Урок з використанням елементів змішаного навчання "Число і цифра 8. Складання рівності за схемою. Написання цифри 8"

Про матеріал
Розробка уроку математики в 1 класі з використання елементів змішаного навчання
Перегляд файлу

1 КЛАС

УРОК МАТЕМАТИКИ

З ВИКОРИСТАНЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

учитель закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

«Художньо-естетична гімназія»

військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області

 

ТЕМА: Число  і цифра 8. Складання рівності за схемою. Написання цифри 8.

МЕТА: ознайомити учнів із числом і цифрою 8; познайомити  з утворенням числа 8 з попереднього та 1; навчити писати цифру 8; закріплювати нумерацію чисел у межах 8;  формувати вміння складати приклади на додавання у межах 8. Розвивати  кругозір учнів, мислення, м’язи пальців рук. Виховувати наполегливість, чіткість в роботі, цікавість до математики. Вчити працювати на комп’ютері.

Хід уроку

І. Організація класу

Уже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо .

Роботу швидше починаймо.

ІІ. Мотивація

Щоб успішно працювала автоматика,

Всім потрібна наука математика.

Мрієш техніку вивчати?

Досягти в житті вершин?

Математику збагнути

Мусиш твердо, до глибин!

- Давайте разом згадаємо тему нашого тижня.

- Так, це – ТЕХНІКА.  І сьогодні нам на уроці стане в нагоді один з пристроїв, а який саме – ви дізнаєтесь, якщо відгадаєте загадку.

Може він порахувати,

Може він пісні співати,

Малювати і писати,

Помилки перевіряти,

Може він листа прийняти,

З другом швидко вас зв’язати,

Він багато чого може

І завжди нам допоможе!

- Що це? Так, КОМПЮТЕР.

ІІІ. Ігровий тренінг «Обери настрій!»

-  Любі мої діти, давайте кожен з вас прислухається до власних почуттів та обере на комп’ютері той малюнок, який відповідає вашому настрою на даний момент.

Описание: Картинки по запросу смайлик смієтьсяОписание: Картинки по запросу смайлики настрою Описание: Картинки по запросу смайлики настрою Описание: Картинки по запросу смайлик сонний Описание: Картинки по запросу смайлик безразличній

ІV. Актуалізація знань

1. Гра «Ланцюжок»

- Полічіть від 1 до 7; від 7 до 1; від 2 до 5; від 7 до 3; від 2 до 6; від 5 до 1.

-  Як утворити наступне число, попереднє число?  (+1;  -1).

2. Усна лічба

- Встановити на комп’ютері відповідність між зображенням певної кількості предметів та цифрою.

Описание: Картинки по запросу 2 апельсинаОписание: Картинки по запросу 3 яблука Описание: Картинки по запросу 4 персика Описание: Похожее изображение  Описание: Похожее изображение Описание: Картинки по запросу 7 лимонов

 

1   2   3   4   5   6   7

https://learningapps.org/watch?v=pnhbxn4ic19

V. Ознайомлення з новим матеріалом

1. Вступна бесіда вчителя

До бабусі Зіни

З`їхалась родина:

Брат з Карпат,

Сестра з Остра,

Дочка з Криму,

Син із Риму,

Внучка з Луцька,

Внук з Прилук,

А я з Вінниці.

Баба Зіна – іменинник!

                     (І. Січовик)

- Хто був уважним і скаже, скільки родичів приїхало до бабусі Зіни? (7)

- А скільки людей було за святковим столом? Кого ми не порахували? (Бабусю, 8)

- Як ми отримали нове число? (До 7 додали 1)

2. Повідомлення теми уроку

- Отже, з яким новим числом ми сьогодні познайомимося? (8)

3.  Утворення числа 8

- Покладіть праворуч 7 квадратиків, а ліворуч – 1.

- Що станеться, якщо їх поєднати?  (Стане 8)

- Як отримали 8 квадратиків? (До 7 додали 1)

- Отже, щоб одержати число 8, потрібно до 7 додати1. Число 8, як і всі інші, має свій знак, позначається цифрою 8, «вісімкою».

4. Мультфільм «Арифметика-малятко. Цифра 8» (уривок)

https://www.youtube.com/watch?v=ohEBfiswUlQ

5. Ознайомлення із цифрою 8

Я- цифра вісім: два кільця,

Без початку і кінця.

6. Написання цифри 8

  •     Пояснення вчителя

- Цифра 8 складається з верхнього і нижнього малих овалів. Верхній овал трохи менше за нижній. Починають писати її трохи нижче і правіше за середину верхньої сторони. Ведуть лінію праворуч вгору , заокруглюють в правому верхньому кутку клітини, потім   справа наліво до середини нижньої сторони клітини, заокруглюють і піднімаються вгору до початкової точки.

  • Розвиваючий мультфільм «Як писати цифру 8»

https://www.youtube.com/watch?v=zOk-f5OTuVs

  • Написання цифри в повітрі під рахунок «раз-і, два-і»
  • Написання цифри в зошиті

7. Ознайомлення із складом числа 8

- Зараз за допомогою комп’ютера ми з вами встановимо, із яких чисел може складатися число 8.

- Завдання: Добавити у кожному рядку стільки геометричних фігур, щоб їх стало по 8, і скласти приклади на додавання.

 

 

 

 

 

https://learningapps.org/watch?v=p1cyuy36k19

7 + ? = 8

6 + ? = 8

5 + ? = 8

4 + ? = 8

 

VІ. Закріплення

  1. Розгляд предметів, що характеризуються числом 8.
  • Ти зі мною не знайомий ?       

Я живу на дні морському.

Голова і вісім ніг,

От і весь я …..(восьминіг).

  • Вісім ніг, як вісім рук,

      Вишиває шовком круг

      Цей дідок на диво.

      Він легенький, наче пух,

         Сплів для себе і для мух. (Павук).

- Що об’єднує восьминога та павучка? (8 ніг)

     2. Складання та розвязування прикладів у межах 8 за сюжетними малюнками.

     3. Гра «Фантазери»

-  Подивіться уважно на малюнки та знайдіть в них цифру 8.

(Малюнки: окуляри, лялька-неваляшка, гітара, груша, завязаний бант)

VІІ. Підсумок уроку.

- Що нового дізналися на уроці?

- Чого навчилися ?

- Що сподобалося?

- Що виявилося складним?

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Павлова Ганна Вадимівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
27 січня 2020
Переглядів
573
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку