Тема уроку: Наклеювання елементів аплікації на основу. Захист проекту
Мета: закріпити знання про структуру проектної діяльності; ознайомити з методами оцінювання якості виготовлених виробів та виявити недоліки під час роботи над творчим проектом, при виготовленні виробів із конструкційних матеріалів; оцінити зусилля, творчий підхід кожного учня; виховувати акуратність і старанність під час виконання роботи, доброзичливість під час оцінювання результатів роботи товаришів.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання, інструменти та матеріали: зразки аплікацій, інструменти та матеріали для виготовлення аплікації, таблиці «Правила безпечної праці».
Практична робота: Виготовлення аплікації. Захист проектів
Хід уроку
I. Організаційний етап
• Перевірка присутніх учнів на уроці.
• Перевірка наявності спецодягу.
• Призначення чергових.
II. Актуалізація опорних знань і життєвого досвіду учнів
Гра «Завантаж потяг»
Учитель об'єднує учнів у 4 команди, видає їм дидактичні комплекти: картки «Організаційно-підготовчий етап», «Консрукторський етап», «Технологічний етап», «Заключний етап» та окремими табличками тлумачення цих етапів. На дошці зображений потяг у якого лише 4 платформи і відсутній вантаж, учні мають завантажити потяг, розставивши картки у правильній послідовності.
Урок № 7-8
Тема уроку: Наклеювання елементів аплікації на основу. Захист проекту
Мета: закріпити знання про структуру проектної діяльності; ознайомити з методами оцінювання якості виготовлених виробів та виявити недоліки під час роботи над творчим проектом, при виготовленні виробів із конструкційних матеріалів; оцінити зусилля, творчий підхід кожного учня; виховувати акуратність і старанність під час виконання роботи, доброзичливість під час оцінювання результатів роботи товаришів.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання, інструменти та матеріали: зразки аплікацій, інструменти та матеріали для виготовлення аплікації, таблиці «Правила безпечної праці».
Практична робота: Виготовлення аплікації. Захист проектів
Хід уроку
I. Організаційний етап
• Перевірка присутніх учнів на уроці.
• Перевірка наявності спецодягу.
• Призначення чергових.
II. Актуалізація опорних знань і життєвого досвіду учнів
Гра «Завантаж потяг»
Учитель об’єднує учнів у 4 команди, видає їм дидактичні комплекти: картки «Організаційно-підготовчий етап», «Консрукторський етап», «Технологічний етап», «Заключний етап» та окремими табличками тлумачення цих етапів. На дошці зображений потяг у якого лише 4 платформи і відсутній вантаж, учні мають завантажити потяг, розставивши картки у правильній послідовності.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів
Працюючи над своїми виробами ви кожен прагнете щоб ваша робота аплікація була гарна та акуратна та отримати чудову оцінку.
Велике значення має уміння контролювати якість готових виробів, аналізувати допущені помилки. Саме сьогодні, по завершенню виготовлення виробів ми навчимось правильно їх оцінювати, та будемо знати на що варто звертати увагу з самого початку при наступних проектах.
Тож успіхів у роботі!
ІV. Повідомлення теми й мети уроку
V. Практична робота І. Виготовлення аплікації.
Вступний інструктаж. Сьогодні ви будете презентувати свої роботи, тож завершуємо роботу над виробом. З’єднуємо елементи аплікації з основою за допомогою клею.
Поточний інструктаж. Індивідуальна допомога учням за потреби, стежити аби учні намагались виконувати роботу акуратно.
Заключний інструктаж. Повідомлення про завершення роботи. Прибирання робочих місць.
VІ. Вивчення нового матеріалу
Складові вимог до оцінювання якості виготовленого виробу:
VІІ. Практична робота ІІ.
№ з/п |
Критерії |
Бал |
|
1 |
Оригінальність конструкції |
1 |
|
2 |
Точність дотримання розмірів |
2 |
|
3 |
Чистота й акуратність |
3 |
|
4 |
Доступність виготовлення |
1 |
|
5 |
Відповідність функціональним вимогам |
1 |
|
6 |
Естетичність оздоблення |
2 |
|
7 |
Відповідність ескізу виробу |
2 |
|
Усього |
12 |
|
VІІІ. Заключна частина