Урок "Застосування різних способів розкладання многочленів на множники"

Про матеріал

Тема уроку. Застосування різних способів розкладання многочленів на множники.

Мета уроку: систематизувати і узагальнити знання і вміння про різні способи розкладання многочленів на множники; сформулювати загальний алгоритм виконання дій під час розкладання многочленів на множники декількома способами; формувати навички застосування різних способів розкладання многочленів на множники; виховувати інтерес до процесу навчання, вміння звертатися до власного досвіду, культуру математичної мови і записів.

Тип уроку: застосування знань, формування вмінь і навичок.

Перегляд файлу

Тема уроку. Застосування різних способів розкладання многочленів на множники.

Мета уроку:  систематизувати і узагальнити знання і вміння про різні способи розкладання многочленів на множники; сформулювати загальний алгоритм виконання дій під час розкладання многочленів на множники декількома способами; формувати навички застосування різних способів розкладання многочленів на множники; виховувати інтерес до процесу навчання, вміння звертатися до власного досвіду, культуру математичної мови і записів.

Тип уроку: застосування знань, формування вмінь і навичок.

     Епіграф до уроку:

                                 Алгебра щедра, вона часто дає більше, ніж у неї просять.

                                                                                                            Ж. Даламбер

Хід уроку:

  1. Організаційний момент

Добрий день, діти. Рада всіх вас бачити. Тема нашого уроку - «Застосування різних способів розкладання многочлена на множники».

  1. Актуалізація опорних знань
  1. «Бліц-опитування»
  • Які вирази називаться одночленами?
  • Які одночлени називаються подібними?
  • Що називають многочленом?
  • Що означає розкласти многочлен на множники?
  • Які способи розкладання многочленів на множники вам відомі?
  1. Установіть відповідність між виразом та тотожно рівний йому виразом
  1.                    А.
  2.                       Б. (
  3.                       B.
  4.                      Г.

                                   Д.

3) Учні проводять класифікацію даних многочленів за способом розкладання на множники.

        У результаті учні збирають таблицю.

Метод розкладання на множники

 

 

Винесення спільного            Формули скороченого                     Спосіб

 множника за дужки                      множення                             групування

                                           

                                         

                                 

 

  1. Застосування знань, вироблення вмінь
  1. «Математична естафета»

Робота в командах. На останній парті кожного ряду знаходиться листок з завданнями (по два завдання на кожну парту). Ці ж завдання записані на дошці. Учні, які отримали листок, виконують перші два завдання (дозволяється спільна робота) і передають листок учням, які сидять попереду, після чого підключаються до роботи всього класу.

Робота вважається закінченою, коли вчитель отримує три листка (по кількості рядів) з виконаними  всіма завданнями.

         Перемагають учні того ряду, в якому буде вирішено всі приклади.

Завдання:

Розкласти на множники:

                                                           

               

                      

                                                

                                                                  

                                          

                           

 

  1. Розв’яжіть рівняння і прокоментуйте хід розв’язання.

1) ;       2) ;       3) .

 

  1. «Творче завдання». Поставте замість зірочок такі одночлени, щоби справджувалася тотожність

      ; 

;

  1. (3x - *)2 = 9x2 24x +*

 

  1. Доведіть, що:

1) при кожному цілому значенні n значення виразу ділиться на 8;

2) значення виразу ділиться на дане число:

а) на 600; б) на 100; в) на 7; г) на 7.

 

  1. Підсумки уроку

      Діти, сьогодні на уроці ви пригадали і систематизували вивчений раніше матеріал: формули скороченого множення, різні способи розкладання многочленів на множники; розв’язували різноманітні вправи, використовуючи отримані знання.

       А тепер я хочу дізнатися чи сподобався вам цей урок, чи щось можна було змінити? Чи вдалося вам заповнити прогалини в знаннях?

 

  1. Домашнє завдання

№ 1. Розкладіть на множники:

1) ; 2) ; 3) ; 4) ; 5) .

№ 2. Розв’яжіть рівняння:

1) ; 2) .

№ 3. Розкладіть на множники:

1) ; 2) ; 3) .

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
25 липня 2018
Переглядів
1052
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку