14 квітня о 18:00Вебінар: Як урізноманітнити вивчення французької мови в класі та дистанційно

Урок "Застосовуємо знання щодня"

Про матеріал
Урок розроблений до підручника Я досліджую світ (І. В. Грущинська, З. М. Хитра) до теми "Людина і світ ".за програмою Савченко для 2 класу НУШ.
Перегляд файлу

Я досліджую світ

2 клас

(до підручника  І. В. Грущинська, З. М. Хитра)

Тема: Застосовуємо знання щодня    (Людина і світ )

Мета: формування предметних компетентностей: перевірити та узагальнити  знання учнів про сторони світу, материки, країни, народи, які є на Землі, вміння розрізняти штучні та природні матеріали, розвивати вміння встановлювати причини і наслідки, розвивати пізнавальну активність дітей, допитливість, самостійність, спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати,робити висновки ; розвивати почуття патріотизму, виховувати дружні відносини і взаємоповагу у шкільній родині, почуття гордості за свою школу, країну, готовності бути гідним громадянином України.

формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: формувати здатність пригадувати необхідні знання і способи дій для виконання завдань, активно відтворювати необхідну інформацію, виявляти ініціативу під час виконання завдань;

соціальної: учити проявляти ініціативу, продуктивно співпрацювати з усіма однокласниками;

загальнокультурної: удосконалювати вміння дотримувати норм мовленнєвої культури, ефективно застосовувати навички мовлення під час спілкування

Хід уроку

І Ранкова зустріч

 Вітання

Ранок добрий, діти милі!

Посміхніться всі донині.

Тему сьогодні пам’ятаймо

Про Україну не забуваймо!

-Я рада вас сьогодні вітати на нашім ранковім колі і сьогодні ми говоримо про нашу Батьківщину!

Зробімо наше вітання незвичним. Уявіть собі, що в центрі кола – це наша вся країна (дитяча карта України).  Привітайтесь з усією країною за вашим бажанням, як би ви хотіли привітати нашу Україну.

Групове заняття

-Для нашого групового заняття вам потрібно обєднатися у дві групи – хлопчики та дівчатка.

А тепер вам потрібно вивчити невеличкий віршик та гарно, всі разом, продекламувати його, а я це все запишу на камеру і потім ми подивимось, що у нас вийшло.

1 група (хлопчики):

Хто ти хлопчику маленький?

Син я України – неньки!

Українцем я зовуся –

Й тою назвою горжуся!

                                                                              Ю. Шкрумеляка

2 група (дівчатка):

Хто ти дівчинко маленька?

Доня України-неньки.

Українкою зовуся –

Й тою назвою горжуся!

                             Ю. Шкрумеляка

Обмін інформацією. 

 Гра «Назви місто».

Діти називають місто, село чи селище в Україні і беруть за руку свого сусіда і так по черзі, щоб утворилося єдине коло.

Гра «Країна чудес».

Вчитель називає річку, море, гори і т.д. України, а діти розповідають один одному у парах, що вони знають про те, що назвав вчитель.

(Карпатські гори, Тарас Шевченко, Дніпро, Азовське море, Київ і т.д.)

Вправа «Мікрофон».

Діти передають мікрофон і називають місце, де їм найбільше сподобалося в Україні.

Щоденні новини.

-Діти, ось послухайте вірш про Україну.


Україна – рідна ненька!

В цій країні я живу.

Всі живем: і син, і донька,

І з усіма я дружу.

Я люблю свою країну

Гори, ріки і поля

Тут моя Батьківщина

І рідна матінка моя.

Карпати, Київ і Дніпро –

Це все скарби країни

Друже, пам’ятай завжди!

Шануй і ціни рідну країну!


Крісло автора

-Україна! Яка чудова країна! Тут ми народилися і живемо. Україна є найбільшою країною у Європі. Столицею України є Київ. У Києві головна вулиця – Хрещатик, але вона є й найкоротшою вулицею в нашій країні.

-Діти, а чи знаєте ви, що в Україні є 5 замків? Ми обов’язково на уроках дізнаємось про них побільше.

Україна також славиться козаками і Запорізькою Січчю.

-Сьогодні і за весь тиждень ми з вами дізнаємось дуже багато про Україну, її історію та традиції.

ІІ Фізкультхвилинка

ІІІ Самостійна робота учнів

Діагностична робота

  1.               Горизонт – це..

А) один оберт Землі навколо Сонця.

Б) уявна лінія між небом і землею.

2. Як називається велика ділянка суходолу, яка з усіх боків  омивається океаном.

А) материк

Б) країна

В) півкуля

3.Як називається прилад, що допомагає визначити сторони горизонту?

А) термометр

Б) карта

В) компас

4. Запиши назви основних сторін світу

_____________________________________________________________________

5.Підкресліть назви материків

Північна Америка, Бразилія, Європа, Італія, Франція, Австралія, Антарктида, Білорусія, Південна Америка, Чехія, Африка.

6.  Виберіть і поєднайте  назви природних матеріалів

Бавовна               льон                  поролон            синтепон

 

Природні матеріали

 

Вовна                дерматин                  шкіра             нейлон

7 Вислови свою думку
Винахідники- це_____________________________________________________________

__________________________________________________________________________

2 варіант

  1.               Екватор – це

А) уявна лінія між небом і землею.

Б) уявна лінія, що розташована на однаковій відстані від Північного й Південного полюсів

2. Скільки материків є на Землі

А)  5

Б)  6

В)  7

3 На якому материку ми живемо.

А) Євразія

Б)  Австралія

В)  Південна Америка

4. Запиши найбільші міста України_____________________________________________

5 .Підкресліть назви материків,

Канада, Греція, Австралія, Бразилія, Європа, Франція, Африка,  Північна Америка, Антарктида,

Білорусія, Південна Америка, Чехія.

6. Виберіть і поєднайте  назви штучних матеріалів

Бавовна               льон                  поролон            синтепон

 

Штучні матеріали

 

Вовна                дерматин                  шкіра             нейлон

7 Вислови свою думку

Винахідники- це ______________________________________________________________________

 

РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи

Самооцінювання

смайлик оцінкаЧи задоволений ти своєю роботою ? Познач смайлик.

 

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

 

Оцінювання

VV   Має значні успіхи;

V  демонструє помітний прогрес; 

?  досягає результату з допомогою вчителя;

!   ще потребує уваги і допомоги

ІV Підсумок уроку

 

docx
Додав(-ла)
Гладун Любов
Додано
22 березня 2020
Переглядів
1150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку