Урок "Закріплення з розділу Іменник"

Про матеріал
Закріплення знань і вмінь учнів із розділу "Іменник" для учнів 4 класу. Урок КВК.
Перегляд файлу

Тема. Закріплення знань і вмінь із розділу «Іменник» (урок – КВК).

Мета. Узагальнити і закріпити знання про іменник як частину мови. Вчити дітей творчо мислити; розвивати кмітливість, пам’ять, мовлення. Виховувати почуття колективізму, гумору.

                                Хід уроку

Перевірка готовності команд для участі у КВК. Вибір капітанів і назви команди.

Вчитель: - Увага! Діти, ми з вами закінчили вивчати тему «Іменник». Сьогодні настав час перевірити ваші знання з цієї теми.

Відкриваємо клуб веселих і кмітливих.

  1. «Привітання»

-Наша команда називається «Допитливі».

Допитливих ми ввічливо

З собою в путь візьмемо.

«Іменник» вже всі вивчили,

Удачі щиро зичимо.

«Для нас,- ми кажем сміло,-

І море по коліно!».

 

            -Наша команда називається «Чомучки».

Ми веселі чомучки,

Хочем все на світі знать.

А чому гуляє вітер?

А чому лягає спать?

Про іменник все розкажемо,

Що неясно вам , підкажемо,

То ж питайте. Не баріться,

З нами грайте, веселіться!

 

Вчитель: - Ось і привітались дві команди. А тепер розпочнемо змагання. Бажаю успіхів!

 

  1. «Розминка»

Кожній команді дається завдання: відгадати слово- іменник.

  1. Неістота, загальна назва, споріднене зі словом «жити», середній рід, однина. (Життя)
  2. Неістота, загальна назва, споріднене зі словом «батько», жіночий рід, однина. (Батьківщина)     
  1. «Конкурс капітанів»
  1. Написати, яка частина мови називається іменником.
  2. Придумати речення, в якому вжито якомога більше іменників.

 

 

Вчитель: - Поки капітани команд готують відповіді, учасники команд проведуть наступний конкурс.

 

  1. «Загадки»

Кожній команді пропонується відгадати загадки.

Дати словам- відгадкам характеристику як іменника.

Істота / неістота, власний / загальний, рід, число.

 

  1. Має роги і ноги,

А держиться підлоги. (Стіл)

  1. Стоїть в стайні,

Вівса просить

І на собі хлопців возить. (Кінь)

 

  1. Вчитель підводить підсумки перших чотирьох конкурсів.
  2. «Слова – перевертні»

Учасникам пропонується відгадати слова – перевертні.

                      Набір слів № 1

даско – садок

ласи – сила

шитоз – зошит

леоп – поле

інкво – вікно

каірч – річка

 

                 Набір слів № 2

 

літс – стіл

тівре – вітер

атрап – парта

рівед – двері

ясніп – пісня

азкак – казка

 

Перемагає та команда, що швидше виконала завдання.

 

  1. Музична пауза.
  2. Добери антоніми.

Вчитель називає іменники, діти повинні дібрати до них антоніми. Перемагає та команда, що більше дібрала слів за 1 хв.

 

              Набір слів № 1

 

Вечір – ранок

Літо – зима

Мир – війна

Ворог – друг

Спека – холод

Світло – темрява

Схід –захід

 

          Набір слів № 2

Осінь – весна

Радість – горе

День – ніч

Любов – ненависть

Кінець –початок

Добро – зло

Небо – земля

 

  1. З даного слова утворити іменники.

 

Б Р А Т Е Р С Т ВО

 

Команда, що складає більше слів за хвилину, перемагає.

 

  1. Домашнє завдання.

 

Вчитель пропонує учасникам кожної команди придумати кінцівку вірша.

 

Ми навчилися писати,

Ми навчилися читати…

 

Вчитель підводить підсумки і визначає команду – переможця.

Переможці нагороджуються « Дипломом» і солодким призом.

Всі інші учасники – солодким призом і кольоровими листівками з побажанням перемоги в наступному КВК.

 

Вчитель: - Ось і закінчився наш незвичайний урок . Ви показали добрі знання з теми «Іменник». Хочу відзначити, що добрими помічниками для вас були кмітливість, колективізм, добре почуття гумору, міцні знання.

 

docx
Додано
30 березня 2019
Переглядів
540
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку