Урок за темою: "Множення та ділення звичайних дробів"

Про матеріал
Матеріали уроку містять тему, мету, завдання, хід уроку. Розробка розрахована для учнів 6-х класів під час дистанційого навчання.
Перегляд файлу

Друже! Ти протягом дистанційного навчання чимало прикладав зусиль. Сподіваюся, і зараз працюватимеш швидко та добре. Успіху!

2.png

Урок №6

Тема: «Множення та ділення звичайних дробів»

Мета: узагальнити та систематизувати знання та вміння з множення та ділення звичайних дробів.

Наприкінці цього уроку ти зможеш:

1) закріпити вміння та навички виконання множення та ділення звичайних дробів у завданнях різних типів;

2) розвивати вміння застосовувати прийоми логічного мислення (аналіз, синтез, порівняння, систематизація, класифікація, узагальнення);

3) розвивати увагу, спостережливість, допитливість, кмітливість, інтерес до навчання.

1.pngТи, напевно, вже у зошиті записав дату прилади для роботи маєш.

 Зараз на одному занятті ми розглянемо дві дії зі звичайними дробами – множення та ділення. Як ти думаєш, чому? Чи є спільні дії у процесі множення та ділення звичайних дробів? (Так, спільне правило визначення знаку результату). Ми його вже повторювали, адже це правило для множення та ділення будь-яких чисел. Крім того, ділення на звичайний дріб означає множення на обернений дріб. Водночас можна записати й окремі алгоритми. Отже, узагальнимо виконання множення та ділення звичайних дробів у завданнях різних видів.

7.jpgМноження  звичайних  дробів: 
1). Перетворюємо мішані числа в неправильні дроби

2). Множимо чисельник на чисельник, знаменник на знаменник.

3). Скорочуємо.

4). Виділяємо цілу частину

5). Знак  - ?     Правило:                     (+) × (+) = (+)

                       (+) × (-) = (-)

                        (-) × (+) = (-)

                      (-) × (-) = (+).

7.jpgДілення звичайних дробів:

1). Перетворюємо мішані числа в неправильні дроби 

2). Множимо  чисельник на знаменник, а знаменник на чисельник.

3). Скорочуємо.

4). Виділяємо цілу частину.

5). Знак  - ?     Правило:          (+) / (+) = (+)

              (+) / (-) = (-)

              (-) / (+) = (-)

            (-) / (-) = (+)

Виконай тестові завдання для самоконтролю. Обери правильну відповідь.
6.png

ТЕСТ №6

Увага! Час виконання – 30 хвилин. Обробка результату відбудеться протягом дня. Надсилай відповіді на почтову адресу: lookss19951004@gmail.com

Завдання 1                                                                               Кількість балів: 3

Виконай дії:

1)                     2)                    3)

4)                     5)                  6)        

Відповіді:   

1)     ____        2)         ____    3)      ____     4)     _____     5)       _____   6)

Завдання 2                                                                             Кількість балів: 2

Знайди значення виразу:

1)      =……. 

20200604_133646.jpg
Завдання 3                                                                             Кількість балів: 2 + 1

Обчисли значення виразу зручним способом: =…

20200604_134009.jpg

ЗГАДАЄМО!

а * (в + с) = а*в +а* с              а*в +а* с = а * (в + с)

За правильну відповідь нараховується два бали за завдання та один додатковий бал за раціональний спосіб обчислень.

Завдання 4                                                                           Кількість балів: 1+1

Обчисли зручним способом:

20200604_134534.jpg Отримай відповідь, проаналізуй можливі способи розв’язання:

1) послідовне виконання дій;

2) використання переставної та сполучної властивостей множення – групування множників.

 

ЗГАДАЄМО!

а * (в * с) =( а*в) * с              а*в  = в* а

За правильну відповідь нараховується один бал за завдання та один додатковий бал за раціональний спосіб обчислень.

Завдання 5                                                                              Кількість балів: 2

Ширина прямокутного паралелепіпеда дорівнює дм, його довжина в разів більша за довжину, а висота складає 45% ширини. Знайди об’єм паралелепіпеда.

А)  512                          Б)    256                                    В)   1024                          

Які формули ми повторили? Наведи приклади. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

5.jpgМені б хотілося, щоб урок не закінчувався, а тобі? Чи зможеш виконати завдання – варіант 3 № 191 3/,4/, 200 6/, 201, 206 із збірки задач і контрольних робіт (авт. Мерзляк А.Г. та інш.? Вірю в тебе!  (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Рабінович Ю.М., Якір М.С. Математика. 6 клас: збірник задач і контрольних робіт. Харків. Гімназія, 2018.

Оціни свою роботу за допомогою відрізка, на одному кінці якого 0 (означає «не зрозуміло»), а на іншому 1 («все зрозуміло»), постав позначку успішності твоєї роботи. Подумай та запиши причину утруднень. Сьогоднішній урок закінчено! Чекаю тебе на заліковому уроці! До побачення, юний ерудите.
 

 

docx
Додано
27 вересня 2020
Переглядів
601
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку