Тема. «Квадратні корені. Дійсні числа.» (8 клас)
Мета уроку.
Навчальна:
Розвивальна:
Виховна:
Очікувані результати: учні повинні вміти формулювати означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризувати властивості функцій у=х2, у=за їх графіками; вміти розв’язувати вправи, що передбачають перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій.
Обладнання: підручник, роздавальний матеріал, презентація, мультимедійна дошка.
Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань
Вид уроку: урок-змагання
Цитата. «Предмет математики настільки серйозний , що корисно не втрачати можливості робити його трохи цікавішим»
Блез Паскаль
І. Організаційний етап
Цитата. «Уранці, коли пробуджуєшся, спитай себе: «Що я маю зробити?»
Піфагор
ІІ. Перевірка домашнього завдання (Особові справи. Додаток А)
ІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної
діяльності. (Додаток Б (слайд 15-21))
ІІІ. Актуалізація опорних знань. (Додаток В)
Робота за комп’ютером. Інструктаж з правил ТБ
IV. Повторення і аналіз фактів. (Додаток Д (слайд 28-31)
V. Удосконалення вмінь. (Додаток Е (слайд 32-35)
1. «Детектив бігає по колу»
2. «Розкрий справу»
VI. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія. (Додаток Ж (слайд 36-39)
VII. Домашнє завдання. Інструктаж щодо його виконання.