Урок "Займенник. Контрольна тестова робота"

Про матеріал
Перевірити й оцінити рівень навчальних досягнень із розділу «Займенник, його відмінювання й правопис», перевірити знання й уміння, необхідні для правильного використання займенників у мовленні; удосконалити вміння логічного мислення, порівнювати, узагальнювати, робити висновки.
Перегляд файлу

Займенник

Контрольна тестова робота

 

  І  рівень                                   Кожна правильна відповідь від  1 – 12               0,5б.

1.Займенник – це повнозначна частина мови, яка:

а) має значення предметності;

б) означає кількість предметів або їхній порядок при лічбі;

в) виражає ознаку або властивість предмета;

г) вказує на предмети, ознаки, кількість, але не називає їх.

2.Вкажіть особові займенники:

а) той, цей, такий, скільки;

б) хто, що, мій, ніщо, всім;

в) я, ти, ми, вони, воно;

г) мій, твій, наш, свій.

3.Знайдіть займенники:

а) вода, сніг, летить, мій;

б) перший, ваш, наш, земля;

в) мій, я, моя, мені;

г) він, вже, стільки, лід.

4.Вкажіть зворотний займенник:

а) ти;                б) мій;                в) себе;             г) хто.

5.У якому рядку всі з поданих назв є розрядами займенників:

а) якісні, відносні, присвійні;

б) означальні, відносні, присвійні;

в) кількісні, особові, зворотні;

г) порядкові, вказівні, питальні.

6.Вкажіть неозначений займенник:

а) ніхто;           б) ніщо;          в) хто;            г) хтось.

7.Знайдіть форму родового відмінка займенника   я.

а) (на) мені;            б) мною;         в) мені;         г) мене.

8.Укажіть рядок, у якому всі слова – заперечні займенники:

а) ніякий, нікуди, ні з ким, ніскільки;

б) ні при кому, нікотрий, ні до чого, ніщо;

в) нізвідки, ні в якому, нічого, нікому;

г) ні при яких, ніде, ні для чого, ні з котрим.

9.Укажіть займенники чоловічого роду:

а) будь-яка, моя, вона;

б) будь-який, ти, такий;

в) якась, ніякий, ніхто;

г) будь-яке, нічия, ніякий.

10.Вкажіть займенники 3-ої особи:

а) я, ми, мій, вона;                    б) ти, ви, наш, він;           в) він, вона, воно, вони;    г) хто, що, який, котрий, чий.

11.Зясуйте розряд займенника  цей:

а) відносний;                                  б) особовий;               в) вказівний;                                   г) означальний.

12.Який займенник не має форми називного відмінка:

а) особовий;                                    б) зворотний;    

в) заперечний:                                 г) питальний.

 

 ІІ  рівень                                                              Кожна правильна відповідь  1б.

 

1.Запишіть разом  або через дефіс неозначені займенники. (Де)що, (казна)хто, який(небудь), (аби)який, ні(чого), чий(небудь), (будь)який, (де)сь, (ні)чим, (аби)що.

 

2.Випишіть займенники. Вкажіть їх розряд. Провідміняйте два займенника ( на вибір).

 1. Діти нічого не сказали – вони ніяк не могли відірвати очей від лося, який ще ні разу не поворухнувся, хоча вони й чекали на це. 2.Заграйте що-небудь, як ваша ласка

 

  ІІІ  рівень                                                            Кожна правильна відповідь  1б.

 

1.Запишіть речення, поставте займенники, що в дужках, у потрібній формі. Вкажіть їх розряд та відмінок.

    1.Люди стали (він) знати, поважати й шанувати. 2.Я славлю (ті), хто множить славу землі (своя) у труді.

 

2.Запишіть фразеологізми, вставляючи замість крапок займенники в потрібній відмінковій формі. З’ясуйте розряди за значенням.

   Говорить сам за …; не знає, на … стілець сісти; взяти … у руки; мати … розум; і нашим і … .

 

                                 ІV  рівень                                                                                  2б.

 

1.Напишіть твір-мініатюру «Голоси лісу». Використайте неозначені займенники і виділіть їх у тексті.

 

 

docx
Додано
11 травня 2020
Переглядів
1675
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку