Вашій увазі пропонується матеріал, який можна використовувати для самостійної роботи учнів, аналізу можливостей застосування властивостей функцій до розв'язування рівнянь.
Губська Олена Федорівна ВЛАСТИВОСТI ФУНКЦІЙ I РОЗВ’ЯЗАННЯ РІВНЯНЬ (10 клас) НВК “гімназія-школа” № 27 місто Маріуполь
Номер слайду 2
Завдання на повторення допоміжного матеріалу: Знайти область визначення рівняння: 1) ; 2) ; 3) ; Знайти найбільше та найменше значення функції: 4) ; 5) ; 6) .
Номер слайду 3
Розв’язування завдань Знайти область визначення рівняння: Рішення.
Номер слайду 4
Розв’язування завдань Знайти область визначення рівняння: Рішення.
Номер слайду 5
Розв’язування завдань Знайти область визначення рівняння: Рішення.
Номер слайду 6
Розв’язування завдань Знайти найбільше та найменше значення функції: Рішення.
Номер слайду 7
Розв’язування завдань Знайти найбільше та найменше значення функції: Рішення.
Номер слайду 8
Розв’язування завдань Знайти найбільше та найменше значення функції: Рішення.
Номер слайду 9
Способи розв’язування систем рівнянь: 1) спосіб підстановки; 2) спосіб додавання; 3) спосіб заміни змінних; 4) графічний спосіб.
Номер слайду 10
Нестандартний спосіб розв’язування системи рівнянь:
Номер слайду 11
Методи рішення рівнянь 1) Область допустимих значень рівняння складається із скінченного числа значень, які достатньо перевірити підстановкою:
Номер слайду 12
Методи рішення рівнянь 2) Метод оцінювання лівої та правої частин рівняння f(x)=g(x):
Номер слайду 13
Методи рішення рівнянь
Номер слайду 14
Методи рішення рівнянь 3) Сума декількох невід'ємних функцій дорівнює 0 тоді та тільки тоді, коли всі функції одночасно дорівнюють 0.
Номер слайду 15
Методи рішення рівнянь 4) Застосування спадання та зростання функції: аналізуємо зростання та спадання функцій лівої та правої частин рівняння; підбіраємо один або декілька коренів рівняння; доводимо, що інших коренів немає. (якщо в рівнянні f(x)=a функція f(x) зростає або спадає, то рівняння може мати не більше одного кореня на області допустимих значень рівняння; якщо в рівнянні f(x)=g(x) функція f(x) зростає, а g(x) спадає на області допустимих значень рівняння, то рівняння може мати не більше одного кореня на області допустимих значень рівняння.