1 липня о 18:00Вебінар: Шкільна дошка – ігрове поле вчителя

Урок з української мови 3 клас "Іменник як частина мови" (дистанційне навчання)

Про матеріал
З’являються нові методи освіти, які швидко розвиваються. Одним із нових методів навчання стала дистанційна освіта. Дистанційна освіта для дітей з особливими потребами дуже потрібна і має певні відзнаки. Вона надає можливість учням отримувати індивідуальні корекційні завдання з урахуванням особистісно ― комунікативних особливостей.
Перегляд файлу

 

Дистанційне навчання

Урок №69

Тема: «Іменник як частина мови»

Учитель:

Контактний телефон:

Електронна адреса:

Очікувані результати для учня:

― сформувати уявлення про іменник як частину мови

― розвивати вміння розпізнавати іменник

― навчити розрізняти назви істот і  неістот

― збагатити словниковий запас

― виховувати любов до рідної мови

Хід уроку

Ⅰ. Організаційний момент

(спілкування через Skype)

Добрий день, Сашко!

Починаємо урок української мови. Бажаю тобі успіху!

Ⅱ. Актуалізація отриманих знань

1. Артикуляційна гімнастика (для її виконання перейди, будь-ласка, за посиланням videoplayback.mp4)

2. Чистомовка (videoplayback (1).mp4)

Ⅲ. Повідомлення теми і мети уроку

― Сьогодні починаємо вивчати тему «Іменник». Будемо вчитися розрізняти іменник за його істотними ознаками, розпізнавати назви істот і неістот.

Ⅳ. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1. Для того щоб ти згадав матеріал по цій темі, подивись, будь-ласка, відео:  Казка про те, як з'явився іменник.mp4

2. Ознайомлення з теоретичним матеріалом (с.101)

3. Робота з мовним матеріалом (впр.247, с.100-101)

― Прочитай початок вірша Інни Кульської.

― Розглянь малюнки

― Що купили в крамниці? Запиши за зразком поданим у підручнику на (с.101)

― Хто були іменниками? Запиши за зразком.

― Що їм подарували? Запиши за зразком

4. Вибіркове списування (вправа 248, с.101)

― Прочитай текст.

― Випиши іменники за групами:

назви істот: (хто?)…

назви неістот: (що?)…

Ⅴ. Фізкультхвилинка

Для виконання фізкультхвилинки перейди, будь-ласка, за посиланням videoplayback (3).mp4

Ⅵ. Узагальнення й систематизація отриманих знань

1. Розглянь малюнок та знайди на ньому якомога більше іменників.


відправ відповіді на мою електронну адресу

2. Робота над вправою 249 (с.102)

― прочитай виразно текст

― випиши іменники та постав до них питання.

Ⅶ. Підсумок уроку

― Що називається іменником?

― На які питаня відповідають іменники, що є назвами істот? (наведи приклади)

― На які питання відповідають іменники, що є назвами неістот? (наведи приклади)

Ⅷ. Домашнє завдання

Які іменники живуть тільки взимку? (свої відповіді на питання та виконані завдання надсилай на мою електронну адресу).

Додатки:

1. Українська мова 3 клас М.Д. Захарійчук, А.Ї. Мовчун (підручник)

2. Інтернет ресурси:

videoplayback.mp4

videoplayback (1).mp4

Казка про те, як з'явився іменник.mp4

videoplayback (2).mp4

videoplayback (3).mp4

 

 

 

 


 

docx
Додано
22 січня
Переглядів
270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку