Тема. Людина – от що найцікавіше у світі. Хто така людина? А що називають суспільством?
Мета: вчити учнів характеризувати людину як частину природи та людину як частину суспільства;пояснювати, що відрізняє людину від тварини;вчити порівнювати дії людини і тварини у поданих ситуаціях; розвивати мислення, увагу, мовлення, спостережливість.; розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; виховувати бережливе ставлення до природи та любов до оточуючих.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: кола Вена, «кошик ідей», цеглинки Лего, мультимедіа.
Перебіг уроку
Гра «Павутинка»
А яку тему ми будемо вивчати, нам допоможе дізнатися вправа «Кошик ідей»
На дошці вивішується кошик. До «Кошику ідей» збираються всі думки, навіть якщо вони помилкові. У кошик ідей можна «складати» факти, думки, імена, проблеми, поняття, що стосуються теми уроку. Потім протягом уроку всі ці думки може бути зв’язано в логічні ланцюжки.
Діти мають дійти висновку, що людина – це найбільше і найдорожче багатство кожної країни. Адже все в країні робиться для блага її людей, і, водночас, усе це творить людина.
Вчитель: Отже, тема нашого уроку присвячена людині.
2 . Створення схеми. Кола Вена.
Висновок:
3. Введення поняття суспільство.
Фізкультхвилинка
IV.Підсумок уроку
Що є в людини від природи?