Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок "Загальна будова органів дихання. Голосовий апарат.

Про матеріал
Даний конспект уроку може бути використаний у класах інтенсивної педагогічної корекції під час вивчення даної теми. Передбачено запис опрного конспекту та робота з підручником.
Перегляд файлу

Тема:  Загальна будова органів дихання.Голосовий апарат.

Цілі уроку: поглибити знання учнів про суть процесу дихання, його значення в обміні речовин і перетворенні енергії в організмі людини; розглянути будову органів дихання в зв`язку з їх функціями;  механізм утворення голосу; ознайомити школярів з профілактикою захворювань голосових зв`язок.

Тип  уроку:  комбінований.

Форми роботи: евристична бесіда, фронтальне опитування, розповідь учителя з елементами бесіди, перегляд відеоматеріалів на відповідну тематику, самостійна робота із підручником, складання і запис у зошит опорного конспекту.

Основні поняття і терміни: органи дихання, дихальні шляхи, носова порожнина, глотка, мигдалики, гортань, голосові зв`язки, трахея, бронхи, легені, альвеоли.

Обладнання: тематичні таблиці та відеоматеріали, муляж органів дихання людини.

                                      Хід уроку.

1.Організація класу.

2. Перевірка домашнього завдання і актуалізація опорних знань. (фронтальне опитування). Чи всім організмам на нашій планеті потрібний кисень? Назвіть анаероби. А людина—аероб чи анаероб? Що таке дихання?  Яке значення дихання для організмів? Які є етапи дихання? Охарактеризуйте кожен етап дихання. Який механізм проникнення кисню у кров у легеневих пухирцях? Де відбувається клітинне дихання? Як пливає на клітинне дихання тютюн, алкоголь та наркотики?

3. Мотивація навчальної діяльності.  ( евристична бесіда). Чому лікарі радять вдихати повітря через ніс? Що відбувається з повітрям при його вдиханні через ніс?

4.Вивчення нового матеріалу. ( розповідь учителя з елементами бесіди, самостійна робота із підручником, складання і запис у зошит опорного конспекту.)

                             План.

  1. Будова дихальної системи.
  2. Дихальні шляхи.(глотка, гортань, трахея)
  3. Голосовий апарат.
  4. Анатомічна будова легенів
  5. Альвеоли.

Запис у зошит опорного конспекту.

  • Дихальна система складається із дихальних шляхів і легенів.
  • Дихальні шляхи—носова порожнина,глотка,гортань, трахея, бронхи.
  • У гортані розташовані голосові зв`язки, завдяки яким утворюється звук.
  • Бронхи розгалужуються і утворюють бронхіальне дерево, найтонші бронхи називаються бронхіоли.
  • Одиницею будови легень є альвеоли—легеневі пухирці.
  • Легені укриті плеврою, яка утворює плевральну порожнину, у якій від`ємний тиск.

 

5.Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.  (перегляд та обговорення відеоматеріалів на відповідну тематику).

6.Домашнє завдання. Параграф  підручника, опорний конспект.

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, 8 клас, Розробки уроків
Інкл
До підручника
Біологія 8 клас (Матяш Н.Ю., Остапченко Л.І., Пасічніченко О.М., Балан П.Г.)
Додано
16 січня
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку