Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок "Їжа в нашому житті"

Про матеріал

Мета уроку :

v Практична :

 повторити й активізувати назви продуктів харчування;

формувати навички діалогічного мовлення, як основи комунікативної

компетенції;

 формувати навики аудіювання за темою.

v Розвиваюча : розвивати самостійність, допитливість та мовну здогадку;

v Освітня : розширити знання учнів про традиційну їжу;

v Виховна : прищеплювати охайність, акуратність та прагнення правильно

харчуватися;

Перегляд файлу

Урок № 2

Тема уроку : Food in Our Life. Їжа в нашому житті.

Підтема уроку : Традиційна їжа.

Мета уроку :

Практична :

повторити й активізувати назви продуктів харчування;

формувати навички діалогічного мовлення, як основи комунікативної

компетенції;

формувати навики аудіювання за темою.

Розвиваюча : розвивати самостійність, допитливість та мовну здогадку;

Освітня : розширити знання учнів про традиційну їжу;

Виховна : прищеплювати охайність, акуратність та прагнення правильно

харчуватися;

Обладнання : підручник, лексичні картки до теми, наочність за темою, картки для індивідуальної роботи та для роботи в групах.

Тип уроку : формування мовленнєвих навичок.

Хід уроку

One should eat to live, but not live to eat.

Moliere

I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання.

T: Good morning, pupils. How are you? Welcome to our lesson.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we are going to speak about traditional food. Look at the blackboard and read the proverb: One should eat to live, but not live to eat. How do you understand it? … So, I’d like to ask you what food is.

P1: Food is any substance eaten or drunk by living organisms.

P2: It is the main source of energy.

P3: Every day we need our food to be healthy.

T: Well, thanks.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

T: What kinds of food are popular nowadays?

What is your favourite food ? Let’s make Mind Map and present your ideas.

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\фото с уроков\IMG_2553.jpg

 

 

 

II. Основна частина уроку.

1.Фонетичне відпрацювання слів.

T: What (healthy food, unhealthy, fast…) do you know?

The pupils name different kinds of food and repeat them.

2. Активізація лексики.

Гра : “Name the Word”.

T: Let’s revise topical words. Look under your chairs. There you’ll find some cards with general meanings. Take them and name 4-5 words according to them. Pictures will help you.

E.g., bread: white bread, rye bread, cookies, biscuits.

Meat: meat products, to eat meat products…

3. Діалогічне мовлення.

Гра “Survey”, як засіб формування комунікативної компетенції.

Клас розподіляється на групи по 3-4 учні, кожен з яких отримує по картці. Учні у групах опитують один одного, узагальнюють інформацію, потім один представник від кожної групи робить підсумок :

1. Ask your friends and find out who:

- eats a lot of bread

- eats potato and salad

- eats fruit and vegetables

2. Ask your friends and find out who:

- likes fish and meat

- often drinks juice, tea, coffee

- likes cakes and sweets

T: So, children all of you like traditional food.

5. Фізкультхвилинка.

 

Вірш з рухами.

Two little sausages

Frying on the pan,

One went pop

And the other went bam.

5. Читання вправи (впр.1, ст.38).

- Pre – Reading Activity. Бесіда з учнями:

T: - What do you usually have for breakfast, lunch, dinner?

- What is your favourite meal?

- Reading

Ann: I think we should take chips and hot chocolate. I love them.

Dan: Don’t you think that your choice is a bit unhealthy? Perhaps we should order a vegetable salad and fruit juice.

Ann: I suppose so, but that seems a bit boring. My mum treats me to vegetables and fruit every day. I’d like to eat something tastier. I mean something that I can’t eat at home.

Dan: How about a “banana split”? You don’t eat it every day, do you?

Ann: I suppose that’s OK, as long as it has chocolate as well. (A few minutes later.)

Dan: How is your lunch, Ann?

Ann: Delicious.

- Post – Reading Activity

Етап перевірки розуміння змісту тексту. Учні читають ланцюжком речення, погоджуючись, або не погоджуючись.

_____ 1. Ann loves chips and hot chocolate.

_____ 2. Dan agrees to order chips and hot chocolate.

_____ 3. Children have decided to order something they can’t eat at home.

_____ 4. Dan and Ann have found a dish to suit their taste.

6. Письмо. Рольова гра «A cooker».

T: Imagine that you are a cooker, write a recipe of your favourite traditional meal and present it. (Учні складають рецепт традиційної української страви з опорою на лексичні картки).

ІІІ. Заключна частина уроку.

1. Підведення підсумків уроку.

T: Today we spoke about food you usually eat, but different people have different tastes.

Рольова гра : Розвиток навиків діалогічного мовлення.

T: Imagine you are Englishmen and you have a guest from Ukraine. Ask him/her about traditional Ukrainian food.

2. Домашнє завдання.

 The 1-st group: Написати рецепт улюбленої страви своєї сімї. Сard 1

The 2-d group: дібрати ЛО до рецепту улюбленої страви своєї сімї. Сard 2

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 липня 2018
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку