28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Урок. "Задачі на рух. Задачі прикладного характеру."

Про матеріал

Сформувати вміння складати рівняння до розв'язування текстових задач, вміння вибирати і вико­ристовувати необхідну інформацію для розв'язування задачі, ставити запитання до умови задачі. Формувати вміння логічно мислити і правильно та чітко виражати свої думки;використовувати свої знання в нових ситуаціях. Виховувати наполегливість,культуру спілкування,віру у власні сили.

Перегляд файлу

Тема: Числові та буквені вирази. Рівняння. 5 клас.

Урок 5.

Тема. Розв’язування текстових задач на рух.

Мета: Сформувати вміння складати рівняння до розв’язування текстових задач, вміння вибирати і вико­ристовувати необхідну інформацію для розв'язування задачі, ставити запитання до умови задачі. Формувати вміння логічно  мислити і правильно та чітко виражати свої думки;використовувати свої знання в нових ситуаціях. Виховувати наполегливість,культуру спілкування,віру у власні сили.

 Тип уроку: застосування знань і вмінь .

Епіграф уроку

«Математика безмежно різноманітна і міститься у всьому»

Хід уроку

І.Організаційний момент.

- Привітання, вступне слово вчителя, оголошення теми та мети уроку, очікуваних результатів.

- Перевірка домашнього завдання за зразком

№399

а) 8х-4х+5=25;      б) (у-12)·36=1260      в) 851:(13+х)=37;  г) (х-12):13=82

     4х=25-5;                у-12=1260:36;           13+х=851:37;        х-12=82·13;

     4х=20;                   у-12=30;                    13+х=23;               х-12=1066;

     х=20:4;                  у=30-12;                     х=23-13;                х=1066+12;

     х=5.                       у=18.                           х=10.                    х=1078.

№401

Нехай на плаття пішло х м тканини, (х+24+36) м вся тканина, отже

х+24+36=80;

х+60=80;

х=80-60;

х=20 (м)

Відповідь: 20 м тканини пішло на пошив платтів.

  • Мотивація дітей на роботу.

Стратегія «Асоціативний кущ» УСПІХ

Учні висувають пропозиції («допомога», «знання», «наполегливість», «уважність», «самоконтроль», «співпраця»,«досконала підготовка», «мета»)

 

III. Відпрацювання знань

1. Продовжити незакінчене математичне речення

1) Рівняння – це ...                                                 /рівність, яка містить невідоме/.

2) Корінь рівняння – це ...

                                        /число, яке перетворює рівняння у правильну рівність/.

3) Розв'язати рівняння – це означає...

                                                   /знайти всі його корені або довести, що їх немає/.

2. Спростіть вираз:

a) -9m + 3m;        б) 0,6b b;       в) -2 (а + 3);      г) 0,5 (-х - 3).

 

3. Розв'яжіть рівняння: (4 учні до дошки)

а) 3х 2 = х + 3;     б) х - 3 = х;     в) 2 (х - 3) = 4;      г) 2 (х - 3) = х + 5.

4. Знайди помилку в рівняннях: (поки учні працюють біля дошки – решта учнів шукають помилки)

1) 413 -2 х  = 336 + 41,              2) 5 (х +10) = 135,          3) 3 (2 х + 4 ) = 612,

   413 – 2 х  = 367;                        5 х +10 = 135;                 2 х + 4 = 26.

5. Якими величинами можна описати рух якого-небудь предмета, наприклад, автомобіля або пішохода? (час, швидкість, відстань або шлях)

6. Як обчислити відстань, знаючи час і швидкість руху? (S = t ).

IV. Вироблення вмінь

Робота з підручником.

№415-418, 422, 426, 427.

Фізхвилинка «Буратіно»

Закрийте очі, відчуваєте, як виросли ваші носики. А зараз вмочіть свої носики в чорнило і намалюйте геометричні фігури, які ви знаєте.

(трикутник ,квадрат,коло)

 

Додаткові завдання.

1. З двох міст, відстань між якими 400 км, одночасно вирушили велосипедист і мотоцикліст. Швидкість мотоцикліста 76 км/год. Знайти швидкість велосипедиста, якщо вони зустрілись через 4 год після початку руху.

2. З одного річкового порту в одному напрямку вирушили одночасно катер та пароплав. Швидкість пароплава 44 км/год, а катера 58 км/год. Яка відстань буде між ними через 5 год?

V. Підсумки уроку

Отже, сьогодні на уроці ми:

  • навчалися розв'язувати задачі на рух за допомогою рівнянь;
  •  відпрацювали навички розв'язування рівнянь та виконання арифметичних дій з раціональними числами;
  •  виконували охайні записи у зошиті;
  •  показали свої творчі здібності.

 

VI. Домашнє завдання:

Прочитати §12, виконати №419,423,428.

Творче завдання скласти авторську задачу на рух та супроводити її ілюстрацією.

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Інкл
Додано
26 жовтня 2018
Переглядів
178
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку