Матеріал стане в нагоді під час підготовки та проведення уроку з української мови в 5-му класі в режимі дистанційного навчання. Шановні колеги, буду вдячна за Вашу оцінку моєї роботи. Щиро дякую!
Перевір себе сама: ВДОМА: впр. на с.137(Авраменко) Дев’ятнадцять шосте лютого Домашня робота Вправа с. 137 Ночі туманні, ночі осінні, місяць та степ за селом. 2. Хто там пройшов по далекій стежині, білим махнув рукавом. 3. За раннім літом прийде рання осінь — осіння прохолода ночі напува. 4. Грім миттєво донісся до лісу й розтанув у ньому. 5. Хоча совість і беззуба, а до смерті загризти може. Туманні, стежині, донісся, розтанув.
§ 61. ПОДВОЄННЯ БУКВ НА ПОЗНАЧЕННЯПОДОВЖЕНИХ ПРИГОЛОСНИХ1381. Прочитайте слова та виконайте завдання. А. Зверніть увагу на виділені букви. Які звуки вони позначають — голосні чи приголосні?Б. Яка закономірність у написанні подвоєних букв? обличчя знання суттю люттю облич знань честю гордістю
Вправа 2 с.139 Ріллею,139знаряддям, кутя, учення, каченя, послань, ллються, статей, суддів, Криворіжжя, мудрістю, кров’ю, облич, папороттю, сіножаттю, теля, розкішшю, лінню,2. Уставте, де потрібно, пропущені літери. Ріл..ею, знаряд..ям, кут..я, учен..я, качен..я, послан..ь, л..ються,стат..ей, суд..ів, Криворіж..я, мудріст..ю, кров..ю, облич.. , папорот..ю,сіножат..ю, тел..я, розкіш..ю, лін..ю, упертіст..ю, корін..ям, лют..ю,мит..євість, взут..я, беззакон..я, щаст..я.упертістю,корінням, люттю, миттєвість, взуття, беззаконня, щастя.
3. Випишіть слова без подвоєних літер. Стат..ею, Іл..єнко, попад..я, відкрит..ів, облич.. , доручен..ь, узбіч..ями,індичен..я, виведен..я, л..итимеш, ласкавіст..ю, лют..ю, сіл..ю, піч..ю,річ..ю, ясніст..ю, почут..ів. З перших букв виписаних слів складіть назву регіону України. Вправа 3 с.136139 Попадя,облич,доручень,індиченя,литимеш,ласкавістю,ясністю. Поділля
ВИКОНАЙ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ: 4. Виконайте завдання в тестовій формі.1. Подвоєні літери НЕ ТРЕБА писати в слові А весі(л/лл)я Б підда(ш/шш)я В перехрес(т/тт)я Г роздорі(ж/жж)яй2. Подвоєні літери треба писати в обох словах рядка А спросо(н/нн)я, пере(л/лл)ю Б гідніс(т/тт)ю, мавпе(н/нн)я В навма(н/нн)я, завда(н/нн)ь Г І(л/лл)я, запопадливіс(т/тт)ю3. Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка А Поді(л/лл)я, Закарпа(т/тт)я, Попіль(н/нн)я Б паморо(з/зз)ю, блаки(т/тт)ю, скатер(т/тт)ю В навма(н/нн)я, негада(н/нн)о, спросо(н/нн)я Г попідвіко(н/нн)ю, гуа(ш/шш)ю, ви(л/лл)єш139
Вправа 5 с.139139 У гарячі сонячні години, коли бджоли ретельно вентилюють гніздо, розходиться й пливе над пасікою теплий запах меду та воску. Докучливі шукачі солодкого летять звідусіль на принадний запах вічка, через який лежить шлях до медових скарбів вулика. Полюбляють мед і куниці, соболі, колонки, росомахи. Серед любителів меду найвідоміший ведмідь. Він знаходить бджолин..і гнізда не за запахом меду,а за звуком, за дзижчан..ям бджіл у дуплі. Коли ведмідь знайде дерево з бджолин..им дуплом, він зубами обгризає кору, луб, деревин..у, лапамирозламує стінки дупла і, не зважаючи на бджіл, які обсипають його з усіх боків, з гарчан..ям добирається до солодких стільників Й. Халіфманом). А. Прокоментуйте написання -н- і -нн- у виділених словах. Б. Розкажіть про одну зі згаданих у тексті тварин (де живе, які має повадки, чим харчується). Додайте до своєї розповіді короткий опис цієї тварини (усно).
Перевір себе сама: ВДОМА: впр. на с.140(Авраменко) Дев’ятнадцять восьме лютого Домашня робота Вправа с. 140 1. Латаття ніжилось в озерах, хитали ряску карасі. 2. Осінь брами твої замикала вночі, погубила у небі журавлині ключі. 3. Безшумні сови з лісових узбіч на круглих і тяжких злітають крилах. 4. На вікнах висіли чисті рушники, вишиті червоною заполоччю. 5. Посріблені ліси окуталися тінню. 1. Латаття ніжилось в озерах, хитали ряску карасі. ім. дієсл. прийм. ім. дієсл. ім. ім.