Урок з теми "Площина. Пряма. Промінь."

Про матеріал

Урок з теми " Площина. Пряма. Промінь." за технологією розвивального навчання.

Виконання навчального завдання за схемою:

  • оцінювання можливостей учня;
  • створення ситуації успіху через особистісну мотивацію;
  • постановка практичного завдання, яке може виконати кожен учень;
  • аналіз способу дії,
  • обговорення зробленого.
Перегляд файлу

Тема: Площина. Пряма. Промінь. 

Мета:

  • сформувати уяву учнів про поняття «площина», «пряма», «промінь;
  • навчити учнів будувати пряму і промінь;
  • розпізнавати їх та виявляти точки, що належать чи не належать прямій (променю).

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

I.Перевірка домашньої роботи.

Звіт чергових по результатам перевірки ;

Самоперевірка та вибіркова перевірка робіт учнів вчителем;

 ОК №3  п.3 пов.№72 №54 середній рівень; №69 достатній рівень;*№85 високий рівень

 

 

 

5-matematika-ag-merzlyak-vb-polonskij-ms-yakir-2013--1-naturalni-chisla-3-vidrizok-dovzhina-vidrizka-69.png 

 

 

 

5-matematika-ag-merzlyak-vb-polonskij-ms-yakir-2013--1-naturalni-chisla-3-vidrizok-dovzhina-vidrizka-72.png5-matematika-ag-merzlyak-vb-polonskij-ms-yakir-2013--1-naturalni-chisla-3-vidrizok-dovzhina-vidrizka-72-rnd6549.png 

 

 

2)Повторення за шаблоном ОК№3(2)(за технологіє компютер як засіб навчання)

3)Тест за ОК №3(2) Тест –контроль створений на платформі learningapps.org

 

Опорний конспект №3(2)

 

Теоретичні знання

Практична частина

1)

АВСDЕ-  ламана

 

А ,В,С,D,Е –  вершини ламаної

 

АВ,ВС,СD,DЕ- ланки ламаної

 

А і Е- кінці ламаної

 

2) АВ+ВС+СD+DЕ – довжина ламаної

3)

Види ламаної

 

 

замкнена                      з перетином

1)Вирази в см 140 мм

а)1400см;  б)14см ; в)1см 4мм;г)свій варіант

 

2) Вирази в дм 2300см

а)23дм;  б)230дм;  в)23000дм;  г)свій варіант

 

3) Вирази в км 3460000 м

 а)346км;  б)34600км; в)3460км;  г)свій варіант

4)

Скільки відрізків на малюнку?

а) 6;  б) 4; в) 5;  г)свій варіант

 

5) Скільки відрізків на малюнку?

а)3;  б) 5;  в) 6;  г)свій варіант

 

1

2

3

4

5

б

б

в

а

в

 

   III. Нова тема (за технологією навчання як дослідження)

Учні проводять дослідницьку роботу  з підручником, дають відповіді на запитання вчителя, здійснюють самостійний пошук. Результат записують в зошит опорних конспектів.

 

Опорний конспект №4

 

Теоретичні знання

Практична частина

  1. АВ або ВА  – пряма( нескінченна); m і n- прямі

АВ - єдина

 

  1. ОА або ОВ – промінь

т.О – початок променя, кінця немає

 

  3)ОА і ОВ – доповняльні промені

4)- площина

( нескінченна)

 

 

Обчисли довжину ламаної АВСК, якщо АВ=5 см, ВС= 7 см, СК = 4 см .

а)12;  б)16 ; в)9;  г) свій варіант

 

2) Ламана складається з шести ланок,  кожна з яких дорівнює 4 см. Яка  довжина цієї ламаної?

а)10 см; б)28 см4;  в)24см;  г)свій варіант

 

3)Ламана складається з чотирьох   ланок,  кожна наступна на 3 см більша,  ніж попередня . Яка  довжина цієї ламаної, якщо перша ланка має довжину 5 см?

а)38 см;  б)40 см; в)12см;  г)свій варіант

 

4) Ламана складається з трьох   ланок,  кожна наступна в 5 разів більша,  ніж попередня . Яка  довжина цієї ламаної, якщо перша ланка має довжину 4 см?

а)20 см;  б)124см  в)60 см;  г)свій варіант

 

  Відповіді до тесту №3(2)

1

2

3

4

б

в

а

б

 

 IV. Розвязування вправ.(за технологією розвивального навчання)

План

1)№89;№93;№88;№100

Виконання навчального завдання за схемою:

 

  • оцінювання можливостей учня;
  • створення ситуації успіху через особистісну мотивацію;
  • постановка практичного завдання, яке може виконати кожен учень;
  • аналіз способу дії,
  • обговорення зробленого.

IV.Домашнє завдання. ОК №4  п.4 (інструкція вчителя)

 №90 середній рівень;

№94 достатній рівень;

№101 високий рівень;

IV.Рефлексія.

Я придбав ...

Мені захотілося ...

Мене надихнуло ...

Я зрозумів, що можу ...

Мені сподобалося ...

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
30 липня 2018
Переглядів
4069
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку