Урок з теми: "Природа. Погода".

Про матеріал
Матеріал містить розробку уроку з теми: "Природа" підтема: "Погода" + Презентація +Відео. Англійська мова, 3 клас.
Перегляд файлу

ВІДКРИТИЙ   УРОК  У  3  КЛАСІ

Тема:  Природа                                                                           

Підтема:  Погода

МЕТА :

Ознайомити учнів із новими лексичними одиницями і закріпити їх уживання в усному мовленні.

Розвивати навички діалогічного й монологічного говоріння.

Формувати навички читання.

Практикувати учнів в аудіюванні.

Тренувати пам'ять та  увагу.

Прищеплювати любов до природи

 

ТИП  УРОКУ: урок засвоєння нових знань

 

ОБЛАДНАННЯ: підручник «Англійська мова 3 клас» О. Карп’юк,  робочий зошит, картки з теми «Погода», «В саду», ноутбук, проектор, карта Європи.

 

ХІД  УРОКУ

 

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання.

Т: Stand up, children! Good  morning!

Ps: Good morning!

T: Nice to meet you!

Ps: Nice to meet you too!

T: Sit down, please! Let’s sing with you «How are you? I'm fine» (Greeting song)

 

(https://www.youtube.com/watch?v=03XgDWozJOw).

 

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Dear children! Today we’ll learn with you words describing different types of weather and by the end of the lesson you’ll tell us about your favourite type weather and the weather you don’t like.

Т: Сьогодні на уроці ми з вами  поговоримо про погоду, вивчимо нові слова,

  поспіваємо пісні, ви складатимете діалоги, почитаємо та попрацюємо у 

  зошитах. А наприкінці уроку ви розкажете про свою улюблену погоду та повідомите нам, яка вам погода не до вподоби.

So, dear friends, let’s begin our lesson!

 

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Фонетична зарядка

   [iː] – season, bee, see, tree, read,

   [ɑː] – grass. garden, start, farm, park

   [ʌ] – sunny, slug, but, luck, summer

   [f] – phone, photo, Phil, Philip

   [ð] – the, this, that, weather

2) Мовленнєва зарядка

T: And now children I’ll read you a poem and your task is to repeat it after me. And we’ll learn it by heart. “In the Garden”

In the garden we can see

Many things, many things.

In the garden we can see

Many things, many things.

       We can see the grass,

       We can see the flowers.

       We can see the sky,

       We can see the trees.

              We can see the slugs,

              We can see the snails,

              We can see the birds and the bees.

 

T: Well! Thank you! Maybe anybody want to recite this poem by heart? Let’s try.

     One of you we’ll recite the poem and the other one have to put pictures of the underlined  words in order. Raise your hands those pupils who want to do this task.

Well done!  And now a little surprise for you! “In the Garden” is not a poem. It is a song. Let’s sing it all together!

(https://www.youtube.com/watch?v=RCClYcU97PA).

 

II. Основна  частина уроку.

 

  1. Подання та відпрацювання у вимові нового лексичного матеріалу

1). Розвиток навичок аудіювання. Прослуховування та вимова лексичних одиниць за дикторомWeather

     (https://www.youtube.com/watch?v=CXKj7bm4Ops)

 

2) Розучування пісні про погоду «How is the weather?”        (https://www.youtube.com/watch?v=CXKj7bm4Ops).

T: And now children let’s have a rest. You’ll listen to the song about weather.

The question at this song is “How’s the weather?” And 5 types of weather that are mentioned in it are  sunny, rainy, windy, cloudy, snowy.

Let us sing it chorally.

 

3). Робота в парах. Складання діалогів за зразком

     ( на екрані подано зразок діалогу)

А: How’s the weather?

B: It’s windy.

A: Do you like windy weather?

B: No, I don’t. I like sunny weather. (Yes, I like windy weather) 

(На дошці картки з різними типами погоди. Учні самі обирають собі картки).

 

  1. Розвиток навичок читання   (впр.1 ст.108)
  1. Етап підготовки до читання.

Прослуховування та читання слів та речень

  1. Етап читання (електронний лист)

 

  1. Етап перевірки розуміння прочитаного.
  1. What day is it mentioned in the e-mail?
  2. What is the weather?
  3. What colour is the sky?
  4. Does Kate or Bill usually play computer games on rainy days?
  5. What does Kate do in rainy weather?

 

  1. Розвиток умінь говоріння.
  1. Вправа 2 ст.109

а) Учитель читає лексичні одиниці  до діалогу. Перевіряє розуміння учнями  значення речень.

 

     б) Інсценування діалогу

        Учні в парах розігрують діалог, підставляючи пропущені слова .

 

  1. Вправа 3 ст.109

Учні читають речення і здогадуються про погоду в якій країні йде мова.

 

  1. Фізкультхвилинка

        «Energizer Dance - Charlie Bear Agadoo»     (https://youtu.be/VtEcBIn8kRo)

 

  1. Розвиток навичок читання пр. 4 ст.109)

 

Т: And now it’s time to  read a poem. At first look at the map of the world. Two continents that are mentioned in the poem are America and Africa. And  you will also meet the names of following countries: France, Spain, Italy, Germany, England, Ukraine. So let’s start reading the poem “Countries and weather”.

(Спочатку вірш читає вчитель. Учні повторюють хором за вчителем. Потім читають учні, які бажають, показуючи на карті країни).

 

  1. Релаксація

     Перегляд відео про погоду «How is the weather?”  (Andy Ant)     

     (https://www.moscatalogue.net/video/O2NwvUB41rA.html)

      Song “Springtime”

     (https://www.youtube.com/watch?v=A16Cu6Ic1pA)

 

  1. Розвиток навичок письма

Вправа 1 ст.66 в робочому зошиті.

 

III. Заключна частина уроку

  1. Домашнє завдання

РЗ вправа 2 ст. 66 письмово. Створити  проект «Улюблена пора року».

  1. Підведення підсумків уроку
Перегляд файлу

C:\Users\Жихарева\Desktop\Травка.jpg

 

C:\Users\Жихарева\Desktop\цветы.jpg

 

C:\Users\Жихарева\Desktop\небо.jpg

 

C:\Users\Жихарева\Desktop\дерево.jpg         C:\Users\Жихарева\Desktop\древо.jpg

 

Картинки по запросу слизень картинка для детейC:\Users\Жихарева\Desktop\слизь.jpg

 

Картинки по запросу улитка картинка для детейC:\Users\Жихарева\Desktop\ули.jpgC:\Users\Жихарева\Desktop\улитка.jpg

 

 

C:\Users\Жихарева\Desktop\Без названия.jpg

 

C:\Users\Жихарева\Desktop\пчела.jpg                           C:\Users\Жихарева\Desktop\image.jpg

 

f l o w e r s

s  k  y

t r e e s

s l u g s

s n a i l s

b i r d s

b e e s

g r a s s

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Topic: nature. Undertheme: w e a t h e r

Номер слайду 2

Phonetic charging [iː] – season, bee, see, tree, read [ɑː] – grass, garden, start, farm, park [ʌ] – sunny, slug, but, luck, summer [f] – phone, photo, Phil, Philip [ð] – the, this, that, weather

Номер слайду 3

IN THE GARDEN

Номер слайду 4

“In the Garden”In the garden we can see Many things, many things. In the garden we can see Many things, many things.

Номер слайду 5

We can see the grass, We can see the flowers. We can see the sky, We can see the trees. We can see the slugs, We can see the snails, We can see the birds and the bees.

Номер слайду 6

“How’s the weather?” sunnyrainywindy cloudysnowy

Номер слайду 7

D i a l o g. А: How’s the weather?B: It’s windy. A: Do you like windy weather?B: No, I don’t. I like sunny weather. (Yes, I like windy weather)

Номер слайду 8

Ex 1, p 1081. What day is it mentioned in the e-mail?2. What is the weather?3. What colour is the sky? Does Kate or Bill usually play computer games on rainy days? What does Kate do in rainy weather?

Номер слайду 9

Номер слайду 10

zip
Додано
1 вересня 2019
Переглядів
602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку