Ознайомити дітей з мозаїкою,та видами насіння. Розвивати мислення, творчі здібності, уяву; виховувати бережливе ставлення до природи.Розвивати уміння користуватися стеками,пластиліном та приклеюванням насіння.Розвивати уміння намічати зображення певного предмета.Навчити дітей потирати картон.Повторити з яких частин складається квітка.Навчити викладати насіння.Сприяти розвитку уяви, фантазії, мислення, уваги, естетичного смаку, образного мислення; мілкої моторики м'язів пальців; сприяти вихованню охайності, уважності та інтересу до роботи.
Тема:Робота з рослинними матеріалами.Флоромозаїка з насіння.(3 клас)
Обєкт праці: Квітка осені
Мета і завдання:
Ознайомити дітей з мозаїкою,та видами насіння. Розвивати мислення, творчі здібності, уяву; виховувати бережливе ставлення до природи.Розвивати уміння користуватися стеками,пластиліном та приклеюванням насіння.Розвивати уміння намічати зображення певного предмета.Навчити дітей потирати картон.Повторити з яких частин складається квітка.Навчити викладати насіння.Сприяти розвитку уяви, фантазії, мислення, уваги, естетичного смаку, образного мислення; мілкої моторики м'язів пальців; сприяти вихованню охайності, уважності та інтересу до роботи.
Матеріали та інструменти:картон для основи виробу,пластилін,стеки,насіння(гречки,гарбузове,соняшникове),підкладна дошка.
Наочність:мозаїка;зразки виробу у техніці флоромозаїки,план.
Хід роботи
І.Підготовка робочих місць .Перевірка наявності необхідних матеріалів та інструментів і правильність їх розташування.
-Де будуть лежати посудинки з насінням та картон ?( перед собою ліворуч)
-Дощечку для ліплення де розташуєте?(перед собою)
-Стеки де мають лежаим?(з правого боку)
-Де буде лежати пластилін?(перед собою праворуч)
ІІ.Мобілізувати увагу учнів.Актуалізація опорних знань.
-Діти,хто був у Свято – Покровському соборі?
-Бачили вхід у нижній храм «Сім святих землі волинської» і вівтар?
-А як це оздоблено?
--Яким чином?(каміньчиками кольоровими).
-Ось таке оздобленя називається мозаїкою
(показую мозаїки)
-А потім використовується розчин цементовий і кольорові каміньчики.
-Ось замість того розчину ми будемо брати пластелін.
-Замість каміньчиків ми будемо брати різноманітне насіння
-До чого насіння відноситься?(До флори)
-Отже ми з вами будемо займатися флоромозаїкою
ІІІ.Оголошення теми.Мотивація навчально-трудової діяльності
-Сьогодні на уроці миз вами будемо виконувати квіти із насіння,флоромозаїка.
IV.Осмислення нового матеріалу інструктаж
-Що перше ми будемо вибирати ,щоб виготовити мозаїку?колір пластиліну та фон композиції
-Для початку нам потрібно підготувати основу для композиції, її потрібно що зробити?(проклеїти пластиліном)
-Наклеювати пластилін як?(невеликими шматочками так зручніше)
-Для того щоб його наклеїти ,що потрібно зробити?(Розім’яти у руках)
-Потім з цим шматочком що робити?(покласти на картон)
-Що будемо робити їз цією частинкою?(розімнемо пальчиками повсій площині)
-Якою рукою будете тримати картон?(лівою)
-Тепер нам потрібно намітити, де ж буде розташована наша квіточка?(в центрі)
-Зробіть крапочку,що це буде?(середина)
-Де буде знаходитися стебло? (трохи нище)
-А тепер намітьте листки майбутньої квіточки
-Після цього ,що потрібно зробити із гречкою?(закріпити у серединці квітки)
-Що робимо із насінням гарбуза?(викладаємо навколо серединки)
-Що робимо із насінням соняшника?(викладаємо стебло від верхньої частини квітки донизу)
-Що робимо з горохом(?викладаємо листки)
Я бачу діти,що ви зрозуміли хід роботи можете приступати до її виконання.Для тих хто забуде послідовність на дошці написано план.
План
1.Підготувати основу композиції
2.Виберіть колір
3.Відріжте частинку
4.Рзімїть її у руках
5.нанесіть його на картон
6.Намітьте де буде розташована квітка
7.Закріпіть крупинки гречки
8.Викладіть гарбузове насіння
9.Викладіть стебло
10.Викладіть листки
V.Розвиток практичних умінь і навичок
VI.Узагальнення і систематизація знань учнів.Підбиття підсумків і оцінювання
-А тепер давайте поглянемо, які ж композиції ми зробили. Підніміть угору ваші вироби. Молодці.
-Якою була тема нашого уроку?(флоромозаїка з насіння)
-З яким видом роботи ви ознайомились? (мозаїкою)
-Які матеріали ми використовували?
VII.Прибирання робочих місць
-Складіть пластилін стеки та досточки.
-Протріть руки.
Подивіться, щоб на парті не залишилось зайвого приладдя. Встаньте, будь-ласка. До побачення. Готуйтесь до наступного уроку.