19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Урок "Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини"

Про матеріал
Набуття життєвих компетентностей через формування уявлення дітей про те, який шлях проходить зерно щоб стати хлібом, познайомити з різновидами зерняток, розвивати вміння досліджувати невідомі явища, бажання дізнаватися щось нове, цікаве, виховувати любов та бережливе ставлення до хліба, пошану до хліборобської праці.
Перегляд файлу

Клас: 2                                                Вчитель: Задорожня В.С.

Предмет: Я досліджую світ                    Урок № 19

Підручник: Н.Бібік, Г.Бондарчук  «Я досліджую світ» ч.1

Тема: «Збираємо врожай. Від зернятка  до хлібини» 
Мета: Набуття життєвих компетентностей через формування уявлення дітей про те, який шлях проходить зерно щоб стати хлібом, познайомити з різновидами зерняток, розвивати вміння досліджувати невідомі явища, бажання дізнаватися щось нове, цікаве, виховувати любов та бережливе ставлення до хліба, пошану до хліборобської праці. 

Результати навчання. Учні наприкінці уроку вміють:

- розпізнавати осінні зміни;

- розповідати про процес отримання хліба з пшениці;

- називати професії людей, що задіяні у збиранні врожаю та виготовленні хліба;

- називати машини, які задіяні у процесі виготовлення хліба;

- вибирати зерна пшениці;

- розрізняти зерна за різними ознаками.

Хід уроку

  1.              Організація учнів на навчальну діяльність.
  2.              Ранкове привітання з Ведмедиком.

Учні по черзі обирають привітання та вітаються з вчителем.

G:\мамино\2 клас\Додатковий матеріал\FB_IMG_1560915240308.jpg

  1.              Обрати свій настрій на початку уроку.

Прикріпити прищіпку на смайлик червоного, жовтого або зеленого кольору.

  1.              Актуалізація опорних знань.
  •                 Повторення віршика через мнемотехніку «Все – із доброго чи злого…»

Все – із доброго чи злого –

Починається з малого.

Листя виросте з листочка,

З нитки витчеться сорочка.

Хліб – з маленької зернини,

Дощ – із чистої краплини.

День турботою почнеться –

Все довкола усміхнеться.

Проганяй мерщій дрімоту

І рукам давай роботу.

І роби невтомно, вміло

Хоч мале, та добре діло. (Микола Сингаївський)

  •                 Запитання вчителя: Який сьогодні день? Число? Пора року? А що було вчора? А що буде завтра?
  1.              Оголошення теми уроку.

   Ми сказали, що хліб починається з маленької зернини,. Тому ми сьогодні будемо досліджувати шлях зернинки.

А допоможуть нам слова-відгадки загадок.

Відгадування загадок

По полю бродить,

Зерно молотить,

Жне, косить,

Хліба не просить. (Комбайн.)

Маю жовтий вусок,

Запашний колосок.

Буде з мене мука

Й паляниця м'яка. (Пшениця.)

Наче сонце, на столі

Свіжа паляниця...

То на славу уродила

Золота ... (пшениця).

Хоч не солодкий, та дуже смачний.

Хоч і дешевий, проте дорогий.

Сядем обідати - він на столі.

Люблять його і дорослі, й малі. (Хліб.)

  1.              Робота з підручником.
  1.              Назвати професії людей, зображених на малюнках. Що роблять ці люди?

Відповідь:  тракторист, пекар, водій, мірошник, комбайнер, продавець /продавчиня.

  1.              Вчитель читає ст..30

«Хліб – це достаток. З давніх-давен українці шанували хліб. Якщо шматок хліба падав додолу, його піднімали і цілували. Про хліб говорили і говорять з повагою.

З хлібом-сіллю на вишитому рушнику зустрічають в Україні почесних гостей.

Учені довели, що хліб – єдиний продукт, який вживають у їжу і цінують у всьому світі люди різних національностей і релігій»

     Фізкультхвилинка.

  1.              Гра «Попелюшка». Умова: розкласти зернятка із пакунку на відповідне місце.

Зернятка рису, соняха, фасолі, пшениці, гречки та кавуна потрібно розкласти на відповідні малюнки-наклейки.

 

Завдання дається по групам.

  1.              Перегляд відео «Як створюється хліб».
  2.              Дослідження за підручником поетапного процесу створення хлібу (плуг, сіялка, комбайн, млин, пекарня, магазин).

Гра «А що потім?»

 Давайте  пограємо у гру «А що потім?». Гру починаю я. Щоб виростити добрий урожай зерна, треба спочатку підготувати поле до посіву. А що потім? Хто перший підніме ручку, тому я надам слово і   той повинен швидко і правильно продовжити розповідь: «Удобрити ґрунт». «А що потім?» «Зорати поле». Хто не зможе назвати, тому ми будем дружно допомагати. (Гра триває доти, доки діти не назвуть останній етап: «Хліб на столі» або «Хліб у магазині».)

  1.        Гра «Зберемо хлібину». Умова: із поданих продуктів обрати ті, які додають у хліб при виготовленні.

Дано: малюнки борошна, води, солі, дріжджів, крахмалу, картоплі, оцету, соди, масла рослинного, сала, м’яса.

Групова робота

  1.        Проект «Посадимо зернятко».

У підготовлений грунт посадимо насіння (за вибором учнів).

  1.        Домашнє завдання. Розкажи, що печуть із борошна у тебе вдома.
  2.        Рефлексія з кубиками лего. Із червоного жовтого та зеленого кубиків треба обрати відповідний із настроєм на кінець уроку.
  3.        Оберіть розмальовку (відповідно до теми уроку) та завершіть її.
  4.        Наповнюємо лепбук «Наша Україна» малюнками.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Природничі науки, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
25 березня 2020
Переглядів
1022
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку