28 січня о 18:00Вебінар: Як організувати ефективну роботу над помилками на уроках української мови

Урок з ЯДС 1 клас "Людина - от що найцікавіше у світі. Хто така людина? А що називають суспільством?"

Про матеріал
Підібрані різні види роботи на уроці. Гра "Кошик ідей", кола "Вена", робота з цеглинками Lego у групах
Перегляд файлу

Тема. Людина – от що найцікавіше у світі. Хто така людина? А що називають суспільством?

Мета: вчити учнів характеризувати людину як частину природи та людину як частину суспільства;пояснювати, що відрізняє людину від тварини;вчити порівнювати дії людини і тварини у поданих ситуаціях; розвивати мислення, увагу, мовлення, спостережливість.; розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові звязки; виховувати бережливе ставлення до природи та любов до оточуючих.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: кола Вена, «кошик ідей», цеглинки Лего, мультимедіа.

Перебіг уроку

  1. Ранкове коло
  1. Привітання
  2. Обмін інформацією

Гра «Павутинка»

  • Діти, пропоную вам пограти в гру «Павутинка». Подумайте і скажіть, які людські якості або риси характеру ви бачите в своїх товаришах?
  1. Щоденні новини.
  2. Галявина настрою
  1. Робота над темою уроку.
  1. Вправа «Кошик ідей»

А  яку тему ми будемо вивчати, нам допоможе дізнатися вправа «Кошик ідей»  

  • Що є найбільшим і найдорожчим багатством кожної країни?

На дошці вивішується кошик. До «Кошику ідей» збираються всі думки, навіть якщо вони помилкові. У кошик ідей можна «складати» факти, думки, імена, проблеми, поняття, що стосуються теми уроку. Потім протягом уроку всі ці думки може бути звязано в логічні ланцюжки.

Діти мають дійти висновку, що людина – це найбільше і найдорожче багатство кожної країни. Адже все в країні робиться для блага її людей, і, водночас, усе це творить людина.

Вчитель: Отже, тема нашого уроку присвячена людині.

2 . Створення схеми. Кола Вена.

  • А до якої природи ми віднесемо людину?
  • А кого ще віднесимо до живої природи?
  • Спробуємо визначити спільні і відмінні риси між людиною і твариною. А в цьому нам допоможуть кола Вена.
  • Що відрізняє людину від тварини?
  • А які риси притаманні лише тварині?
  • А чим вони схожі?

Висновок:

  • Спільна частина тварини і людини , говорить про те, що людина – є частиною природи. А частина, яка притаманна лише людині – говорить про те, що людина є частиною суспільства.

3. Введення поняття суспільство.

  • Що таке суспільство?Як ви розумієте це слово?
  • Суспільство-це сукупність людей, які взаємодіють між собою. Наведемо приклад.

Фізкультхвилинка

  1. Закріплення вивченого матеріалу.
  1. Робота в групах  з ЛЕГО
  • За допомогою лего покажіть суспільство схематично.

IV.Підсумок уроку

    Що є в людини від природи?

  • Що відрізняє людину від тварини?
  • Що робить людину людиною?
  • Чи потрібне людині суспільство?
  • Що потрібно робити вам як учням для того, щоб бути справжніми членами суспільства?

 

 

docx
Додано
13 жовтня 2020
Переглядів
457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку