Урок " Зміни в довкіллі восени "

Про матеріал
Конспект уроку з курсу Я досліджую світ для учнів 1 класу Нової української школи. Створений за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ.
Перегляд файлу

Тема. Зміни в довкіллі восени

Очікувані результати: розпізнає осінні зміни в неживій та живій природі; описує побачене та зображення; співвідносить зображення/описи об’єктів та явищ живої і неживої природи з відомими йому/ їй із довкілля

Обладнання: таблиці, ілюстрації, зошит з друкованою основою, навчальне відео, запис музики «Дощик», листочки із зображенням 3-х вагончиків, олівці.

Хід уроку

I. Організація класу

Вправа «Емоційне налаштування»

- У мене зараз гарний настрій, ось такий (листочок із зображенням личка)

- А у вас? Намалюйте свій настрій.

  •       Прикріпіть свій листочок до дерева.

II. Робота над темою уроку

1. Повідомлення теми уроку

Прийшла дівчина до хати,

узялась хазяйнувати:

вправно скриню відімкнула,

в жовту свитку ліс вдягнула.

Ліс гостинно закликає –

 Нас грибами пригощає.

Неба потускніла просинь,

У права вступає…. (осінь.)

2. Складання асоціативного куща зі словом «осінь».

                                                     
Пов’язане зображення 

   

3. Перегляд навчального відео про осінні зміни в природіі.

4. Робота учнів у зошитах з друкованою основою.

5. Робота з музичними творами .

Послухати з учнями музичні твори про осінь для висловлення власних вражень, вподобань (наприклад, В. Косенко «Дощик»).

6. Вправа «Упізнай місяць» (з використанням ілюстрацій).

  • Діти, а чи знаєте ви назви осінніх місяців.

Послухайте вірш та  розпізнайте місяць за його ознаками

          В школах дзвоник продзвенів,

Школярів дім знань зустрів.

      В лісі виросли грибочки,

      У опеньках всі пеньочки…(вересень)

Чарівник прийшов у ліс,

фарби, пензлика приніс.

У діброві та садочку

стали жовтими листочки. (жовтень)

            Вправо, вліво, вниз, назад –

      Всюди справжній листопад.

      Трішки ще і вже зима,

      От і осені нема…    (листопад)

7. Робота з прислів’ями.

- Як ви розумієте прислів’я:

 В осінній час сім погод у нас: сіє, віє, крутить, мутить, припікає, поливає.

Весна красна квітами, а осінь - плодами.

Осінь сумна, а весело жити.

Як вересніє, то й дощик сіє.

III. Підведення підсумків. Рефлексія, вправа «Вагончики»

- У кожного із вас є листок із зображенням 3-х вагончиків: вереснь- перший вагон; другий вагон – жовтень; третій вагон – листопад. Це грузові вагони, не пасажирські. У ці вагони треба помістити груз: найголовнішу ознаку місяця.

    Найулюбленіший осінній місяць розфарбувати найяскравіше.

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 червня 2021
Переглядів
1669
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку