваційно-організаційний етап.
Greeting: (Hello Song)
Вчитель пропонує учням назвати тему уроку, дивлячись на малюнок.
Хтось з дітей називає і інші учні P1-P2-P3 повторюють.
Щоб налаштуватись працювати, вчитель пропонує навчитись вимовляти англійські звуки.
How are you? I am fine,thank you. Учні повертаються одне до одного і в парах
розмовляють. Потім вони представляють свої діалоги в парах.
II.Представлення нового матеріалу.
2.Вчитель звертає увагу учнів на те, щоб порахувати членів сім’ї треба повторити цифри. Учні повторюють за картинкою на проекторі числа від 1 до 10 та в зворотньому порядку.
веселі цифри та за героями виконати пісню. Учні співають.
3.Далі переходимо з учнями до нашої теми: «My Family».Вчитель загадує учням загадки про членів родини та вони повинні здогадатись хто це.
І промінням зігріває?(a mother)
Діти тричі повторюють разом потім по одному.
Захистить від злого лиха?(a father)
Як голубонька сивенька
Нам би небо прихилила
Це (бабуся)… наша мила (a grandma)
А для мене він (дідусь)…(a grandpa)
У веснянках ніс та щічки.
Непосида невеличка, називається…(a sister)
Це улюблений мій …(a brother)
Діти тричі повторюють слово, потім одне за одним. Потім учні хваляться,що вони мають маму,тата, бабусю,дідуся, братика,сестричку. За малюнком на проекторі вони перелічують всіх членів родини: I have got a mother, a father,
a grandma, a grandpa, a sister, a brother.
4.Фізкультхвилинка.
One, one, one,
Little dogs run,
Two, two, two,
Cats see you.
Three, three, three,
Birds in the tree.
Four, four, four,
Frogs on the floor. ( Другий раз трохи швидше.)
5. Гра! Вчитель одному з учнів пропонує вийти за двері, клас загадує когось з членів родини і викликають його»Come in». Учень починає питати: Is this a mother? (a father, a sister, a grandma …). Хто вгадає – виходить за двері.
6. Вчитель пропонує дітям подивитися мультиплікаційний ролик: My Family. Вони мають навчитися говорити речення – This is my family, які вони почують в цьому ролику.
7. Після ролика вони повторюють речення, показуючи на проекторі членів родини. Потім кожна дитина має назвати реченням одного з членів своєї сім’ї: This is my brother. Інший учень: This is my father…
8. Пісня. Діти співають пісню про родину.
Come and meet
My family!
Mummy, Daddy,
My brother and me!
Come and meet
My family!
Mummy, Daddy,
My sister and me!
Come and meet
My family!
Grandma and Grandpa
Are coming for tea!
9. Вчитель пропонує учням познайомитися з новою англійською літерою – L. Діти дивляться мультиплікаційний фільм про тітоньку сову та її урок.
10. Після перегляду мультфільму вчитель запитує учнів, які англійські слова вони почули і запам’ятали, і яку букву вони вивчили.
11. В друкованих зошитах діти пишуть нову літеру за пунктирною лінією, а потім самостійно і розмальовують малюнки, які починаються з цієї літери.
III. Підсумок – рефлексія.
Вчитель запитує учнів:
Вчитель називає імена учнів, які гарно працювали і вербально оцінює.