Урок з теми "Моя сім'я"

Про матеріал
Навчальною ціллю уроку є автоматизувати лексичні одиниці за темою, спонукаючи учнів до мовлення та обміну думками, розвивати аудіативні навички, навички читання та усного мовлення, розвивати логічне мислення, пам'ять та увагу учнів за допомогою пісень.
Перегляд файлу

Тема:<<My Family>>

Урок засвоєння навичок і умінь

  • Актуалізація опорних знань і практичного досвіду учнів.
  • Мотивація навчальної діяльності учнів.
  • Вивчення нового матеріалу.
  • Первинне застосування набутих знань.

 

Мета:

  • Введення та вивчення літери – L
  • Вивчення конструкції This is a… . та запитання

Is this a …? Речення – I have got a…

  • Закріпити вивчений раніше матеріал у процесі гри, активізувати

Застосування учнями отриманих знань на практиці.

  • Формувати вміння учнів працювати у мовній взаємодії з партнером у парах.
  • Розвивати слухову короткочасну память, слуховий самоконтроль, увагу, уяву.
  • Формувати позитивні риси характеру; виховувати культуру спілкування.

 

Обладнання:CD-програвач,проектор,флеш-картки з кольорами,із зображенням літери англ.. алфавіту,мультиплікаційні ролики та пісні,

Друковані зошити та підручники.

 

ПЛАН УРОКУ

I.Мотиваційно-організаційний етап.

  1. Проектування спільної творчої діяльності.

Greeting: (Hello Song)

Вчитель пропонує учням назвати тему уроку, дивлячись на малюнок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хтось з дітей називає і інші учні P1-P2-P3 повторюють.

Щоб налаштуватись працювати, вчитель пропонує навчитись вимовляти англійські звуки.

  • Повторення віршика про кольори
  • Вчитель з учнями повторюють за флеш-картками діалог:

How are you? I am fine,thank you. Учні повертаються одне до одного і в парах

розмовляють. Потім вони представляють свої діалоги в парах.

 

II.Представлення нового матеріалу.

 

2.Вчитель звертає увагу учнів на те, щоб порахувати членів сімї треба повторити цифри. Учні повторюють за картинкою на проекторі числа від 1 до 10 та в зворотньому порядку.

  • Вчитель програє запис пісні 2-«Little Indians» та учні співають пісню.
  • Далі учням пропонується прослухати і подивитись на проекторі мультик про

веселі цифри та за героями виконати пісню. Учні співають.

 

3.Далі переходимо з учнями до нашої теми: «My Family».Вчитель загадує учням загадки про членів родини та вони повинні здогадатись хто це.

  • Хто як сонечко нам сяє,

І промінням зігріває?(a mother)

Діти тричі повторюють разом потім по одному.

 

  • Хто як дерево велике

Захистить від злого лиха?(a father)

 

  • Ніжна, лагідна,рідненька

Як голубонька сивенька

Нам би небо прихилила

Це (бабуся)… наша мила (a grandma)

 

  • Для матусі він татусь

А для мене він (дідусь)…(a grandpa)

 

 

  • Хитрі очі, дві косички,

У веснянках ніс та щічки.

Непосида невеличка, називається…(a sister)

 

  • Найяскравіший фанат

Це улюблений мій …(a brother)

 

Діти тричі повторюють слово, потім одне за одним. Потім учні хваляться,що вони мають маму,тата, бабусю,дідуся, братика,сестричку. За малюнком на проекторі вони перелічують всіх членів родини: I have got a mother, a father,

a grandma, a grandpa, a sister, a brother.

 

4.Фізкультхвилинка.

One, one, one,

Little dogs run,

Two, two, two,

Cats see you.

Three, three, three,

Birds in the tree.

Four, four, four,

Frogs on the floor. ( Другий раз трохи швидше.)

 

5. Гра! Вчитель одному з учнів пропонує вийти за двері, клас загадує когось з членів родини і викликають його»Come in». Учень починає питати: Is this a mother? (a father, a sister, a grandma …). Хто вгадає – виходить за двері.

 

6. Вчитель пропонує дітям подивитися мультиплікаційний ролик: My Family. Вони мають навчитися говорити речення This is my family, які вони почують в цьому ролику.

 

7. Після ролика вони повторюють речення, показуючи на проекторі членів родини. Потім кожна дитина має назвати реченням одного з членів своєї сім’ї: This is my brother. Інший учень: This is my father…

8. Пісня. Діти співають пісню про родину.

Come and meet

My family!

Mummy, Daddy,

My brother and me!

Come and meet

My family!

Mummy, Daddy,

My sister and me!

Come and meet

My family!

Grandma and Grandpa

Are coming for tea!

9. Вчитель пропонує учням познайомитися з новою англійською літерою – L. Діти дивляться мультиплікаційний фільм про тітоньку сову та її урок.

 

10. Після перегляду мультфільму вчитель запитує учнів, які англійські слова вони почули і запам’ятали, і яку букву вони вивчили.

 

 

11. В друкованих зошитах діти пишуть нову літеру за пунктирною лінією, а потім самостійно і розмальовують малюнки, які починаються з цієї літери.

 

III. Підсумок – рефлексія.

 

Вчитель запитує учнів:

  • Яку букву вони вивчили?
  • Які слова починаються з букви L?
  • Які слова про родину вони запамятали?
  • Як сказати – Це моя мама, у мене є сестра?

Вчитель називає імена учнів, які гарно працювали і вербально оцінює.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
ярова оксана
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 березня 2020
Переглядів
449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку