Урок-змагання "Квадратні корені. Дійсні числа"

Про матеріал
Конспект уроку-змагання "Квадратні корені. Дійсні числа". Урок розрахований для учнів 8 класу. Урок узагальнення та систематизації з теми. До уроку додаються додатки та презентація
Перегляд файлу

Тема. «Квадратні корені. Дійсні числа.» (8 клас)  

Мета уроку.

            Навчальна:

  • узагальнити й систематизувати знання учнів про арифметичний квадратний корінь для обчислення значень виразів, спрощення виразів; удосконалити вміння виконувати перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня; внесення множника під знак кореня; звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу.

Розвивальна:

  • розвивати логічне мислення; пам’ять, культуру математиних записів; пізнавальний інтерес до історії математики; вміння користуватися мультимедійними засобами.

Виховна:

  • виховувати працьовитість; позитивне ставлення до навчання; вміння відстоювати власну думку в дискусії.

 

Очікувані результати: учні повинні вміти формулювати означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризувати властивості функцій у=х2, у=за їх графіками; вміти розв’язувати вправи, що передбачають перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій.

 

Обладнання: підручник, роздавальний матеріал, презентація, мультимедійна дошка.

Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань

Вид уроку: урок-змагання

 

Цитата. «Предмет математики настільки серйозний , що корисно не втрачати можливості робити його трохи цікавішим»

Блез Паскаль

І. Організаційний етап

  • Привітання
  • Перевірка присутності учнів
  • Перевірка готовності учнів до уроку (Оціночні листи. Оцінка власного почуття впевненості за «шкалою впевненості». (Додаток А (слайд 2)

 

 

Цитата.  «Уранці, коли пробуджуєшся, спитай себе: «Що я маю зробити?»

                                                                                          Піфагор

ІІ. Перевірка домашнього завдання (Особові справи. Додаток А)

  1. Вправа «Аукціон»
  2. Зробити швидкий і правильний переклад відомих вам означень.

 

ІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної

діяльності. (Додаток Б (слайд 15-21))

  • Оголошення теми уроку
  • Формулювання разом з учнями мети й завдань уроку
  • Мотивація навчальної діяльності

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань. (Додаток В)

      Робота за компютером. Інструктаж з правил ТБ

  1. Відбірковий тур (індивідуальна робота).
  2. Детектор брехні. (Додаток (слайд 24-25)

 

IV. Повторення і аналіз фактів. (Додаток Д (слайд 28-31)

  • Робота в групах
  1. Фоторобот
  2. «Тест на професійну придатність»

 

V. Удосконалення вмінь. (Додаток Е (слайд 32-35)

  • Робота в групах

   1. «Детектив бігає по колу»

   2.  «Розкрий справу»

 

VI. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія. (Додаток Ж (слайд 36-39)

VII. Домашнє завдання. Інструктаж щодо його виконання.

 

 

 

 

 

docx
Додано
31 липня 2020
Переглядів
617
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку