За що ти любиш мультфільми?
І Ранкова зустріч
1. Привітання
Запропонуйте учням утворити коло,усміхнутися і зняти долонькою зі своїх вуст посмішку та передати її сусідові; потім отримайте посмішку від свого сусіда та прикрасити нею своє обличчя.
2. Групове заняття. Гра з м’ячем «Усмішка»
На м’яч приклейте усмішку. Передаючи його, промовляйте такі слова:
У класі усмішка гуляла
Діток наших звеселяла.
Отже, друже, поспіши
І новини розкажи.
3. Новини дня
Помічник вчителя (учень) подає інформацію за допомогою шаблону про дату дня, назву тижня, синоптичну хвилинку, кількість присутніх.
4. Обмін інформацією
5. Вправа «Комплімент»
Передаючи Марійку – іграшку діти говорять компліменти Марійці.
II.Вправа «Літературні пазли»
Додаток 1
III. Вправа «Математична піраміда»
Додаток 2
Орієнтовні запитання для обговорення:
-Яке сьогодні число?
- Охарактеризуйте це число.
- Запишіть сусідів цього числа.
- Складіть і запишіть три вирази, щоб результат був 60 ( за таблицею)
Додаток 3
доданок + доданок сума |
зменшуване - від’ємник різниця |
плюс |
мінус |
до ___ додати |
від __ відняти |
збільшити на ____ |
зменшити на |
сума чисел |
різниця чисел |
IV. Робота в малих групах. Вправа «Абеткове містечко».
Запропонуйте дітям скласти і записати слово з тих букв, які заховалися в абетковому містечку ( Мультик).
Додаток 4
V. Вправа «Кола на воді»
Запропонуйте дітям на кожну букву слова підібрати нове слово.
М – (мама, мило, муха...)
У – ( усмішка, Україна, урожай...)
Л – ( літо, листок, лимон...)
Т – (тато, три, тісто...)
К – ( кошеня, килим, калина...)
VI. Вправа «Конструктор»
Запропонуйте дітям із конвертів, які лежать на партах дістати геометричні фігури і скласти мультиплікаційного героя.
Додаток 5
VII. Вправа «З чого складається Капітошка». Робота в групах.
Запропонуйте пригадати дітям, які властивості має вода. Запросіть їх до проведення цікавих дослідів з водою. Для кожної групи окремий дослід.
Додаток 6
I група - «Лід і вода» ( доводять, що лід легший за воду)
II група - «Калюжа». Для цього експерименту потрібні губка, дві мисочки, одна з водою, інша пуста. Вчитель пропонує дітям опустити губку в миску з водою, а потім видушити її в пусту. Виконувати такі дії доти, доки не вимочиться вся «капюжа» з першої миски.
III група – «Тоне не тоне». Зберіть різні предмети: пластикові кришечки, шматочки поролона, камінчики, гудзики, намистинки, дерев’яні брусочки, шматочки пінопоасту. Запропонуйте дітям по черзі кидати предмети в воду і спостерігати: тонуть чи ні.
IV група – «Суха серветка»
Суху паперову серветку розміщуємо на дні склянки. В мисочку наливаємо воду, склянку перевертаємо і опускаємо її на дно. Склянку доведеться тримати з силою, тому що вона спробує вистрибнути з води. Якщо акуратно опустити склянку на дно і потім дістати, то серветка, розміщена на дні склянки, залишиться сухою. Вода не зможе заповнити склянку і намочити серветку, оскільки в склянці залишилося повітря. Повітря в склянці стискається і створює тиск, який не дає воді заповнити всю склянку. Вода в склянці є лише біля верхнього краю.
V група –«Живі квіти». Створення «живих» квітів з паперу навчить малюка, що вода при намоканні стає важче - вбирає воду. Для цього вам буде потрібно кілька аркушів кольорового паперу, ножиці і тарілка з водою. Разом з дитиною намалюйте на папері контур квітів ромашки. Далі вам потрібно буде вирізати їх і закрутити пелюстки з допомогою ножиць. Готові «бутони» покладіть у воду і спостерігайте, як вони будуть розпускатися.
Цікаві експерименти ( режим доступу:https://www.youtube.com/watch?v=rERYf76Aue4
VIII. Вправа « Поляна вражень»
Запропонуйте дітям визначитися: твердження «всі мультфільми хороші» - істинне чи хибне.
IX. Вправа «Художній салон»
- Яка пора року на картині?
- Назвіть місяці весни?
- Як називається перший місяць весни?
- А останній?
- Хто з вас народився навесні?
- А в яких мультфільмах події відбуваються навесні?
Додаток 7
X. Рефлексія. Підведення підсумків.
Додаток 8
- все зрозуміло
-- не все зрозуміло
--- не встигав