Урок з трудового навчання на тему "Наклеювання елементів аплікації на основу. Захист проекту"

Про матеріал

Тема уроку: Наклеювання елементів аплікації на основу. Захист проекту

Мета: закріпити знання про структуру проектної діяльності; ознайомити з методами оцінювання якості виготовлених виробів та виявити недоліки під час роботи над творчим проектом, при виготовленні виробів із конструкційних матеріалів; оцінити зусилля, творчий підхід кожного учня; виховувати акуратність і старанність під час виконання роботи, доброзичливість під час оцінювання результатів роботи товаришів.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання, інструменти та матеріали: зразки аплікацій, інструменти та матеріали для виготовлення аплікації, таблиці «Правила безпечної праці».

Практична робота: Виготовлення аплікації. Захист проектів

Хід уроку

I. Організаційний етап

• Перевірка присутніх учнів на уроці.

• Перевірка наявності спецодягу.

• Призначення чергових.

II. Актуалізація опорних знань і життєвого досвіду учнів

Гра «Завантаж потяг»

Учитель об'єднує учнів у 4 команди, видає їм дидактичні комплекти: картки «Організаційно-підготовчий етап», «Консрукторський етап», «Технологічний етап», «Заключний етап» та окремими табличками тлумачення цих етапів. На дошці зображений потяг у якого лише 4 платформи і відсутній вантаж, учні мають завантажити потяг, розставивши картки у правильній послідовності.

Перегляд файлу

Урок № 7-8

Тема уроку: Наклеювання елементів аплікації на основу. Захист проекту

Мета: закріпити знання про структуру проектної діяльності; ознайомити з методами оцінювання якості виготовлених виробів та виявити недоліки під час роботи над творчим проектом, при виготовленні виробів із конструкційних матеріалів; оцінити зусилля, творчий підхід кожного учня; виховувати акуратність і старанність під час виконання роботи, доброзичливість під час оцінювання результатів роботи товаришів.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання, інструменти та матеріали: зразки аплікацій, інструменти та матеріали для виготовлення аплікації, таблиці «Правила безпечної праці».

Практична робота: Виготовлення аплікації. Захист проектів

Хід уроку

I. Організаційний етап

• Перевірка присутніх учнів на уроці.

• Перевірка наявності спецодягу.

• Призначення чергових.

II. Актуалізація опорних знань і життєвого досвіду учнів

Гра «Завантаж потяг»

Учитель об’єднує учнів у 4 команди, видає їм дидактичні комплекти: картки «Організаційно-підготовчий етап», «Консрукторський етап», «Технологічний етап», «Заключний етап» та окремими табличками тлумачення цих етапів. На дошці зображений потяг у якого лише 4 платформи і відсутній вантаж, учні мають завантажити потяг, розставивши картки у правильній послідовності.

Картинки по запросу потяг малюнок

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

Працюючи над своїми виробами ви кожен прагнете щоб ваша робота аплікація була гарна та акуратна та отримати чудову оцінку.

  •                   Як ви гадаєте, від чого залежить якість виготовлених виробів?

Велике значення має уміння контролювати якість готових виробів, аналізувати допущені помилки. Саме сьогодні, по завершенню виготовлення виробів ми навчимось правильно їх оцінювати, та будемо знати на що варто звертати увагу з самого початку при наступних проектах.

Тож успіхів у роботі!

ІV. Повідомлення теми й мети уроку

V. Практична робота І. Виготовлення аплікації.

Вступний інструктаж. Сьогодні ви будете презентувати свої роботи, тож завершуємо роботу над виробом. З’єднуємо елементи аплікації з основою за допомогою клею.

Поточний інструктаж. Індивідуальна допомога учням за потреби, стежити аби учні намагались виконувати роботу акуратно.

Заключний інструктаж. Повідомлення про завершення роботи. Прибирання робочих місць.

VІ. Вивчення нового матеріалу

Складові вимог до оцінювання якості виготовленого виробу:

  •                   Естетична відповідність (композиційна цінність, привабливий вигляд, сучасність, відповідність призначенню, добір кольорів);
  •                   Екологічна оцінка (безпечні для здоров’я людини матеріали);
  •                   Ергономічна оцінка (експлуатаційні вимоги, зручність у використанні);
  •                   Економічна оцінка (вартість матеріалів на виготовлення виробу, вартість матеріалів на проектування, інші додаткові витрати: витрати електроенергії, амортизація обладнання та інструментів, трудові ресурси тощо).

VІІ. Практична робота ІІ.

  1.                Оцінка якості виготовленого виробу

№ з/п

Критерії

Бал

1

Оригінальність конструкції

1

 

2

Точність дотримання розмірів

2

 

3

Чистота й акуратність

3

 

4

Доступність виготовлення

1

 

5

Відповідність функціональним вимогам

1

 

6

Естетичність оздоблення

2

 

7

Відповідність ескізу виробу

2

 

Усього

12

 

  1.                Висновки щодо виконання проекту
  2.                Захист проекту за запитаннями:
  1.                Чи відповідає виріб задуму, розробленим критеріям?
  2.                Які орієнтовні матеріальні затрати, скільки часу виготовлявся виріб?
  3.                Яка орієнтовна вартість виробу порівняно з вартістю таких виробів у магазинах, на ринках тощо?
  4.                Які труднощі виникали під час виконання творчого проекту, шляхи їх подолання?
  5.                Чому отримали саме такий результат?

VІІІ. Заключна частина

  •                   Загальна оцінка виконаної роботи;
  •                   Відмітити кращі роботи, прояв ініціативи, оригінальність ідей;
  •                   Виставлення і мотивація оцінок (критерії оцінювання: чіткість і зрозумілість виступу, глибина знань проблеми, вміння зацікавити аудиторію, якість відповідей на запитання, використання наочності).

 

Похожее изображение

docx
Додано
19 вересня 2018
Переглядів
1487
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку