Урок "Звук [ч]. Позначення їх буквою ч (че)"

Про матеріал
Інтегрований урок української мови до 21 тижня «Мої улюблені книжки» , за Букварем Вашуленка М.С.
Перегляд файлу

Тиждень 21: «Мої улюблені книжки»

Тема Мої улюблені книжки. Звуки [ч]. Позначення їх буквою ч (че).

Рукописна мала буква ч.

Мета. закріпити  літературну  вимову  звука  [ч];  формувати  навички  швидко читання; збагачувати  словниковий  запас;  вчити учнів писати рядкову букву ч («че»), поєднувати її з іншими буквами у словах; писати склади та слова з нею; закріплювати навички каліграфічного письма; продовжувати  працювати над каліграфічним написанням малої букви ч; розвивати  вміння миттєвого розпізнавання слова  як елемента розвитку техніки читання, зв’язне мовлення; виховувати  бережне ставлення  до  книг.

 Обладнання: складові таблиці; LEGOцеглинки, картки-слова, картинки-малюнки, ножиці, клей, папір.

Тип уроку. Формування умінь і навичок.

Зміст уроку

І. Організація класу.

1. Привітання

Дзвоник нас покликав в клас.

До роботи всім вже час.

Те, що вчили - пригадаєм,

Поміркуєм, прочитаєм.

 

ІI. Актуалізація опорних знань учнів

1  Мовна розминка. Робота над чистомовкою

Ці – ці – ці – на книжковій полиці

Ки – ки – ки – стояли книжки

Ні – ні – ні – вони були різні

Ах – ах – ах – в яскравих обкладинках

Рі – рі – рі – інші зовсім старі

Но – но – но – стояти приємно

На – на – на – сказала щойно видрукувана

КА – ка – ка – розумна книжка

Не – не – не – це не головне

Іст – іст – іст – головне цікавий зміст

2. Граматична математика

D:\Навчання грамоти 1 клас\01.jpg

— Який звук стоїть на початку кожного слова? Дайте йому ха­рактеристику. (Звук [ч] приголосний, глухий, твердий.)

 

3.Читання з Лего (з букв утворити слово, скласти башточку з цеглинок)

 

                                   

 

                                    

 

                                        

 

III. Повідомлення теми і завдань уроку

 

ІV. Робота над  матеріалом уроку

1.Читання слів з дошки

Чоботи              Човник              Жучок              Ніч

Черевики          Часник               Рачок               Піч

Синичка           Кабачок             Павучок           Річ

— Прочитайте слова, які починаються збукви Ч.

—Прочитайте слова в яких буква ч в середині слова?

—Які слова закінчуються на букву ч?

—В якому слові найбільша кількість букв? (черевики 8)

—Знайдіть двоскладні слова

—Слова які відрізняються однією буквою.

2.Робота за Букварем с.29

Утворення «лагідних» слів.

3.Фізкультхвилинка

4. Робота над загадкою про книгу.

-Як лагідно назвати слово «книга» (книжечка).

-Знайдіть вивчену букву «че»

5.Письмо букви «че», слів, речень.

А)рядок зєднань : ча, чу, чі

Б)слів: книжечка, сторіночка, казочка

В)речення: Діти читали книгу про пригоди.     (скласти з Лего башточку, записати речення на дошці)

 

 

 

 

6. Фізкультхвилинка

V. Практична робота учнів по виготовленню закладки для книжок

1.Бесіда про бережне ставлення до книжок.

2.Загадка:

Вона вкладається в книжки,

Щоб не шарпать сторінки,

Цей предмет-відгадка

Називається…   (Закладка)

3.Ознайомлення зі способами виготовлення.

 I спосіб

 — Виберіть аркуш кольорового паперу, який вам подобається.

 — За допомогою шаблону виріжте з картону основу для закладки приблизно 3 см х 16 см.

 — Далі слід прикрасити закладку або квітами, або геометричними фігурами.

 — Для цього із квадрата шляхом потрійного складання отримати заготовку — трикутник.

 — Верхню частину зрізати — й отримати різні за формою заготовки квітів.

 — За допомогою пензлика приклеїти квіти на основу та отримати закладку.

 II спосіб

 — За допомогою шаблону переведіть на кольоровий папір сердечко (квіточку, кружечок).

 — Складіть папір гармошкою і виріжте відразу кілька штук.

 — Наклейте сердечка одне на інше внакладку, намагаючись, щоб холодні кольори були «сусідами» із теплими, наприклад: червоний із зеленим, жовтий із синім.

 — Виріжте з картону смужку 2 см х 16 см і наклейте ланцюжок з сердечок (квіточок, кружечків).

4. Правила безпеки при роботі з ножицями

 1. Не тримай ножиці кінцями вгору.

 2. Не залишай ножиці у відкритому вигляді.

 3. Передавай ножиці тільки в закритому вигляді кільцями в бік товариша.

 4. При роботі стеж за пальцями лівої руки.

 5. Не працюй ножицями з ослабленим кріпленням.

5. Виготовлення закладки для книжок

VI. Рефлексія , виставка робіт

 — Які закладки вам сподобалися?

 — Які правила користування книгою ви знаєте?

 — Навіщо робити закладки у книгах?

 — Як потрібно поводитися із книгами?

 — Про що ви дізналися на уроці?

— Що для вас було найцікавішим?

— Які вправи найбільше сподобалося виконувати?

 

 

 

 

docx
Додано
22 січня 2019
Переглядів
3969
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку