Урок "Літня мозаїка. Канікули. Виконання творчих вправ."

Про матеріал
Інтегрований урок української мови до 33 тижня Літня мозаїка. "Канікули. Виконання творчих вправ."
Перегляд файлу

Тиждень 33: «Літня мозаїка»

Тема. Літня мозаїка. Канікули. Виконання творчих вправ.

Мета. закріплювати навички виразного читання; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати пізнавальні інтереси; виховувати бажання проводити літні канікули активно та з користю, не забуваючи про власну безпеку; ознайомити учнів з правилами безпечного відпочинку під час літніх канікул.

Хід уроку

I. Організаційний момент.

Встали, діти, всі рівненько,

посміхнулися гарненько.

Настрій на урок взяли

й працювати почали.

 

II. Актуалізація опорних знань учнів.

1.Робота в парах – гра  «Склади пазли».

Кожна пара отримує картинку, яка «розсипалася». Завдання: відновити картинку.

Картинки по запросу пазли літо

2. Бесіда.

-  Що зображено на картинці? (літо).

-  Які ознаки допомогли про це дізнатися?

- Які ознаки в неживій природі характерні для літа? (підвищення температури повітря, день довший за ніч, опади у вигляді дощу. )

3.Вправа «Влучні слова» (робота в парах)

Прочитайте слова на картках, випишіть 3 слова, які найвлучніше, на вашу думку, характеризують літо.

ЯСКРАВЕ, ТИХЕ, КОРОТКЕ, ТЕПЛЕ, СОНЯЧНЕ, ВІТРЯНЕ, БАРВИСТЕ, СПЕКОТНЕ, СЕРДИТЕ, ЧАРІВНЕ, ПОСУШЛИВЕ.

4. Бліц-вікторина «Заочна подорож до літа».

• Які ягоди нам дарує літо?

• Яких комах можна побачити влітку?

• На який місяць припадає найдовший день літа?

• 3 якого дерева на початку літа облітає пух?

• За назвою якого дерева названо один із місяців літа?

• Які польові квіти, що цвітуть улітку, знаєте?

5. Робота в групах. Гра «Розсипанка».

Із розрізаних стрічок скласти й розтлумачити прислів’я.

• Липень — вершина літа.

• Влітку з потом, а взимку з повним рогом.

• У серпні хліборобові три роботи косити, орати й сіяти.

 

https://subject.com.ua/lesson/mova/3klas_3/3klas_3.files/image011.jpgІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.

 

ІV. Робота над матеріалом уроку.

1.Гра «Гронування». 

— Які асоціації виникають у вас, коли ви чуєте словосполучення «літні канікули».

2. Робота зі словом. «Цікаво знати»

-І звідки взялися канікули, і скільки їм років? Слово канікули, можна сказати, зоряного походження. Латинська назва зірки Сіріус із сузір’я Пса — Кані- кула. Сонце у сузір’ї Пса перебуває з 22 липня по 23 серпня. У цей час у Римі починалася нестерпна спека, і всі школи змушені були переривати заняття. Згодом цей час став постійною узаконеною перервою шкільних занять у різних країнах. Звідси і назва — канікули.

3.Бесіда за змістом теми уроку.

- За що ви любите літо?

- Чого ви очікуєте від літа?

- Де мрієте побувати?

- З ким хочете зустрітися?

- Як і де ви відпочиваєте влітку?

- Яким розвагам ви надаєте перевагу?

4.Повторення правил безпечної поведінки влітку.

5. Фізкультхвилинка .

6.Робота над літературним твором

А) Розповідь учителя

-Багато людей намагаються передати красу літньої пори: художники – пишуть картини, композитори – музику, фотографи – роблять знімки, поети – складають вірші. Сьогодні ми познайомимось із твором відомого українського поета  Анатолія Костецького.

Б) Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.

      Словникова робота (читання пірадід слів):

Все                      Час

Мить                   Знов 

 Річці                  Школі

Ніколи                Струну

Слухати             Навколо

Канікули         Присісти

Бджолину          Барвисті

Схочеться       Хлюпатись

В)Первинне сприймання.

-Що таке канікули на думку поета??

Г)Повторне читання (напівголосно, «буксиром»)

-Який настрій передано у вірші?

Д)Робота за ілюстрацією до вірша.

Е)Виразне читання учнями (2-3учні)

7.Рухлива гра (діти стають у коло)

Хто влітку купався у річці, той тричі підстрибне.

А хто плавав у морі – присяде.

Хто влітку ходив до лісу, той підніме руки і погойдає ними.

А хто прочитав книгу - погладить себе по голівці.

Хто влітку гуляв з друзями, той повернеться навколо себе.

Хто влітку їв багато вітамінів, той погладить себе по животику.

Хто влітку святкуватиме день народження, вийде у центр кола.

8.Розповідь учителя з елементами бесіди.

-Більшість людей прагне зафіксувати найяскравіші події із свого життя. Для цього використовують унікальний пристрій – фотоапарат.

-У кого є такий пристрій?

-А чи хотіли б ви мати свій фотоапарат?

-У вас сьогодні буде така можливість. Ви отримали чорно-білі малюнки. Для того, щоб ваш пристрій запрацював, його треба розфарбувати.

-Не забудьте про правила розфарбовування малюнків олівцями.

Не виходь за контури

Розфарбовувати потрібно все ділянки малюнка

Штрихи потрібно розподіляти рівномірно, не залишаючи пробілів.

Розфарбовувати потрібно до кінця, а не кидати роботу на половині шляху.

Картинки по запросу розфарбовка фотоапарат

9.Практична робота учнів. Розфарбовування малюнків фотоапарата.

10.Робота над міні-проектом «Мої канікули у фотооб’єктиві»

А) постановка завдання

-З якими почуттями ви чекаєте канікул?

-Де ви збираєтеся провести свій літній відпочинок?

-Як ви зміцнюватимете своє здоров’я в період канікул?

-Чи збираєтеся допомагати дорослим? Як саме?

-Яким розвагам, захопленням збираєтеся приділити час на канікулах?

-Чого ви хочете навчитися, досягти під час канікул?

-Чудові фотоапарати кожен з вас має. А знаєте у чому полягає їхня незвичайність? Вони уміють фотографувати навіть те, що ще не відбулося. У вас є фотоплівка. На ній треба намалювати і підписати найяскравіші події, які ви очікуєте від ваших літніх канікул (1 кадр – 1 подія).

Картинки по запросу фотоплівка

 

Б) Хвилинка уяви

-Літо дарує нам можливість побувати у різних куточках світу. Уявіть те місце, куди вас перенесуть звуки природи. АУДІО «Звуки природи» (ліс, джерело, море)

В) практична робота учнів

(якщо кадрів забагато – відрізати зайве, якщо мало-доклеїти)

Г) захист міні-проектів. Виставка робіт (діти розказують за малюнками про свої очікування від канікул)

Д) Вправа «Побажання»

-Сьогодні переконалася, що ваші літні канікули будуть дійсно цікавими, яскравими, незабутніми. Напишіть побажання своїм однокласникам. (Діти стають в коло, зачитують побажання і прикріпляють на плакат)

«Я бажаю вам, друзі  ……..»

 

V. Підсумок уроку.

- Чи сподобався вам сьогоднішній урок?

- Що вам вдалося зробити найкраще?

- З яким настроєм ви вирушите на канікули?

- Сьогоднішній день приніс нам багато сюрпризів. Ми дізналися чимало нового про вас. Ви написали чудові побажання однокласникам. Тож нехай усі вони обов’язково здійсняться. Гарного всім відпочинку!

 

 

docx
Додано
22 січня 2019
Переглядів
5659
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку