Урок "За що ти любиш мультфільми?"

Про матеріал
Конспект уроку з інтегрованого курсу " Я досліджую світ " 1 клас - "За що ти любиш мультфільми?" Тиждень " Мультфільми"
Перегляд файлу

Без имениЗа що ти любиш мультфільми?

І Ранкова зустріч 

1.  Привітання 

Запропонуйте учням утворити коло,усміхнутися і зняти долонькою зі своїх вуст посмішку та передати її сусідові; потім отримайте посмішку від свого сусіда та прикрасити нею своє обличчя.

2. Групове заняття. Гра з м’ячем «Усмішка»

На мяч приклейте усмішку. Передаючи його, промовляйте такі слова:

У класі усмішка гуляла

Діток наших звеселяла.

Отже, друже, поспіши

І новини розкажи.

3. Новини дня

Помічник вчителя (учень) подає інформацію за допомогою шаблону про дату дня, назву тижня, синоптичну хвилинку, кількість присутніх.

4. Обмін інформацією

  • Принесіть до класу іграшку мультиплікаційного героя (Марійка із мультфільму « Марійка і Ведмідь») і заховайте його.
  • Розкажіть дітям про свої сподівання, що сьогодні  на урок  прийде гість, але ви його не бачите.
  • Попросіть їх відшукати гостя, адже може він хоче погратися з дітьми у «Піжмурки».
  • Рухаючись по класі, діти шукають мультиплікаційного героя і називають його.

5. Вправа «Комплімент»

Передаючи Марійку – іграшку діти говорять компліменти Марійці.

II.Вправа «Літературні пазли»

  • Без имениЗапитайте в дітей, чи дивляться вони мультфільми? Які? Який мультфільм найулюбленіший?
  • Запропонуйте скласти пазли і продовжити речення.

 

Додаток 1

 

 

 

 

 

 

 

III. Вправа «Математична піраміда»

  • Без имениЗапропонуйте дітям на геометричних фігурах записати відповіді на запитання.

Додаток 2

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "піраміди малюнки"

 

 

 

 

 

Орієнтовні запитання для обговорення:

-Яке сьогодні число?

- Охарактеризуйте це число.

- Запишіть сусідів цього числа.

Без имени- Складіть і запишіть три вирази, щоб результат був 60 ( за таблицею)

Додаток 3

 

 

 

 

 

       доданок

    +     доданок

           сума

зменшуване

-        відємник

різниця

плюс

мінус

до  ___  додати

від  __ відняти

збільшити на ____

зменшити на

сума чисел

різниця чисел

 

IV. Робота в малих групах. Вправа «Абеткове містечко».

Запропонуйте дітям скласти і записати слово з тих букв, які заховалися в абетковому містечку ( Мультик).

Без имени Додаток 4

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "зошит з письма 1 клас інтелект україни"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Вправа «Кола на воді»

Запропонуйте дітям на кожну букву слова підібрати нове слово.

М – (мама, мило, муха...)

У – ( усмішка, Україна, урожай...)

Л – ( літо, листок, лимон...)

Т – (тато, три, тісто...)

К – ( кошеня, килим, калина...)

VI. Вправа «Конструктор»

Запропонуйте дітям із конвертів, які лежать на партах дістати геометричні фігури і скласти мультиплікаційного героя.                   

Додаток 5

Без имени

Пов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

 

VII. Вправа «З чого складається Капітошка». Робота в групах.

Без имениЗапропонуйте пригадати  дітям, які  властивості має вода. Запросіть їх до проведення цікавих дослідів з водою. Для кожної групи окремий дослід.

 Додаток 6

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "досліди з водою  фото"I група -  «Лід і вода» ( доводять, що лід легший за воду)

 

 

 

 

 

игры с водой лужаII група -  «Калюжа». Для цього експерименту потрібні губка, дві мисочки, одна з водою, інша пуста. Вчитель пропонує дітям опустити губку в миску з водою, а потім видушити її в пусту. Виконувати такі дії доти, доки не вимочиться вся «капюжа»  з першої миски.

 

 

 

 

III група – «Тоне не тоне». Зберіть різні предмети: пластикові кришечки, шматочки поролона, камінчики, гудзики, намистинки, деревяні брусочки, шматочки пінопоасту. Запропонуйте дітям по черзі кидати предмети в воду і спостерігати: тонуть чи ні.

игры с водой тонет не тонет 1

 

 

 

 

 

 

опыты с водой: сухая салфеткаIV група –  «Суха серветка»

Суху паперову серветку розміщуємо на дні склянки. В мисочку наливаємо воду, склянку перевертаємо і опускаємо її  на дно. Склянку доведеться тримати з силою, тому що вона спробує вистрибнути з води. Якщо акуратно опустити склянку на дно і потім дістати, то серветка, розміщена на дні склянки, залишиться сухою. Вода не зможе заповнити склянку і намочити серветку, оскільки в склянці залишилося повітря. Повітря в склянці стискається і створює тиск, який не дає воді заповнити всю склянку. Вода в склянці є лише біля верхнього краю.

Досліди з водою для дітейV група –«Живі квіти».                                                                              Створення «живих» квітів з паперу навчить малюка, що вода при намоканні стає важче - вбирає воду. Для цього вам буде потрібно кілька аркушів кольорового паперу, ножиці і тарілка з водою. Разом з дитиною намалюйте на папері контур квітів ромашки. Далі вам потрібно буде вирізати їх і закрутити пелюстки з допомогою ножиць. Готові «бутони» покладіть у воду і спостерігайте, як вони будуть розпускатися.

Цікаві експерименти ( режим доступу:https://www.youtube.com/watch?v=rERYf76Aue4

VIII. Вправа « Поляна вражень»

Запропонуйте дітям визначитися: твердження «всі мультфільми хороші» - істинне чи хибне.

IX. Вправа «Художній салон»

  • Запропонуйте кожній групі обрати конверти за кольорами.
  • Із частин, які є в конвертах, кожна група складає картинку, яка є частиною великої картини на дошці.
  • Обговорення складеної картини:

- Яка пора року на картині?

- Назвіть місяці весни?

- Як називається перший місяць весни?

- А останній?

- Хто з вас народився навесні?

- А в яких мультфільмах події відбуваються навесні?

Без имени

Додаток 7

 

 

 

 

https://cdn3.imgbb.ru/user/145/1457421/201603/8813e4a9840c7b6e18eefc07fa75ee9d.jpg

 

X. Рефлексія. Підведення підсумків.

  • Попросіть учнів поділитися враженнями про те, що їм сподобалося найбільше сподобалося, що викликало труднощі.
  •         Запропонуйте прикрасити дерево-пазл різнокольоровими листочками:

Без имениДодаток 8

 

Результат пошуку зображень за запитом "листок клена"

                                                                      - все зрозуміло                                                    

 

Результат пошуку зображень за запитом "пазл весна"Результат пошуку зображень за запитом "листок клена"                                                        

    --  не все зрозуміло

 

Пов’язане зображення

                          ---  не встигав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 серпня 2019
Переглядів
1442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку