Дата _______________ Вчитель Кобильник Л.В.
Урок 55
Тема. Мова
Мета : формувати ключові та предметні компетентності:
уміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності; обгрунтувати судження про мову, як специфічну
форму існування;
загальнокультурну – дотримуватися культури мови, зв’язно висловлюватися в контексті змісту;
здоров′язбережувальну – викликати позитивні емоції шляхом опанування новими методами роботи в групах;
соціальну – розвивати вміння працювати в колективі, вміння з повагою ставитися до вчителя, однокласників;
інформаційну – навчати учнів використовувати довідники, мережу Інтернет, як джерела інформації;
комунікативну – удосконалювати вміння учнів формулювати цілі власної діяльності та робити висновки за її
результатами.
Змістові лінії : Здоров’я і безпека
Девіз:
Людина ясно висловлюється,
коли нею володіє думка,
але ще ясніше,
коли вона володіє думкою.
В. Белінський
Робота вчителя |
Робота учнів |
Ресурси |
І. Вступна частина Актуалізація Кластер
Мотивація Проблемне питання : як ви думаєте, що буде, коли в людини буде пошкоджено кору великого мозку?
Тема, очікувані результати Дерево передбачень
|
- Посередині чистого аркуша учні записують ключове слово (ВНД) - Навколо нього - слова чи речення, що доповнюють тему. - Довкола записаних слів з’являються «супутники» і встановлюються нові логічні зв’язки.
Учні складають дерево передбачень Стовбур дерева –тема, листочки – передбачення, гілочки- аргументи, обґрунтування передбачень.
|
Ватман , маркери різного кольору
Аркуш з деревом передбачень, різнокольорові стікери
|
ІІ. Основна частина Конструювання учнями знань і навичок формування власного ставлення до теми
Завдання 1. Перегляд відео: «Що таке суцвіття Яке значення суцвіть у житті рослин Які бувають типи суцвіть»
Завдання 2. Робота з текстом підручника. Метод «Читання тексту з маркуванням»
Завдання 3. Заповнення таблиці
Кінезіологічна вправа «Слон» |
Вдумливо прочитайте текст на с 228. Розподіліть прочитану інформацію на певні категорії, а саме: знаком «+» позначте ту інформацію, яка для вас вже є відомою, знаком «-» зафіксуйте ту інформацію, яка є новою, невідомою, знаком «!» позначаєте ту інформацію, яка є цікавою або неочікуваною, знак «?» ставите біля того фрагменту, який є незрозумілий або хочеться дізнатися більше. Дані позначки потрібно поставити на полях аркуша.
Інформацію з тексту коротко зафіксуйте у таблицю.
|
Інтернет-ресурс «Цікаві факти про українську мову»: https://www.youtube.com/watch?v=tFgnu_v7FnM
Текст підручника ст.228
Прості олівці
Додаток 55.1. |
ІІІ.Підсумкова Узагальнення й систематизація учнями отриманої інформації
Кластер
Рефлексія Кубик Блума
Домашнє завдання
інформацію про формування мови у людини або виникнення української мови |
Учні доповнюють кластер новими знаннями
Перелік запитань:
|
Аркуші паперу А4 , різнокольорові олівці .
|
Додаток 55.1.
|
+ |
! |
- |
? |
№п/п |
Мені відомо це |
Цікавий або неочікуваний факт |
Нова інформація, чи протиріччя тому, що знав/ла |
Хочу дізнатися більше |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|