Урок з української мови

Про матеріал
УРОК Узагальнення і систематизація знань з теми прикметник Тема. Узагальнення і систематизація знань та вмінь з розділу «Прикметник». Мета: • формування предметних компетентностей: узагальнити знання учнів про прикметник як частину мови; удосконалювати вміння відносити до прикметників слова, що означають різні ознаки предметів; добирати до поданого прикметника антоніми та синоніми, змінювати прикметники за числами, а в однині – за родами, дотримуватись правил вимови і написання прикметників; • формування ключових компетентностей: уміння вчитися: розвивати вміння працювати швидко і зосереджено, оцінювати власні досягнення та знання товаришів; • комунікативної: формувати навички продуктивного спілкування під час виконання групових завдань, збагачувати словниковий запас, виховувати любов до рідної мови; • соціальної: формувати здатність працювати в команді. Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань і умінь учнів. Хід уроку І. Організаційний момент. Створення емоційно-сприятливого настрою на занятті. Сьогодні у нас незвичайний урок, Сьогодні ми зробимо ще один крок. В країну відому, в країну чудову, Що нас так чекає й збагачує мову. ПІДТРИМКА Учні пишуть сусіду по парті на листочках-сердечках слова підтримки: «Ти молодець,тому що…». Поверніть руки долонями один до одного. Ви відчуваєте тепло,яке посилає вам ваш товариш.Це тепло його серця,його душі,яке зігріває вас під час уроку. ІІ. Оголошення теми і мети уроку. Висування проблемних запитань. 1. До перших букв слова урок доберіть слова прикметники якими ми повинні бути на уроці. Уважні Розумні Організовані Креативні 2. Га «Гаряча капуста» ІІІ Узагальнення і систематизація знань 1. Самостійна робота Дібрати синоніми і антоніми до слів. (за варіантами) А н т о н і м и С и н о н і м и Важкий Весела Велике Маленький Повна Чепурна Широка Ласкаве Босий Духмяний 2. Творче конструювання. Скласти прислів`я, підкреслити прикметники, визначити їх рід і відмінок. З малого пагінця виростає і цвях важкий. Ледачому робітникові і вогонь не спопелить. Міцну дружбу велике дерево. 3. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА Сніжинки Пада, пада, пада сніг І лягає біля ніг. Вітерець легкий літає І сніжинки піднімає. Ось вони усі гуртом Закружляли за вікном. Ми також часу не гаєм – Разом з ними покружляєм. Підіймемось вгору всі І присядем до землі. 4. Коректор (робота в парі). Вставити доречні прикметники, визначити їх відмінок. Ліс. ... вечір. У ... ... кожухах сплять ялинки. ... замети вкрили ... пеньки та ... ... листя. Скоро ... вовчі очі виглянуть із ... хащі. Слова для довідок: зимовий, білий, пухнастий, снігові, старі, яскраве, осіннє, голодні, лісової. 5. Рекламна акція (робота в груі). Розгадати загадки. Відгадки розрекламувати, використовуючи прикметники. 1.Руда господиня із лісу прийшла, Всіх курей полічила і з собою понесла. 2.Він із казки, він із пісні, В нього зубки,як залізні. Капустину він гризе, Зветься звір на букву «З». 6. Гра «ТИ мені, Я тобі». Змагання між хлопчиками і дівчатками. Одні називають іменник, а інші повинні дібрати до нього прикметник. ІV Підсумок уроку Наступає Новий Рік. Його нам приносить зимова пора. А невід`ємною гостею свята є ялинка. Давайте складемо на вибір сенкан про ялинку, або зиму. Молодці. Я дякую всім за роботу. Самооцінка Хто задоволенй своєю роботою прикрасьте нашу ялинку блакитною сніжинкою. Хто вважає, що йому не все вдалося, білою.
Перегляд файлу

                                          

 

 

 

 

 

УРОК

Узагальнення і систематизація знань з теми прикметник

                          

 

 

                                                                     Підготувала

                                                                     вчитель початкових класів

                                                                      Харченко О.В.

 

 

Тема. Узагальнення і систематизація знань та вмінь з розділу «Прикметник».

Мета:

  • формування предметних компетентностей: узагальнити знання учнів про прикметник як частину мови; удосконалювати вміння відносити до прикметників слова, що означають різні ознаки предметів; добирати до поданого прикметника антоніми та синоніми, змінювати прикметники за числами, а в однині – за родами, дотримуватись правил вимови і написання прикметників;
  • формування ключових компетентностей: уміння вчитися: розвивати вміння працювати швидко і зосереджено, оцінювати власні досягнення та знання товаришів;
  •  комунікативної: формувати навички продуктивного спілкування під час виконання групових завдань, збагачувати словниковий запас, виховувати любов до рідної мови;
  •  соціальної: формувати здатність працювати в команді.

Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань і умінь учнів.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент. Створення емоційно-сприятливого настрою на занятті.

Сьогодні у нас незвичайний урок,

Сьогодні ми зробимо ще один крок.

В країну відому, в країну чудову,

Що нас так чекає й збагачує мову.

   ПІДТРИМКА

Учні пишуть сусіду по парті на листочках-сердечках слова підтримки: «Ти молодець,тому що…».

Поверніть руки долонями один до одного. Ви відчуваєте тепло,яке посилає вам ваш товариш.Це тепло його серця,його душі,яке зігріває вас під час уроку.

ІІ. Оголошення теми і мети уроку. Висування проблемних запитань.

1. До перших букв слова урок доберіть слова прикметники якими ми повинні бути на уроці.

  Уважні

  Розумні

  Організовані

  Креативні

2. Га «Гаряча капуста»

ІІІ Узагальнення і систематизація знань

 1. Самостійна робота

Дібрати синоніми і антоніми до слів. (за варіантами)

А н т о н і м и                                   С и н о н і м и

Важкий        Весела

Велике         Маленький

Повна                 Чепурна

Широка        Ласкаве

Босий        Духмяний

  2. Творче конструювання.

Скласти прислів`я, підкреслити прикметники, визначити їх рід і відмінок.

З малого пагінця виростає                      і цвях важкий.

Ледачому робітникові                       і вогонь не спопелить.

Міцну дружбу                                             велике дерево.

3. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА                                                                                                     Сніжинки                                                                                                                        Пада, пада, пада сніг

І лягає біля ніг.

Вітерець легкий літає

І сніжинки піднімає.

Ось вони усі гуртом

Закружляли за вікном.

Ми також часу не гаєм –

Разом з ними покружляєм.

Підіймемось вгору всі

І присядем до землі.

4. Коректор (робота в парі).

  Вставити доречні прикметники, визначити їх відмінок.

Ліс. ... вечір. У ... ... кожухах сплять ялинки.  ... замети вкрили ... пеньки та ... ... листя.  Скоро ... вовчі очі виглянуть із ... хащі.

Слова для довідок: зимовий, білий, пухнастий, снігові, старі, яскраве, осіннє, голодні, лісової.

5. Рекламна акція (робота в груі).

Розгадати загадки. Відгадки розрекламувати, використовуючи прикметники.

1.Руда господиня із лісу прийшла,

   Всіх курей полічила і з собою понесла.

 

2.Він із казки, він із пісні,

   В нього зубки,як залізні.

   Капустину він гризе,

   Зветься звір на букву «З».

6. Гра «ТИ мені, Я тобі».

Змагання між хлопчиками і дівчатками. Одні називають іменник, а інші повинні дібрати до нього прикметник.

ІV Підсумок уроку

 Наступає Новий Рік. Його нам приносить зимова пора. А невід`ємною гостею свята є ялинка. Давайте складемо на вибір сенкан про ялинку, або зиму.

Молодці. Я дякую всім за роботу.

Самооцінка

Хто задоволенй своєю роботою прикрасьте нашу ялинку блакитною сніжинкою. Хто вважає, що йому не все вдалося, білою.

 

 

 

 

                          

 

 

                                                                  

                                                                   

                             

 

 

doc
Додав(-ла)
Харченко Ольга
Додано
22 грудня 2019
Переглядів
552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку