2 грудня о 18:00Вебінар: Предмет «Захист України» у школі: теоретичні засади, цікаві ідеї, поради для дистанційного навчання

"Урок з трудового навчання"

Про матеріал
Урок трудового навчання. Робота з пластилином. Виготовлення "Золотої рибки"
Перегляд файлу

 

 

             КОМУНАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД

                 «ЗЕЛЕНОГАЙСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА»

                         ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВІДКРИТИЙ УРОК З ТРУДОВОГО  НАВЧАННЯ В 2 КЛАСІ

Робота з пластиліном. Ліплення на тему «Золота рибка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                         Вчитель Гадючко О.В.

 

 

 

 

 

 

 

Трудове навчання

Урок №

Тема. Робота з пластиліном. Ліплення на тему «Золота рибка»

Мета: навчити учнів ліпити рибку, закріплювати вміння та навички роботи з пластиліном; сприяти  розвитку творчої уяви, мислення, вміння фантазувати; виховувати працьовитість, охайність у роботі.

Тип уроку. Закріплення вивченого.

Обладнання. Пластилін, дощечки для ліплення, стеки, серветки для рук, відеоролик «рибки», відео «Ліпимо рибку», технологічна карта виробу, правила роботи з пластиліном, інструктаж поетапного виконання виробу.

 

Хід уроку

I Підготовча частина

  1. Організація класу. Привітання

Пролунав шкільний дзвінок

Всіх покликав на урок

Тож пора нам поспішати

І старанно працювати.

  1. Нервово – психічна підготовка

Пальчикова гімнастика (Проводиться під супроводом відеоролика «Рибки»).

А щоб на уроці наші руки добре працювали, ми виконаємо вправи для пальців рук.

Увага на екран.

II Основна частина

  1. Мотивація навчальної діяльності
    1.        Діти, до якого уроку ми приготувалися?

Що ми робимо на уроках трудового навчання?

  1.        Упорядкування робочого місця.

(Перевірка готовності дітей до уроку)

Подивіться на парти і скажіть, що вам сьогодні буте потрібне для роботи.

  • Пластилін; (кольори: жовтий, чорний, помаранчевий, білий)
  • Дощечка для пластиліну;
  • Стека;
  • Серветки.
  1. Актуалізація опорних знань. Загадка.

А зараз послухайте загадку і відгадайте про кого в ній ідеться.

 

Загадка

У річці і ставі, у морі

Живе і не відає горя.

Дзьоба нема, та дзьобає з гачків

Мушок, жучків, черв’ячків.

(риба)

З яких деталей складається рибка? (Частини тіла риби)

(дошка, частини рибки, (ТУЛУБ, ОЧІ,  ГОЛОВА, РОТ, ПЛАВНИКИ,  ХВІСТ)) СЛОВНИК

ЗЯБРА – Є У ВСІХ РИБОК, ЦЕ ОРГАН ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКОГО РИБКИ ДИХАЮТЬ, БО ХОЧ РИБКИ І ЖИВУТЬ У ВОДІ АЛЕ ВОНИ ТАКОЖ МУСЯТЬ ДИХАТИ ВІДФІЛЬТРОВУЮЧИ ЗЯБРАМИ ПОВІТРЯ ІЗ ВОДИ.

II. Повідомлення теми і мети уроку

І саме сьогодні ми будемо продовжувати працювати з пластиліном, повторимо правила роботи з пластиліном і виготовимо «Золоту рибку»

 (Вчитель показує готовий виріб – зразок «Золота рибка». )

У кожного з вас на уроці з’явиться рибка, яка потім виконає ваше «бажання».

А хто мені скаже

  - Де живуть риби? (водоймищах, акваріумах)

              - Що вони їдять?

1. Перед тим, як почати працювати повторимо правила роботи з пластиліном.

2. Послідовність виготовлення виробу.

Інструктаж вчителя.

Увага на екран. (відео з поетапним виконанням)

  1. Робота з технологічною картою. (дошка)

ПЛАН РОБОТИ

  •  Із жовтого пластиліну сформувати тулуб рибки у вигляді великої крапельки.

 

  •  Голову від тулуба відділити умовною рискою у вигляді дуги – це будуть зябра рибки.

 

  •  Сформувати очі рибки: з білого пластиліну зробити дві палянички на кожну з них приліпити з чорного пластиліну трохи менші паляниці і очі для рибки вже готові. Прикріплюємо їх із правої та лівої сторони голови.

 

  •  Ротик рибки зробимо  круглий у формі палянички і прикріпити його з переду до голови.

 

  •  Із правого та лівого боків приліпимо маленькі бічні плавники, які треба сформувати у вигляді невеличких пласких крапельок.

 

  •  Зверху на тулуб рибки прикріплюємо спинний плавник, який сформуємо у вигляді довгого хвилястого плавника.

 А хвостик приліпимо на кінчику тулуба рибки з заду, його можна зробити у вигляді двох крапельок однієї більшої а другої меншої,  з’єднати їх разом, потім прикріпити до тулуба.

  1. Фізкультхвилинка

(«вітер», «на селі»)

  1. Виконання роботи учнями. Індивідуальна робота.

(діти виконують роботу під тиху, спокійну мелодію)

(вчитель разом з дітьми ліпить рибку)

  1. Виставка дитячих робіт. (Діти загадують бажання)

III Заключна частина

Підсумок уроку

  • Що робили на уроці?
  • Що саме вам сподобалося на уроці?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Rozumniki-T\Desktop\фото 10.12\20191210_132420.jpg

C:\Users\Rozumniki-T\Desktop\фото 10.12\20191210_132428.jpg

docx
Додав(-ла)
Гадючко Оксана
Додано
15 грудня 2019
Переглядів
624
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку