Усне віднімання трицифрових чисел виду 470 – 320. Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень. Задача, що включає суми двох і трьох доданків.

Про матеріал
ознайомити учнів із прийомом порозрядного віднімання круглих трицифрових чисел; формувати вміння використовувати вивчені прийоми обчислення при розв'язанні задач і вправ; розвивати критичне мислення; виховувати охайне ставлення до своїх речей
Перегляд файлу

Тема: Усне    віднімання трицифрових чисел виду 470 – 320. Задачі і вправи  на застосування  прийомів обчислень. Задача, що включає суми двох і трьох доданків.

Мета: ознайомити учнів  із прийомом порозрядного віднімання круглих трицифрових чисел; формувати вміння використовувати вивчені прийоми  обчислення при розв'язанні  задач і вправ; розвивати критичне мислення; виховувати охайне ставлення до своїх речей.

Хід уроку.

І. Організаціний момент. 

 Шкільний мелодійний дзвінок         

Покликав усіх на урок.

Тож не будемо гаяти часу

І полинемо разом із класом

В чарівну країну Знань.

ІІ. Контроль, корекція і закріплення знань учнів.

  1. Перевірка домашнього завдання.

Клас поділяється на пари по партах. Кожна пара обмінюється зошитами і учні звіряються у результатах виконання вправи № 316 і результати задачі № 317. (2 хв.)

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\317EA247.tmpC:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\317EA247.tmpC:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\317EA247.tmp2. Гра „Мовчанка” (математичний диктант). Вчитель показує приклад, написаний на паперовому листку:  

 

 

2·7                                   3·7                                         5·2  

 

                                                                                                                                       

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\317EA247.tmpC:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\317EA247.tmpC:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\317EA247.tmp 

  

 

4·5                                         6·3                                                 7·5                                        

                                                                                                                               

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\317EA247.tmpC:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\317EA247.tmpC:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\317EA247.tmp 

      5·1                                       3·8                                            6·5

 

                                            

 

Учні записують результат кожного прикладу. Представник одного з рядів зачитує свої результати – учні картками сигналізують правильність відповіді. (2 хв.)

3.Усна задача: При збиранні нектару джміль летить зі швидкістю 6 км/год, а бджола – 14 км/год. На скільки кілометрів за годину швидкість бджоли більша? (На 8 км/год) (1 хв.)      

4.Картки для опитування.

Картка 1.

1.Обчисли

520+410                                  370+520

2.Розв'яжи задачу.

 24 кг яблук і 18 кг груш розклали в кошики, по 6 кг у кожен. Скільки кошиків заповнили фруктами?

Картка 2.

1.Обчисли.

640+350                                     800 – 1

2.Розв'яжи задачу.

Після того, як туристи пройшли 42 км, їм залишилося пройти на 12км більше, ніж вони пройшли. Скільки всього кілометрів треба пройти туристам?.

5. Фізкультхвилинка.

6. Усні обчислення.

Гра «Засели бджілку у вулик» 

                                

Пов’язане зображенняПов’язане зображення 

 

 

         

           53                                                64                          

 

                                                                                  

 

 

 

 

 

Приклади для бджілок.

6+47             8+45             15+38                     23+30                     37+16

42+22           7+57             13+51                     20+44                      24+40

ІІІ. Пояснення нового матеріалу.

За плакатом на дошці.

 470 – 320= (400 – 300)+(70 - 30) = 140     

  1. Первинне закріплення.
  • Комплексне розв'язування завдання 475, 476 ст. 96

 

 

                                                                 

ІV. Розвиток математичних знань.

Задача  478.

  1.             Господиня купила 500 г ковбаси, а масла — на 300 г менше. Знай ди масу всієї покупки.

Учні самостійно розв'язують задачі 479, 480. Самостійно І варіант – першу, 2 варіант – 480.

  1.   У першому баку 40 л води, а в другому — 30 л. З них відлили 20 л води. Про що можна дізнатися за цими даними?
  2.   Кілограмовий металевий зливок містить 700 г срібла. Решту становить мідь. На скільки грамів більше у зливку срібла, ніж міді?

V. Підсумок уроку.

Ось і пролунав дзвінок — закінчився наш урок.

За роботу — по заслузі! Щиро дякую вам, друзі!

VІ. Домашня  робота.

481 °. 1) 800 – (500 – 200)   140 – 90   150 – 80 – 20

          800 – 500 – 200     80 + 50    50 + 70 + 90

       2) 8 м – 5 м – 2 м     3 дм + 2 см   3 м + 2 см

  482°. Відстань між двома пристанями 130 км. Від цих пристаней назустріч один одному пливуть два теплоходи. Яка відстань буде між ними, коли один пройде 50 км, а другий — 40 км?

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 листопада 2019
Переглядів
1168
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку