Урок з української мови" Мовна тема .Іменник 4 клас"

Про матеріал
Навчання рідної мови полягає у формуванні національно свідомої, духовно багатої мовної особистості, яка володіє вміннями й навичками вільно, комунікативно доцільно користуватися засобами рідної мови - її стилями, типами, жанрами в усіх видах мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо), тобто забезпечує належний рівень комунікативної компетенції. Зазначена мета передбачає здійснення навчальної, розвивальної і виховної функцій освітнього змісту навчального предмета.
Перегляд файлу

1 варіант

  1. Познач ознаки іменника.

А  називає предмет, відповідає на питання хто? або що?

Б  називає ознаку предмета, відповідає на питання який? яка? яке? які?

В  називає дії предмета, відповідає на питання що робить? що робити?

  1. Познач, що називають відмінюванням.

А  визначення роду іменників

Б  зміна закінчень іменників

В  змінювання іменників за числами

  1. Познач ряд іменників, в яких при відмінюванні відбувається чергування приголосних.

А  вухо, муха, нога

Б  фабрика, година, карась

В  майдан, завірюха, річка

  1. Визнач, у якому рядку всі слова є власними назвами.

А  Дніпро, Черемош, річка

Б  Англія, Франція, Німеччина

В  імена, Сергій, Наталка

  1. Запиши слова, вставляючи пропущені букви. Познач наголос у кожному слові.

Інж…нер, д…ржава, гв…нтівка, тра…вай.

  1. Запиши слова у формі родового відмінка однини. Підкресли голосні, що чергуються.

Повінь, рік, ніч, юність.

  1. Запиши подані речення, розкриваючи дужки.

Дівчинка милувалася (блакить) неба, (прозорість) повітря.

Всі були вражені (людяність) дівчинки.

  1. Склади і запиши речення з кожним із наведених слів, вживаючи їх у формі орудного відмінка.

Хрущ, вишня, сад, Андрій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 варіант

  1. Познач рядок із правильним закінченням поданого речення.

Іменник – це частина мови, яка…

А  називає предмет, відповідає на питання хто? або що?

Б  називає ознаку предмета, відповідає на питання який? яка? яке? які?

В  називає дії предмета, відповідає на питання що робить? що робити?

  1. Познач, як називають зміну закінчень іменників.

А  множенням

Б  відмінюванням

В  чергуванням

  1. Познач іменник, у якому при відмінюванні відбувається чергування приголосного звука.

А  дочці

Б  вулиці

В  столі

  1. Визнач, у якому рядку всі слова є власними назвами.

А  річка, Дніпро, Десна

Б  Польща, Париж, місто

В  Михайло, Наталія, Олена

  1. Запиши слова, вставляючи пропущені букви. Познач наголос у кожному слові.

М…ханік, троле…бус, д…сципліна, ш…ренга.

  1. Запиши слова у формі родового відмінка однини. Підкресли голосні, що чергуються.

Кіт, гусінь, річ, сіль.

  1. Запиши подані речення, розкриваючи дужки.

Вчителька проводжала своїх випускників з (радість) і (печаль).

Всі були вражені (щирість) дівчинки.

  1. Склади і запиши речення з кожним із наведених слів, вживаючи їх у формі орудного відмінка.

М’яч, груша, сад, Сергій.

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 жовтня 2021
Переглядів
469
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку