Виробити навички побудови графіків шляхом геометричних перетворень та графіків з модулями, розвивати креслярські навички, логічне та критичне мислення, вміння висловлювати свою думку, формулювати її, виховувати почуття взаємодопомоги, вміння працювати в команді, самостійно здобувати знання.
УРОК ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
Тема: Графіки степеневих функцій та функцій y=.
Мета: виробити навички побудови графіків шляхом геометричних перетворень та графіків з модулями, розвивати креслярські навички, логічне та критичне мислення, вміння висловлювати свою думку, формулювати її, виховувати почуття взаємодопомоги, вміння працювати в команді, самостійно здобувати знання.
"Графік-це лінія, що говорить і яка може багато про що розповісти."
М.П. Бланк
Про що розповісти? Про життя. Адже за допомогою графіків можна відобразити будь-який життєвий процес: будь-то рух автомобіля чи биття серця. Отже, вчимося будувати графіки. Кожна команда одержує маршрутний лист, в якому є завдання на кожній станції, на станції «Он лайн» знайдете домашнє завдання.
Клас ділиться на три команди. Кожна команда працює над різнорівневими завданнями, заданими в маршрутних листах, переміщуючись по станціях згідно схеми переміщення. На станції "Оn-line" учні самостійно ознайомлюються з презентацією "Побудова графіків з модулями", на станції "Вчитель" працюють над завданнями разом з вчителем, на станції "Проект" виконують спільний проект, будуючи разом графіки функцій.
Cхема переміщення по станціях:
Маршрутний лист
I КОМАНДА
I. Станція «Проект»
ПОБУДУВАТИ ГРАФІКИ ФУНКЦІЙ
1)
2)
3)
4)
II. Cтанція «Online»
Презентація "Побудова графіків з модулями"
III. Cтанція «Вчитель»
1.
2.
3.
4.
Маршрутний лист
II КОМАНДА
I. Станція «Вчитель»
1.
2.
3.
4.
II. Станція « Проект»
1.
2.
3.
4.
III. Станція «Online»
Презентація "Побудова графіків з модулями"
Маршрутний лист
III КОМАНДА
I. Станція «Online»
Презентація "Побудова графіків з модулями"
II. Cтанція «Вчитель»
1.
2.
3.
4.
III. Станція « Проект»
1.
2.
3.
4.
Тепер я можу...
Я навчилась...
В мене вийшло...
Я зміг...
Мене здивувало...
Мені захотілось...
Чи важко тобі було?
Що дав тобі урок для життя?