Урок з використанням стратегій критичного мислення "Мова"

Про матеріал
Урок біології у 8 класі з використанням стратегій критичного мислення. Тема уроку "Мова"
Перегляд файлу

Дата _______________                                                                                                                Вчитель  Кобильник Л.В.

Урок 55

Тема.  Мова

Мета : формувати ключові та предметні компетентності:

           уміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності; обгрунтувати судження про мову, як специфічну

          форму існування;

           загальнокультурну – дотримуватися культури  мови, зв’язно висловлюватися в контексті змісту;

           здоров′язбережувальну – викликати позитивні емоції шляхом опанування новими методами роботи в групах;

           соціальну – розвивати вміння працювати в колективі, вміння з повагою ставитися до вчителя, однокласників;

           інформаційну – навчати учнів використовувати довідники, мережу Інтернет, як джерела інформації;

           комунікативну – удосконалювати вміння учнів формулювати цілі власної діяльності та робити висновки за її

           результатами.

Змістові лінії : Здоров’я і безпека

Девіз:

Людина ясно висловлюється,

коли нею володіє думка,

але ще ясніше,

коли вона володіє думкою.

В. Белінський

 

Робота вчителя

Робота учнів

Ресурси

І. Вступна частина

 Актуалізація

Кластер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мотивація

Проблемне питання :

як ви думаєте, що буде, коли в людини буде пошкоджено кору великого мозку?

 

Тема, очікувані результати

Дерево передбачень

 

 

 

- Посередині чистого аркуша учні записують ключове слово (ВНД)

- Навколо нього - слова чи речення, що доповнюють тему.

- Довкола записаних  слів з’являються «супутники» і встановлюються нові логічні зв’язки.

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні складають дерево передбачень

Стовбур дерева –тема, листочки – передбачення, гілочки- аргументи, обґрунтування передбачень.

 

 

 

Ватман , маркери різного кольору

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аркуш з деревом передбачень, різнокольорові  стікери

 

ІІ. Основна частина

Конструювання учнями знань і навичок формування власного ставлення до теми

 

Завдання 1.

Перегляд відео: «Що таке суцвіття Яке значення суцвіть у житті рослин Які бувають типи суцвіть»

 

Завдання 2. Робота з текстом підручника.

Метод «Читання тексту з маркуванням»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 3.

Заповнення таблиці

 

Кінезіологічна вправа «Слон»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вдумливо прочитайте текст на с 228. Розподіліть прочитану інформацію на певні категорії, а саме: знаком «+» позначте ту інформацію, яка для вас вже є відомою, знаком «-» зафіксуйте ту інформацію, яка є новою, невідомою, знаком «!»  позначаєте ту інформацію, яка є цікавою або неочікуваною, знак «?» ставите біля того фрагменту, який є незрозумілий або хочеться дізнатися більше. Дані позначки потрібно поставити на полях аркуша.

 

Інформацію з тексту коротко зафіксуйте у таблицю.

 

 

 

 

 

 

 

Інтернет-ресурс «Цікаві факти про

 українську мову»: 

https://www.youtube.com/watch?v=tFgnu_v7FnM

 

 

 

Текст підручника ст.228

 

Прості олівці

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 55.1.

ІІІ.Підсумкова

 Узагальнення й систематизація учнями отриманої інформації

 

Кластер

 

Рефлексія

Кубик Блума

 

 

 

 

 

 

 

Домашнє завдання

  1. Опрацювати параграф 52.
  2. Знайти фейкову та правдиву

інформацію про формування мови у людини або виникнення української мови

 

 

 

 

 

Учні доповнюють кластер новими знаннями

 

Перелік запитань:
 Що таке..?
● Що означає..?
● Для чого потрібно..?
● З чого складається..?
● Чому? Що якщо..?
● Що це для тебе..? Як ти ставишся..?

 

 

 

 

 

Аркуші паперу А4 , різнокольорові олівці .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 55.1.

 

+

!

-

?

№п/п

Мені відомо це

Цікавий або неочікуваний факт

Нова інформація, чи протиріччя тому, що знав/ла

Хочу дізнатися більше

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 травня 2020
Переглядів
582
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку