8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Урок з всесвітньої історії " Узагальнення вивченого з розділу "Друга світова війна"

Про матеріал
Перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмових вимог: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми.
Перегляд файлу

Якимів Галина Василівна

учитель історії та правознавства

Яремчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2

Івано-Франківської області,

спеціаліст вищої категорії, «учитель-методист»

 

Всесвітня історія 10 клас

Узагальнення знань з розділу «Друга світова війна»

Мета: перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до  програмових вимог: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми.

Обладнання: картки з тестовими завданнями.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

Хід уроку

І.  Організаційний момент

Учитель повідомляє тему та мету уроку. Роз’яснює умови виконання роботи. Відповідає на запитання, які виникли в учнів стосовно правил виконання роботи.

ІІ.  Виконання завдань

Варіант 1

І.   1В, 2В, 3Б,4В,5Г,6А

ІІ.  1. А2, Б3, В5, Г1

     2.  А2, Б 3, В5, Г1

ІІІ. ГВБА

Варіант 2

І. 1Б, 2Б, 3В, 4В, 5Б,6Б

ІІ. 1. А3, Б4, В2, Г4

     2. А1,Б3,В2,Г4

ІІІ. ГАВБ

ІІІ. Домашнє завдання

1.  Повторити  матеріал розділу, підготувати повідомлення з теми «Найважливіші досягнення науки і техніки  в міжвоєнний період»

 

Варіант І

І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (правильна відповідь – 0,5 б.)

1. План нападу на Польщу мав назву:

А «Ост»   Б «Багратіон»   В «Вайс»    Г «Барбаросса»

2. Друга назва радянсько-фінської війни:

А «дивна війна»            Б Вітчизняна війна   

В «зимова війна»          Г  «підводна війна»

3. Корінним переломом у Другій світовій війні вважають:

А Битву під Москвою    Б Сталінградську битву  

 В Корсунь-Шевченківську операцію     Г «Битву  за Дніпро»

4.  Данія окупована німецькими військами в :

А 1939р.   Б 1943р.   В 1940р.   Г 1942р.

5.  Масове знищення євреїв  в роки Другої світової війни:

А  репатріація   Б  колабораціонізм   В гетто    Г голокост

6.  До «Великої трійки» входили:

 А СРСР, Великобританія, США                 Б СРСР, Великобританія, Франція

В  СРСР, Фінляндія, США                         Г СРСР, Великобританія, Данія

 

ІІ. Завдання на встановлення відповідності (4б.)

Встановіть відповідність між організаціями та країнами, в яких вони діяли:

А «Лісові брати»                                    1 Радянський Союз

Б  Армія Крайова                                   2  країни Балтії

В  «Вільна Франція»                              3 Польща

Г комуністичне підпілля                        4 Данія

                                                                5 Франція

 

Встановіть відповідність між історичними особами та їх роллю у війні

А  Д. Макартур                                   1 німецький фельдмаршал

Б   Й. Антонеску                                 2  американський генерал

В   В. Черчілль                                   3  диктатор Румунії

Г  Ф. Паулюс                                       4 керівник комуністів Югославії

                                                            5 премєр-міністр Великобританії

 

ІІІ. Завдання на встановлення послідовності (3б.)

Встановіть послідовність подій

А  відкриття Другого фронту в Європі

Б  вступ у війну США

В  Капітуляція Франції
Г  радянсько-німецький договір «Про дружбу і кордон»

 

ІV. Складіть план (в межах 5пунктів) на тему: «Нацистський окупаційний режим в Європі» (2б.)

 

 

 

Варіант ІІ

 

І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (правильна відповідь – 0,5 б.)

1. План нападу Німеччини на Радянський Союз:

А  «Уран»    Б «Барбаросса»      В «Оверлорд»     Г  «Морський лев»»

2. Питання про відкриття Другого фронту в Європі прийнято на:

А Ялтинській         Б Тегеранській    В Потсдамській   Г Паризькій конференції

3. «План Барбаросса»  зірвано у битві під:

А Курськом    Б Сталінградом   В Москвою   Г Одесою

4. Спеціальні закриті райони, у  яких проживали євреї в роки Другої світової війни:

А  резервації      Б колонії     В гетто    Г сектори

5. США скинула атомні бомби на Японію в:

А 1943р    Б 1945р.     В 1940р.     Г 1939р.

6.  Норвегія окупована німецькими військами в :

А 1942р. Б 1940р.  В 1938р.  г 1943р.

 

ІІ. Завдання на встановлення відповідності (4б.)

Встановіть відповідність територіями та країнами, яким вони належали

А округ «Остланд»                        1 Франція

Б дистрикт «Галичина»                 2  Німеччина

В  Судетська область                     3 Латвія,Литва,Естонія

Г «Трансністрія»                           4  Генерал-губернаторство рейху

                                                       5  Румунія

 

Встановіть відповідність між історичними особами та їх роллю у війні

А  К. Рокосовський                      1 радянський генерал

Б  Г.Трумен                                  2 німецький фельдмаршал

В  В. Кейтель                               3 президент США

Г  Е.Ромель                                  4 командувач англійською армією

 

ІІІ. Завдання на встановлення послідовності (3б.)

Встановіть послідовність подій

А  утворення антигітлерівської коаліції

Б  капітуляція  Японії

В  битва на Орловсько-Курській дузі

Г  вступ військ Червоної Армії на територію Польщі

 

ІV. Складіть план (в межах 5пунктів) на тему:  «Рух Опору в країнах Європи  в роки Другої світової війни» (2б.)

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 травня
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку