Тема уроку. Застосування різних способів розкладання многочленів на множники.
Мета уроку: систематизувати і узагальнити знання і вміння про різні способи розкладання многочленів на множники; сформулювати загальний алгоритм виконання дій під час розкладання многочленів на множники декількома способами; формувати навички застосування різних способів розкладання многочленів на множники; виховувати інтерес до процесу навчання, вміння звертатися до власного досвіду, культуру математичної мови і записів.
Тип уроку: застосування знань, формування вмінь і навичок.
Тема уроку. Застосування різних способів розкладання многочленів на множники.
Мета уроку: систематизувати і узагальнити знання і вміння про різні способи розкладання многочленів на множники; сформулювати загальний алгоритм виконання дій під час розкладання многочленів на множники декількома способами; формувати навички застосування різних способів розкладання многочленів на множники; виховувати інтерес до процесу навчання, вміння звертатися до власного досвіду, культуру математичної мови і записів.
Тип уроку: застосування знань, формування вмінь і навичок.
Епіграф до уроку:
Алгебра щедра, вона часто дає більше, ніж у неї просять.
Ж. Даламбер
Хід уроку:
Добрий день, діти. Рада всіх вас бачити. Тема нашого уроку - «Застосування різних способів розкладання многочлена на множники».
Д.
3) Учні проводять класифікацію даних многочленів за способом розкладання на множники.
У результаті учні збирають таблицю.
Метод розкладання на множники
Винесення спільного Формули скороченого Спосіб
множника за дужки множення групування
Робота в командах. На останній парті кожного ряду знаходиться листок з завданнями (по два завдання на кожну парту). Ці ж завдання записані на дошці. Учні, які отримали листок, виконують перші два завдання (дозволяється спільна робота) і передають листок учням, які сидять попереду, після чого підключаються до роботи всього класу.
Робота вважається закінченою, коли вчитель отримує три листка (по кількості рядів) з виконаними всіма завданнями.
Перемагають учні того ряду, в якому буде вирішено всі приклади.
Завдання:
Розкласти на множники:
1) ; 2) ; 3) .
;
;
1) при кожному цілому значенні n значення виразу ділиться на 8;
2) значення виразу ділиться на дане число:
а) на 600; б) на 100; в) на 7; г) на 7.
Діти, сьогодні на уроці ви пригадали і систематизували вивчений раніше матеріал: формули скороченого множення, різні способи розкладання многочленів на множники; розв’язували різноманітні вправи, використовуючи отримані знання.
А тепер я хочу дізнатися чи сподобався вам цей урок, чи щось можна було змінити? Чи вдалося вам заповнити прогалини в знаннях?