Урок з трудового навчання 8 клас "Виготовлення об’єкту проектної діяльності: панно"

Про матеріал
Розробка уроку з трудового навчання в 8 класі. Об’єкт проектної діяльності: панно. Основна технологія: технологія виготовлення аплікації. Додаткова технологія: технологія обробки деревини.
Перегляд файлу

Трудове  навчання  8 клас 

 

Тема. Розділ І. Основи матеріалознавства та технології обробки.

 Об’єкт проектної діяльності №4: панно.

  Основна технологія: технологія виготовлення аплікації.

 Додаткова технологія: технологія обробки деревини.

Мета:

- розвивати в учнів уміння та  навички із виконання , виготовлення та оздоблення виробу;

- формувати  вміння з виготовлення об’єктів проектування, вчитись користуватись інструментами, обладнанням, пристосуваннями, дотримуватись правил безпечної праці при роботі з різними інструментами ;

- виховувати  бережливе  ставлення до інструментів , економне відношення до матеріалів.

Обладнання: ПК,столярний верстак,  лінійка, кутник, олівець, копірка, шаблони, набір столярних інструментів, , підручник ТН, зразки виробів, додаткові матеріали.

                   Структура заняття

 І. Організаційний момент

Вправа «Урок починається з усмішки»

ІІ. Актуалізація знань та мотивація навчальної діяльності учнів

Гра «Світлофор»

Прийом «Це потрібно знати» 

IІІ. Практична робота. Виготовлення виробу.

 ІV. .Підсумки уроку. Рефлексія « Запитальний  ряд»

VІ. Домашнє завдання.

                                                                ХІД ЗАНЯТТЯ

I.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

Створення позитивного емоційного настрою учнів.

Вправа «Урок починається з усмішки»

Учням  пропонується  встати й узятися за руки.

Слово   вчителя. Діти, мабуть, я не відкрию вам таємниці: дружба починається з усмішки. А ви всі — друзі, чи не так?  А тепер посміхніться одне одному і налаштуймось

на позитивну роботу на уроці.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ ТА МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ.

Гра «Світлофор»

 Зачитуються певні відомості про проектну діяльність та відповіді (як правильні, так і неправильні). Учні за допомогою сигнальних карток(рук) будуть погоджуватися або не погоджуватися.

1.Технологія підготовки поверхні деталі до випилювання складається із зачищення, шліфування і нанесення малюнка? (Так)

2. Із шпону виготовляють  ДВП? (Ні)

3. Береза  належить до твердих порід?(Так)

4.Для прозорого оздоблення деревини застосовують емалеві фарби?(Ні)

5.Одиниця вимірювання лінійних розмірів у кресленні є сантиметр?(Ні)

6.Розрізання деревини ножівкою називається різання?(Так)

 

Прийом «Це потрібно знати»  Ознайомлення  учнів  із  видами  пиломатеріалів.

 

Пластина, четвертина, двокантний брус, необрізна дошка, напівобрізна дошка,

 брусок, дошка обрізна

 

 

III. ПРАКТИЧНА РОБОТА  Виготовлення виробу /Панно/

      Після підготовчого та конструкційного етапів проектування ми працюємо над

      технологічним  етапом.

      Інструктаж з безпеки праці до виконання практичної роботи.

      Виконання практичних робіт.

 Під час виконання завдання контролюється робота учнів з ме­тою виявлення прогалин  у їх знаннях та вміннях; здійснюється поточний інструктаж.

Лабораторно-практична робота. Ознайомлення із породами дерев. Виготовлення    фанери,ДВП, ДСП (Виконують  учні, які виконали або не можуть виконувати практичну роботу)

IV. ПІДСУМКИ  УРОКУ.

Рефлексія « Запитальний  ряд»

  • Над якою темою ви працювали на сьогоднішньому занятті?
  • Що нового дізналися під час вивчення теми?
  • Пригадайте та назвіть етапи створення творчого проекту.

 

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Повторювати  правила безпеки при роботі із столярними інструментами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 жовтня 2022
Переглядів
1124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку