Урок з ЯДС "Ким працюють наші батьки?"

Про матеріал
Ознайомлення учнів з професійною діяльністю дорослих, значенням кожної професії для людей.
Перегляд файлу

Урок «Я досліджую світ». 1 клас НУШ.

Тема. Ким працюють наші батьки?

Мета. Формувати в учнів інтерес до професійної діяльності дорослих, показати її соціальну спрямованість, значення кожної професії для людей. Розширити знання учнів про різні професії, відповідні трудові дії та вміння, знаряддя праці, матеріали, спеціальний одяг. Сприяти первинній професійній орієнтації учнів. Розвивати зв’язне мовлення, уміння висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, працювати в парах. Збагатити словниковий запас учнів. Виховувати повагу до людей різних професій, відповідальне ставлення до навчання.

Обладнання. Підручник, комп’ютер, монітор телевізора, відеоролик, презентація, фото професій батьків, картки, коробка із загубленими речами.

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.

Освітні галузі. Громадянська, соціальна і здоров’язбережувальна, мовно-літературна.

 

Очікувані результати.

На кінець вивчення теми учні знатимуть назви різних професій; назви інструментів, якими послуговуються представники найпопулярніших професій; професії та місце роботи своїх батьків.

На кінець вивчення теми учні вмітимуть розпізнавати найпопулярніші професії; описувати знаряддя праці, спецодяг представників різних професій; висловлювати свою думку щодо професії своїх батьків, щодо вибору майбутньої власної професії.

Хід уроку:

І.Вступна частина.

Ранкова зустріч.

1)Привітання.

Другу руку простягни,

Усмішку усім пошли.

Добрий ранок!

Добрий день!

Наш урок  розпочнем!

2)Новини дня.

Інформація про дату дня, назву тижня, погоду, свято.

3)Створення проблемної ситуації.

-Вранці їхала у тролейбусі і почула суперечку між пасажирами. Вони сперечалися, чия ж професія найголовніша. Працівники хлібозаводу доводили, що найголовніші вони, пекарі, бо вранці не буде випеченого хліба. Лікар доводив, якщо людина захворіє, то хто ж її вилікує? А кондуктор сказала, що без водія тролейбуса ми не доїдемо на роботу. А як ви думаєте?

4)Робота в парах.

-Перед вами картки зі зображеннями людей різних професій. Як ви думаєте, то яка з цих професій найголовніша? Чому?

ІІ. Повідомлення теми уроку.

1)-Усе, що нас оточує: будинки, дороги, автомобілі, предмети побуту, меблі – створено працею і розумом людей. Кожна людина обирає собі ту професію, яка їй подобається, яка до душі. Ту професію, у якій прагне досягти успіхів.

-Що означає слово «професія»?

Професія – це трудова діяльність, яка вимагає певних знань і вмінь.

-Які професії вам відомі?

-Як люди обирають собі професії?

-Чому одним цікаво те, що іншим видається складним чи нудним?

2)Перегляд відеоролику про професії людей.

-Про які професії ви дізналися вперше?

3)Робота з підручником (ст.81). Гра «Упізнай професію за малюнками».

-А що вам допомогло догадатися, що це саме ця професія?

4)Фізкультхвилинка «Професійні вміння» (учні виконують імітаційні рухи)

Кожна праця — це уміння,

Вміння справжні, професійні:

Так працює в нас жонглер,

Так веде авто шофер,

Так фарбує дім маляр,

Так ось грає сопілкар,

Так працює в нас двірник,

Так — завзятий танцівник,

Так саджає садівник,

Кухар так кришити звик.

Лікар так лікує всіх,

Клоун викликає сміх.

Стюардеса всіх вітає,

Футболіст м՚яча ганяє,

Режисер кіно знімає.

Так пливе спортсмен-плавець...

Кожний — справжній фахівець.

5)А чи знаєте ви професії своїх батьків? (на кожну відповідь вивішується фото з професіями батьків класу)

Запитання для обговорення.

1.-Хто використовує в своїй роботі дзеркало та гребінець?

-Як називається заклад, де він працює?

-Що робить перукар?

2.-Хто пече нам запашний хліб, булочки?

-А де працює пекар?

3.-Хто шиє та ремонтує нам одяг?

-Які інструменти у своїй роботі використовує швея?

4.-Хто у дитячому садочку розповідає казочки дітям, проводить різноманітні свята?

5.-Хто проводить уроки фізичної культури в садочку, у школі?

6.-Хто завжди вчасно приходить нам на допомогу?

-За яким номером треба телефонувати у разі пожежі?

-Чи впізнали ви своїх батьків?

6)Гра «Коробка загублених речей»

-Визначте, людині якої професії належать ці речі.

ІІІ.Рефлексія.

Вправа «Мікрофон».

-А ким ви мрієте стати?

Всі називають головною

Одну професію – школяр!

Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що мусиш ти набуть,

Не станеш у житті ніколи

Тим, ким в дитинстві мрієш буть.

-Який висновок можемо зробити з цього уроку?

(Всі професії важливі. А щоб бути хорошим фахівцем, спеціалістом, потрібно постійно вчитися, дізнаватися щось нове).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 січня 2022
Переглядів
885
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку