Дистанційне навчання
Урок №69
Тема: «Іменник як частина мови»
Учитель:
Контактний телефон:
Електронна адреса:
Очікувані результати для учня:
― сформувати уявлення про іменник як частину мови
― розвивати вміння розпізнавати іменник
― навчити розрізняти назви істот і неістот
― збагатити словниковий запас
― виховувати любов до рідної мови
Хід уроку
Ⅰ. Організаційний момент
(спілкування через Skype)
― Добрий день, Сашко!
Починаємо урок української мови. Бажаю тобі успіху!
Ⅱ. Актуалізація отриманих знань
1. Артикуляційна гімнастика (для її виконання перейди, будь-ласка, за посиланням videoplayback.mp4)
2. Чистомовка (videoplayback (1).mp4)
Ⅲ. Повідомлення теми і мети уроку
― Сьогодні починаємо вивчати тему «Іменник». Будемо вчитися розрізняти іменник за його істотними ознаками, розпізнавати назви істот і неістот.
Ⅳ. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу
1. Для того щоб ти згадав матеріал по цій темі, подивись, будь-ласка, відео: Казка про те, як з'явився іменник.mp4
2. Ознайомлення з теоретичним матеріалом (с.101)
3. Робота з мовним матеріалом (впр.247, с.100-101)
― Прочитай початок вірша Інни Кульської.
― Розглянь малюнки
― Що купили в крамниці? Запиши за зразком поданим у підручнику на (с.101)
― Хто були іменниками? Запиши за зразком.
― Що їм подарували? Запиши за зразком
4. Вибіркове списування (вправа 248, с.101)
― Прочитай текст.
― Випиши іменники за групами:
назви істот: (хто?)…
назви неістот: (що?)…
Ⅴ. Фізкультхвилинка
Для виконання фізкультхвилинки перейди, будь-ласка, за посиланням videoplayback (3).mp4
Ⅵ. Узагальнення й систематизація отриманих знань
1. Розглянь малюнок та знайди на ньому якомога більше іменників.
― відправ відповіді на мою електронну адресу
2. Робота над вправою 249 (с.102)
― прочитай виразно текст
― випиши іменники та постав до них питання.
Ⅶ. Підсумок уроку
― Що називається іменником?
― На які питаня відповідають іменники, що є назвами істот? (наведи приклади)
― На які питання відповідають іменники, що є назвами неістот? (наведи приклади)
Ⅷ. Домашнє завдання
― Які іменники живуть тільки взимку? (свої відповіді на питання та виконані завдання надсилай на мою електронну адресу).
Додатки:
1. Українська мова 3 клас М.Д. Захарійчук, А.Ї. Мовчун (підручник)
2. Інтернет ресурси:
Казка про те, як з'явився іменник.mp4